Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!! Listataanpa tähän pahimmat TRENDIDIAGNOOSIT !!!

Tässä ovat suosituimmat trendidiagnoosit:
28.08.2017 |

Varmasti jokainen tietää jonkun, joka on raivoamalla terveyskeskuksessa tai rahalla yksityisellä saanut ns. trendidiagnoosin. Trendidiagnoosin kautta ihminen kokee yhteenkuuluvuutta toisiin ko. ryhmään kuuluvien kanssa. Lääketieteen kanssa trendidiagnooseilla ei ole mitään tekemistä eikä niihin siis ole olemassa mitään todellista syytä. Tässä pahimmat (lainausmerkeissä, koska eivät siis ole todellisia):
- "keliakia"
- "laktoosi-intoleranssi"
- kaiken maailman "allergiat"

Mitä muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100/5

Vierailija
2/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ovat suosituimmat trendidiagnoosit: kirjoitti:

Varmasti jokainen tietää jonkun, joka on raivoamalla terveyskeskuksessa tai rahalla yksityisellä saanut ns. trendidiagnoosin. Trendidiagnoosin kautta ihminen kokee yhteenkuuluvuutta toisiin ko. ryhmään kuuluvien kanssa. Lääketieteen kanssa trendidiagnooseilla ei ole mitään tekemistä eikä niihin siis ole olemassa mitään todellista syytä. Tässä pahimmat (lainausmerkeissä, koska eivät siis ole todellisia):

- "keliakia"

- "laktoosi-intoleranssi"

- kaiken maailman "allergiat"

Mitä muita?

-kilpirauhasen vajaatoiminta

- erityisherkkyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset suolistosairaudet, joiden takia Juuri Minä(!) olen Oikeutettu ohittamaan ne niin ärsyttävät vessajonot.

Vierailija
4/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys. Pysyn heistä kaukana.

Narsistinuhri. Tuntuu että ovat itse narsistisia.

Vierailija
5/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuyliherkät

Vierailija
6/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset suolistosairaudet, joiden takia Juuri Minä(!) olen Oikeutettu ohittamaan ne niin ärsyttävät vessajonot.

Vessapassi on kyllä aika vaikea saada, ja se saadaan sitten ihan syystä! Vai onko joku siis pelkällä huutelulla ohitellut vessajonoissa? Hyi!

Itsellä tulee mieleen myös

-""Migreeni""

Vierailija
7/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Oikeasti masentunut ihminen ei jaksa edes nousta sängystä joka aamu, mutta nämä masennusdiagnoosin saaneet jaksaa matkailla, harrastaa ja pitää blogia siitä, miten elämä on ihanaa.

Vierailija
8/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus.

Oikeasti masentunut ihminen ei jaksa edes nousta sängystä joka aamu, mutta nämä masennusdiagnoosin saaneet jaksaa matkailla, harrastaa ja pitää blogia siitä, miten elämä on ihanaa.

No, kun ne napsii niitä masennuslääkeitä joita Suomessa syödään kuin supersalmiakkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä