Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri oli nähnyt ihan täydellisen naisen, kunnes...........

Vierailija
29.08.2017 |

Meidän miespuolinen ja sinkku kaveri (minulla on oma aviomies ja tämä tyyppi on siis yhteinen kaverimme, huom) kertoi että oli nähnyt viikonloppuna täydellisen näköisen naisen.

Kuvaili että kiiltävät hiukset ponnarilla, tasaisen näköinen iho, valkoiset hampaat ja sellainen meikki joka ei näytä liian meikatulta (nudemeikki bb-voiteineen, oletan) eikä liian paksuja miesmäisiä kulmakarvoja kuten joillakin näkee ja ne ovat miesten mielestä luotaantyöntäviä naisella, uutta tämäkin.
Siistit klassiset vaatteet eikä paljastelevan tyrkyn näköinen, ja vartalo hoikan ja normaalin väliltä ja ehkä vähän yli 170-senttiä pitkä, mutta vasta sitten oli kuulemma huomannut että mikä oli täysin "turn-off".

Oli lopulta katsonut alaspäin naisen jalkoihin ja kengän koko oli kuulemma näyttänyt suuremmalta kuin 38! Siis mitä?

39+ on kai sentään vielä aika sopiva jalan ja kengän koko vähän yli 170-senttiselle naiselle? Olin niin häkeltynyt tuosta jalkakommentista etten saanut tilanteessa sanaa suusta ja asia tuli mieleen nyt. Siksi kysyisin että oletteko törmänneet vastaavaan ja onko monilla miehillä jokin kummallinen geishajalkafetisti, että naisella pitäisi olla pieni töpöjalka?

Vertailun vuoksi, itse olen 167-senttinen, ja kengän kokoni on 38,5 eikä minun mieheni ole koskaan sanonut minun jalkojani tai kenkiäni isoiksi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm pitkä ja jalkakokoni on 39. Luojan kiitos se on juuri 39, eikä 40. Mielestäni 39 on vielä siedettävä jalan koko, en ehkä kestäisi, jos jalkani olisi 40. Mutta kengän koko pitää suhteuttaa myös pituuteen, kyllä jo yli 175 cm naisella saattaa olla jalka kokoa 40 tai suurempi. 

Vierailija
22/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Itsellä pituutta 175cm ja kengänkoko vaihtelee valmistajasta riippuen 40-43. No eihän se mitenkään erityisen kauniin näköistä ole, jos on jalassa pillifarkut ja niihin yrittää yhdistää esim tennarit. Mut on aika lapsellinen syy ja kuulostaa itseasiassa tekosyylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niin, että pituus ja kengän koko korreloi. minusta korreloi myös vaatekoon kanssa. jos kenkäsi on kokoa 36, sun ideaalivaatekoko on tuo 36 myös.

Vierailija
24/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm nainen ja kengännumeroni on 39, eikä kukaan ole ikinä sanonut, että minulla olisi iso jalka. Olen myös seurustellut miehen kanssa, jolla oli sama kengännumero kuin minulla, eikä tullut mieleenkään, että se olisi jotenkin "epämiehekästä". Oli käytännöllistä kun saattoi tarpeen tullen lainata toisen kenkiä.

Vierailija
25/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän miespuolinen ja sinkku kaveri (minulla on oma aviomies ja tämä tyyppi on siis yhteinen kaverimme, huom) kertoi että oli nähnyt viikonloppuna täydellisen näköisen naisen.

Kuvaili että kiiltävät hiukset ponnarilla, tasaisen näköinen iho, valkoiset hampaat ja sellainen meikki joka ei näytä liian meikatulta (nudemeikki bb-voiteineen, oletan) eikä liian paksuja miesmäisiä kulmakarvoja kuten joillakin näkee ja ne ovat miesten mielestä luotaantyöntäviä naisella, uutta tämäkin.

Siistit klassiset vaatteet eikä paljastelevan tyrkyn näköinen, ja vartalo hoikan ja normaalin väliltä ja ehkä vähän yli 170-senttiä pitkä, mutta vasta sitten oli kuulemma huomannut että mikä oli täysin "turn-off".

