Normaalia? Mies oli juhlimassa ja ..
.. tuli kotiin puoli viideltä aamulla. Käänsin vaan kylkee kun se tuli nukkumaan. Se heräs tänään 14 ja ei olla sanottu sanaakaan toisillemme. Tää on ihan normaalia meille. Mä tajusin ettei mua ees kiinnosta sen kuulumiset :o
Ilmeisesti ei miestäkään, tosin kun on tällasts ollut jo pidempään ja ajoittain siihen turhaudun ja yritän keskustella, mies sanoo "ei mul mikää oo".
Eli mies on vaan tollanen, ei huomioi eikä edes normaalia kanssaymistä halua harjoittaa. Kavereiden kanssa kyllä puhua popottaa niin ett sylki roiskuu.
Mä nyönnän etten puhu koska ei kiinnosta.
Kommentit (18)
Miks joku mies valehtelis rahkasta ja leivontakaakaosta? Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Miks joku mies valehtelis rahkasta ja leivontakaakaosta? Kerro lisää!
Tuolla "mies valehtelee koko ajan" (tms.) -ketjussa aloittajan mies kertoo jotain mystisiä valheita noihin liittyen. En minäkään ymmärrä, mutta tämä aloitus oli vähän samaan tyyliin kirjoitettu, niin oli pakko kysyä :D
No mitä se mies sitten valehteli rahkasta ja maitokaakaosta siinä toisessa ketjussa? Kerro toki!
Noin se joskus menee, että puheenaiheet loppuu ja intohimo sammuu. Ja yleensä ei vaihtamalla parane, ellei ole tosi toivoton tapaus lähdössä kiertoon. Teitin pitäis jotain yhteistä tekemistä keksiä. Harrastusta vaikka.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se mies sitten valehteli rahkasta ja maitokaakaosta siinä toisessa ketjussa? Kerro toki!
Parempi että käyt itse lukemassa. Sen aloittajan ulosanti on niin luokattoman huono, etten minä ainakaan saanut selville edes oliko kaapissa leivontakaakaota ja kuka ei pitänyt rahkasta, lapset vai se mies. Lisäksi mies valehteli olleensa frisbeegolfaamassa kaverin kanssa vaikka kaverilta ei ollutkaan tullut mitään viestiä tai jotain kun se kaveri kiipeili??
Täytyypä yrittää etsiä se rahka- ja maitokaakaoketju. Kiitos vinkistä. Luultavasti tämä on samaa sarjaa, ehkä jatko-osa sille?
Rahka ja maitokaakao ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Minuakin alkoi nyt kiinnostaa nämä leivontatarvikkeet, mutta liittyvätkö ne tähän aloitukseen? Jos tämän aloittajan mies olikin leipomassa rahkapiirakkaa aamuyöhön saakka? Ihan mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Minuakin alkoi nyt kiinnostaa nämä leivontatarvikkeet, mutta liittyvätkö ne tähän aloitukseen? Jos tämän aloittajan mies olikin leipomassa rahkapiirakkaa aamuyöhön saakka? Ihan mahdollista!
Mutta laittoiko mies piirakkaan leivontakaakaota? Päivän mysteeri!
Joo, selkeesti on leipomassa ollut. Ihme vaan ettei tuonut ap:lle maistiaisia siitä piirakasta.
Mä luulen, että se hörppi sitä maitokaakaota rahkapiirakan kyytipojaksi.
Play-maitokaakaojuoma, turmion tie
Haluan leivontaohjeen, johon tulee rahkaa ja maitokaakaota.
Eli et itse huomioi tai puhu miehellesi ja oletat että silloin kun olet itse kylmä ja etäinen niin miehesi haluaa krapulassaan antaa sinulle rakkautta?
Tarjoo sille rahkaa ja maitokaakaota :)
Vierailija kirjoitti:
Tarjoo sille rahkaa ja maitokaakaota :)
Ei se mies enää taida haluta niitä ton mimmin tarjoilemina, on saanut parempaa jostain muualta.
Onko tämä se mies, joka valehtelee rahkasta ja leivontakaakaosta?