Olen asunut melkein koko lapsuuteni New Yorkissa, mitä haluat kysyä?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut viipurissa?
Cänada
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö siellä asuviin ystäviin yhteyttä?
Kyllä, vaikka olen asunut jo yli 10 vuotta Suomessa.
Missä opit kirjoittamaan suomea?
(epäilyttävän hyvin)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Missä opit kirjoittamaan suomea?
(epäilyttävän hyvin)
Sinkkumies
Äitini on suomalainen, kuten minäkin, isäni on britti. Siis, opin kotona.
Manhattanilla minunkin mieheni syntyi ja kasvoi.
Which borough offers the best NYC style pizza?
Mitkä olivat lempipaikkojasi NYC:ssa, kun olit 14 v.? Entä, kun olit alle 10v.?
Miksi opiskelisit Suomessa? Ne jotka ovat asuneet ulkomailla tietävät että Suomen peruskoulun hyvästä maineesta huolimatta korkeakoulut ja yliopistot ovat mitättömiä ulkomailta katsottuna. Vaikka perhe muuttaa Suomeen niin lapset lähtevät opiskelemaan ulkomaille hyviin oppilaitoksiin. En siis usko. Tästä tietää että on provo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi opiskelisit Suomessa? Ne jotka ovat asuneet ulkomailla tietävät että Suomen peruskoulun hyvästä maineesta huolimatta korkeakoulut ja yliopistot ovat mitättömiä ulkomailta katsottuna. Vaikka perhe muuttaa Suomeen niin lapset lähtevät opiskelemaan ulkomaille hyviin oppilaitoksiin. En siis usko. Tästä tietää että on provo.
Suomessa on olmainen yliopistokoulutus. Ja eihän ap ole välttyämättä akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä riippuu kyllä aivan maasta missä asuu. Useissa maissa on kuitenkin myös huonot yliopistot ja kalliit,(Usassa toki loistavia) ja se on yksi syy miksi ulkosuomalaiset pitävät sinnikkäästi yllä lapsen suomenkielentaitoa. Jotta lapsi voi halutessaan opiskella Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko elämä siellä pinnallisempaa?
Elääkö kaikki sellaista tv-shop unelmaa?
Tv-shop? Ne ohjelmathan kuvastaa enemmän keskilännen kotiäiti- tai seniorielämää.:D
Nykissä meno on huomattavasti trendikkäämpää.
Mikä ihme on tv-shop unelma? Ja tiedän kyllä mihin tv-shop viittaa mutta silti..
Vierailija kirjoitti:
Manhattanillalla on tosi kallista asua, joten taidat satuilla.
Olen ollut New yorkissa,ja kaupunkikuva on ihan samanlainen kuin täälläkin. Jopa 5th avenuella silmiin pistää suuri HM-mainos. Ihmiset pukeutuneet kuten Helsingissä. Minua ärsyttää tämä globalisaatio sen takia, että joka maassa on ne samat ketjuliikkeet: HM,ZARA ,McDonalds ym
Käsittämättömiä johtopäätöksiä. Emmehän me kukaan tiedä ap:n vanhemmista mitään, ammatista, tuloista, omaisuudesta..
Manhattanilla asuu paljonkin ihmisiä joten ei se mikään mahdottomuus ole että joku palstailijakin siellä olisi asunut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osavaltiossa vai kaupungissa
Kaupungissa, Manhattanilla
Valehtelet, oikeasti asunut ois sanonut sohossa siinä friget streetillä tai jotain..
Miten niin?
Asuin ennen Tampereella. Jos joku kysyy missä olen asunut vastaan ihan vain Tampereella, en että Peltolammilla siinä Pähkinämäen kadulla tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osavaltiossa vai kaupungissa
Kaupungissa, Manhattanilla
Valehtelet, oikeasti asunut ois sanonut sohossa siinä friget streetillä tai jotain..
Miten niin?
Asuin ennen Tampereella. Jos joku kysyy missä olen asunut vastaan ihan vain Tampereella, en että Peltolammilla siinä Pähkinämäen kadulla tms.
En siis ole ap vaan vastasin tuohon että eihän tuosta voi päätellä että ap valehtelisi.
Puhutko englantia amerikkalaisella vai isäsi aksentilla? Onko suomi vai englanti sun ensimmäinen kieli?
PlayStation 1!
Meillä oli myös N64