Oli lopulta katsonut alaspäin naisen jalkoihin ja kengän koko oli kuulemma näyttänyt suuremmalta kuin 38! Siis mitä?

39+ on kai sentään vielä aika sopiva jalan ja kengän koko vähän yli 170-senttiselle naiselle? Olin niin häkeltynyt tuosta jalkakommentista etten saanut tilanteessa sanaa suusta ja asia tuli mieleen nyt. Siksi kysyisin että oletteko törmänneet vastaavaan ja onko monilla miehillä jokin kummallinen geishajalkafetisti, että naisella pitäisi olla pieni töpöjalka?

Vertailun vuoksi, itse olen 167-senttinen, ja kengän kokoni on 38,5 eikä minun mieheni ole koskaan sanonut minun jalkojani tai kenkiäni isoiksi.

Onneksi on olemassa erilaisia miehiä ja naisia!

Olen nainen ja saanut koko ikäni miehiltä imartelevia kommenttaja ja kilpakosijoitakin on ollut useita.

Ja minullahan on oikein mustat ja tuuheat kulmakarvat, jotka luovat hyvän kontrastin vihreille iloisille viirusilmilleni ja kengän numeroni on jopa 41, jota ikinä ei ole kukaan kommentoinut millään tavoin. :D

Vierailija
26/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä ihmettelen että miten miehet on vasta nyt alkaneet järkyttyä siitä miten "isot"  jalat naisilla on? :D

Kuvitteleeko ne että kaikkien naisten jalat on aina olleet pieniä Pamela Anderssonijalkoja, sekin muikkeli näytti niin huvittavalta muinoin kun juoksee silikonit pomppien pienillä tassuillaan rannalla ja ihan sen näköisenä että kaatuu pian turvalleen isojen silikonien ja pienten tassujen takia :D :D :D

Vierailija
27/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina on ihan keksittyä, ainakin siihen jalkaterän kokoon asti. Yli 170 cm naisella on sopusuhtainen jalkaterä, kun sen koko on n. 42. Liian pieni jalkaterä ei ole hyvästä, kun tasapaino, juoksu-, uinti-, hyppy yms. ominaisuudet kärsivät. 

Vierailija
28/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm pitkä ja jalkakokoni on 39. Luojan kiitos se on juuri 39, eikä 40. Mielestäni 39 on vielä siedettävä jalan koko, en ehkä kestäisi, jos jalkani olisi 40. Mutta kengän koko pitää suhteuttaa myös pituuteen, kyllä jo yli 175 cm naisella saattaa olla jalka kokoa 40 tai suurempi. 

Ei tuollaisella jalan koolla ole ainakaan enää vanhemmiten yhtään mitään väliä. Itse olen 165 cm ja jalka on 41, mutta ei ole koskaan tullut mieleenkään hävetä kengänkokoani, eikä kukaan ole ikinä siitä huomauttanutkaan.

Tuollaiset ulkonäköjutut ovat onttopäisten ihmisten touhuilua.

Vierailija
29/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltmämättä näyttää hassuilta kun monilla teinitytöillä on laihat varret ja isot jalat. Tulee lätkämaila-mielikuva :D

Vierailija
30/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 173 pitkä ja kengän koko on 37. Aiemmin se oli 36. Ikää on 51 v.

Ennen kaikilla oli suhteessa saman kokoiset jalat kuin minullakin, en siis ole omassa ikäluokassani mikään harvinaisuus. Mitä ihmettä  on tapahtunut nykyisten nuorten naisten kenkien koolle? 

Vierailija
31/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset pitää nykyään avonaisia kenkiä ilman sukkia, se antaa mielikuvan siitä että jalka on suuri  kun sen paljaan ihon runsas pinta-ala antaa sen vaikutelman ;D

Minun kauan sitten edesmennyt mummo jankutti aina että naisen tulee käyttää ohuita sukkia avokkaissa ja että on etikettivirhe olla ilman sukkia. Mitäköhän ajattelisi siitä kun täällä monet kulkee ilman sukkia ja nilkat paljaana nykyään talvipakkasillakin?

