Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää, miten moni kolmikymppinenkin mies elää vain pitkitettyä nuoruutta

Vierailija
28.08.2017 |

Lapsia ei haluta, naimisiin voi mennä "sitten joskus", vapaa-aika täyttää baarireissusta, harrastuksista ja reissaamisesta. Jotenkin hävinnyt kokonaan ero nuoruuden ja vastuullisen aikuisuuden väliltä. Ei ihme, ettei näin keskenkasvuisten mieslasten voimalla saada syntyvyyttä käännettyä. Tilanne on erityisen paha isoissa kaupungeissa.

Miten miehet saataisiin ymmärtämään vakiintuneen elämän arvo?

Kommentit (297)

Vierailija
21/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien olisi pakko mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Itse en aio tehdä noista kumpaakaan. N28

Vierailija
22/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli kolmekymppisenä tuollainen "tehdään lapsia sitten joskus", kunnes vain ilmoitin, että en aio enää yli kolmekymppisenä vääntää yhtäkään lasta. Jopas alkoi lapsenteko maistua ja odotamme iloisina ensimmäistä lastamme. Joitain miehiä vain tarvitsee hieman ohjailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta semmoinen elämä. Kun mietin itsränikin lapsena, niin on ihme ettei isä vedellyt korville. En todellakaan jaksaisi samaa.

Vierailija
24/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei haluta, naimisiin voi mennä "sitten joskus", vapaa-aika täyttää baarireissusta, harrastuksista ja reissaamisesta. Jotenkin hävinnyt kokonaan ero nuoruuden ja vastuullisen aikuisuuden väliltä. Ei ihme, ettei näin keskenkasvuisten mieslasten voimalla saada syntyvyyttä käännettyä. Tilanne on erityisen paha isoissa kaupungeissa.

Miten miehet saataisiin ymmärtämään vakiintuneen elämän arvo?

Mikä tuossa on nyt se ongelma? Miksi vakiintunut elämä on arvokkaampaa? 

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin kyllähän naiset voisivat synnyttää ihan niin paljon kuin halauvat. Eiköhän sitä löydy siittäjiä ihan riittämiin.

Vierailija
25/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky "vakiintuneeseen elämään" mahtuu niin avioliitto, lapset, yli velkaantuminen ja ero kahteen ekaan vuoteen. Sen jälkeen voikin julistaa vapaata elämäänsä Kaija Koon tahtiin sielunsiskojen kanssa.

Vierailija
26/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on kuule täysin vakiintunut. Siihen vaan ei kuulu perhe eikä varsinkaan omat lapset eikä tule koskaan kuulumaan.

Silti jaksat hengata vauva palstalla, vaikka olet niin lapseton lopun ikäsi. ;D

Palstan alue  taitaa kuitenkin olla aihe vapaa, eikä vauva palsta. Hymiöitä.

Kirjoitin Googlen hakuun vauva ja päädyin tänne.

Vierailija
27/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täydellisiä mun makuun tollaset miehet. Onneksi löysin rinnalleni kanssani samanhenkisen uroksen, sen kanssa kelpaa seikkailla, matkustaa ympäri maailmaa, pitää hauskaa ja olla vapaa. Ei meitä kiinnosta tätä lyhyttä elämää haaskata siihen, että asettuu aloilleen yhteen paikkaan ja sitoutuu toistuviin, arkisiin rutiineihin ja metelöivien kersojen kaitsimiseen, kun maailma on niin upea, suuri ja mielenkiintoinen paikka jota ei melkein näin vapaasieluisenakaan ehdi kokonaan näkemään yhden elämänkerran aikana.

Vierailija
28/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoikäiseen vankeuteen jälkikasvun tiimoilta? Onko ap:lla vatupassi vinossa ja kumi puhjennut..??

Vierailija
29/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vakiintuneen elämän arvo sitten on? Sanopa nyt ihan, että kaikki ymmärtävät. Koska nyt kaikki ymmärtävät vain sen, että sinkuilla miehillä on asiat paremmin kuin perheellisillä.

En tietenkään voi sanoa, koska olen nainen. Oli kyllä mieheni kanssa puhetta vähän aikaa sitten, että meidän seksielämällä on kestänyt 20 vuotta kehittyä täydelliseksi. Ollaan varmaan jotenkin hitaita ja outoja, mutta kumpikin ollaan samaa mieltä. Lapsiakin on, ja itse olen sitä mieltä, että heidän saamisensa on kypsyttänyt omaa seksuaalisuuttani todella paljon, ja siitähän on hyötynyt enimmäkseen oma mies.

Vierailija
30/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandat ovat säilyneet vain tarhauksen avulla. Sen on kerrottu johtuneen taistelevien urosten sukupuutosta. Ehkä tämä panda-ilmiö koettelee nyt Suomen väestöä. Tarvitaan siis  nykyisten tilalle vahvemmat urokset. 

Vierailija
31/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule naisetkin on ihan yhtä pihalla. Tässä on se lopputulos kun kaikki arvot ja elämäntavat ovat yhtä hyviä ja arvokkaita.

Vierailija
32/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on kuule täysin vakiintunut. Siihen vaan ei kuulu perhe eikä varsinkaan omat lapset eikä tule koskaan kuulumaan.

Silti jaksat hengata vauva palstalla, vaikka olet niin lapseton lopun ikäsi. ;D

Palstan alue  taitaa kuitenkin olla aihe vapaa, eikä vauva palsta. Hymiöitä.

Kirjoitin Googlen hakuun vauva ja päädyin tänne.

Ai kuinka jännää. Voisikohan johtua tuosta palstan sivuston nimestä?

Vierailija
33/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vakiintuneen elämän arvo sitten on? Sanopa nyt ihan, että kaikki ymmärtävät. Koska nyt kaikki ymmärtävät vain sen, että sinkuilla miehillä on asiat paremmin kuin perheellisillä.

En tietenkään voi sanoa, koska olen nainen. Oli kyllä mieheni kanssa puhetta vähän aikaa sitten, että meidän seksielämällä on kestänyt 20 vuotta kehittyä täydelliseksi. Ollaan varmaan jotenkin hitaita ja outoja, mutta kumpikin ollaan samaa mieltä. Lapsiakin on, ja itse olen sitä mieltä, että heidän saamisensa on kypsyttänyt omaa seksuaalisuuttani todella paljon, ja siitähän on hyötynyt enimmäkseen oma mies.

Kivat sinulle. Noin 95% naisista kypsyy ihan toiseen suuntaan.

Vierailija
34/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin mitä vakiintunut elämä tarkoittaa? Lapsia, omakotitalo (helvetisti velkaa), avioliitto? Kuka sinä olet sanomaan mitä kenenkään tulisi haluta?

Juuri noihin sotkeentuneena pidän tähän johtaneita valintojani maailman typerimpinä. Siis aivan täysidiootin hommaa alkaa perheelliseksi mieheksi, keskimääräisellä miehellä pelkästään siksi että pelkää jäävänsä ilman säännöllistä seksiä.

Vierailija
35/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä koskee ihan kumpaakin sukupuolta. Kolmekymppiset ovat yhtä lapsellisia kuin parikymppiset 70-luvulla. Minä minä ja minun oikeudet. Instagrammiin vaan selfietä ja "minä tässä tekemässä tätä" kuvia. Perhe ja vastuunkanto ei kiinnosta paskaakaan. 

Vierailija
36/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariudu, velkaannu, raada niska limassa, tee liuta kakaroita -> vaimoke ulisee mammapalstalla.

Miehen elämä on saavuttanut kohokohtansa.

Vierailija
37/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä koskee ihan kumpaakin sukupuolta. Kolmekymppiset ovat yhtä lapsellisia kuin parikymppiset 70-luvulla. Minä minä ja minun oikeudet. Instagrammiin vaan selfietä ja "minä tässä tekemässä tätä" kuvia. Perhe ja vastuunkanto ei kiinnosta paskaakaan. 

Miksi perheen ja ylimääräisen (turhan) vastuun niskoilleen ottamisen PITÄISI kiinnostaa? On vain hienoa, että nykypäivänä voi valita toisin ja tehdä niin, kuin itse haluaa ja kuin oma sielu ja sydän tahtoo. Kaikille ei lastenteko ole ainoa asia, josta saa elämään sisältöä.

Vierailija
38/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi haalia elämäänsä väkisin ylimääräisiä vastuita ja velvoitteita? Mitä hyötyä siitä on?

Vierailija
39/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä eläke.

Vierailija
40/297 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on liikakansoitettu, luonnonvarat kulutettu miltei loppuun ja maailman meno käy yhä hullummaksi.

Mutta toki sen keravalaisen äitylin pitää saada leikkiä nukkeleikkejään.