Kuka näistä Sinkkuelämää-sarjan Carrien miehistä olisi sopinut Carrielle parhaiten ulkoiselta olemukseltaan?
Joidenkin nimiä en muista, mutta kuvailin heitä siten, että kaikki osaisivat yhdistää kuvauksen ja henkilön :)
Kommentit (7)
En minä edes muista noita kaikkia, mutta noista Kiho ehdottomasti. Pinnallisia ja ylimielisiä tyyppejä molemmat. Vaihtoehdoissa ei ollut Alexandr Petrovskia. Hän olisi ehdottomasti noista paras. Tympeä kulahtanut tyyppi, joka luulee itsestään liikoja ja skitsoaa ihan mistä sattuu.
Siis jonkun mielestä ihan oikeasti Aidan? :O Tässä ei kai kysytty, kuka oli omasta mielestä komein, vaan kuka sopi parhaiten Carrielle.
Ulkoisesti parhaiten sopi mielestäni Aidan ja se poliitikko. Heidän kasvonpiirteissään on samankaltaisuutta. Myös se shortcomings-kirjailija oli ihan hyvä veto, sehän oli tosi laihakin, niin kuin Carrie.
Vierailija kirjoitti:
En minä edes muista noita kaikkia, mutta noista Kiho ehdottomasti. Pinnallisia ja ylimielisiä tyyppejä molemmat. Vaihtoehdoissa ei ollut Alexandr Petrovskia. Hän olisi ehdottomasti noista paras. Tympeä kulahtanut tyyppi, joka luulee itsestään liikoja ja skitsoaa ihan mistä sattuu.
Voi ei, tulikin tunne että joku oleellinen puuttuu ja tuohan se oli. Voi p'rse :(
Ap
Aidan oli mun mielestä liian komea Carrielle.
Parhaiten olisi sopinut se poliitikko, sellainen pitkänenäinen vanhempi mies, olisi sopinut tosi hyvin ulkoisesti Carrielle.
http://ethnicelebs.com/wp-content/uploads/2014/04/bigstock-John-Slatter…
Todella paljon samaa näköä kuin SJP:ssä!
Ei kukaan kun noista ukoista ei ole kukaan hevosen näköinen.
Kiho. Molemmat ärsyttäviä. Aidan oli liian hyvä Carrielle.