Vierailija
32/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoin kuulemani turnoffi oli erään miehen mielestä sellainen kun treffinaisella oli ruskeat silmät. Oli menestyvä, hyvän näköinen, koulutettu nainen ja niin poispäin, mutta olisi ollut täydellinen jos hänellä olisi ollut siniset tai vihreät silmät! Eikä muuten ollut mikään komeimmasta päästä oleva mies itse ja hailakan harmaat silmät itsellään.

Eikö tällä palstalla lytätty muinoin se mies joka oli nolannut naisen ensitapaamisella sanomalla että ruskeat silmät ovat hänen mielestään kauniit vain eläimillä? Siitä kai se "jätä se siansilmä" (myöhemmin "jätä se sika") alkoi?

Jännä tää silmä juttu. Tosi moni mies palvoo näitä lattarilta näyttäviä tyttöjä, mutta myös monessa palstan ketjussa on mies justiinsa ruskeat silmät lytätty?

Vierailija
33/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 180cm ja oma poikaystävä sanoo mun 39-koon jalkoja lapsen jaloiksi. :D

Vierailija
34/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Tuskin voi päätellä kengän kokoa pelkästään katsomalla. Johan ne vaihtelevat eri malleissakin. Sitä paitsi mistä mies voi tietää, minkäkokoinen jalka siellä kengän sisällä oli. 

Vierailija
35/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltmämättä näyttää hassuilta kun monilla teinitytöillä on laihat varret ja isot jalat. Tulee lätkämaila-mielikuva :D

Nykyään kaikkien jalat näyttävät isoilta, kun käytetään jotain trikoita tai pillifarkkuja tai muita kapeita housuja. Juuri tästä syystä tuo muoti on karmea.

36/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuosta kertomuksesta lähinnä mieleen, että siinä tuo sinkkumies oli ehkä jotenkin alitajuisesti ymmärtänyt itsekin, ettei hänellä olisi mitään saumaa tuohon kauniiseen naiseen. Eli naisesta oli keksittävä joku "vika" ja esitettävä asia itselle siinä valossa, että hän  ei muka kelvannut miehelle.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miespuolinen kaverimme ei siis ollut yrittämässä tätä naista, kunhan katseli ja ihaili.

Hänellä on ollut hyvännäköisiä, älykkäitä naisia aiemmin ainakin pari kpl ja hänellä on oikein hyvä ura joka nousussa, joten ehkä siksi alkanut nirsoilemaan naisten ulkonäköjen suhteen ja löytää "pikkuvikoja" koska minun mielestä jalat ovat toisarvoinen seikka.

-AP

Vierailija
38/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh. Tuskin voi päätellä kengän kokoa pelkästään katsomalla. Johan ne vaihtelevat eri malleissakin. Sitä paitsi mistä mies voi tietää, minkäkokoinen jalka siellä kengän sisällä oli. 

kyseinen mies varmaan oletti että 38 on pienen jalan näköinen kengän koko, ja kaikki siitä suurempi on jotain kanoottia ?

Vierailija
39/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo miehen logiikkaa selvästi.

Jos mies seurustelee ensin naisen kanssa jonka kenkä on 36-38, ja jonka jälkeen seurustelee saman kokoisen naisen kanssa jonka kenkä sattuu olemaan 40 niin tottakai hänen pääkopassaan noiden lukujen ero on kauhean iso ja sentit muuttuvat hänen ajatusmaailmassa tuumiksi vähintään eli ex-naisen jalka oli pieni ballerina kun taas uuden naisen jalka on numeron takia norsun jalka vähintään.

Samalla tavalla nuo miehet ajattelee auton vanteista, me naiset ei huomata tuuman parin eroa vanteista katsomalla niitä, mutta mies huomaa aivan varmasti eron ja korostaa sitä numeroin.

Vierailija
40/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 180cm ja oma poikaystävä sanoo mun 39-koon jalkoja lapsen jaloiksi. :D

Söpöä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä