Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuotaako joku muukin verta aina tietynlaisen seksin jälkeen?

Vierailija
27.08.2017 |

Oletteko löytäneet syytä siihen? Siis ei mitenkään kuukautisiin liittyvää, vaan että ihan vuotaa aina verta? Ja ihan aikuisiällä ja ilman mitään tauteja. Netissä on hirveän huonosti tietoa tästä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään ollut tällaista ja selvisikö syytä koskaan?

Vierailija
2/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisen seksin jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on paras liukaste!

Vierailija
4/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on polyyppi.

Vierailija
5/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "tietynlainen seksi"? Yhdynnän jälkeinen verenvuoto voi viitata esim. kuiviin ja ohuisiin limakalvoihin tai voi olla jopa syövän oire.

Vierailija
6/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa lähinnä sydän verta sen jälkeen kun mies on pitkän tauon jälkeen suostunut nussimaan mua (säälistä kai?) Hävettää vaan paljon ja meinaan saada paniikkikohtauksen ja tulen surulliseksi, koska mies on joutunut takiani tekemään jotain niin vastenmielistä.

Vierailija
7/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minulla oli tietämättäni 1kg munasarjakysta niin vuosin. Kannattaa ottaa vakavasti, verenvuoto ei ole normaalia, ellei sitten ole tosi kuivat limakalvot. Kysta sitten repesi ja minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja suoraan leikkaukseen.

Vierailija
8/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on polyyppi.

No itse asiassa papassa tällainen käsittääkseni nähtiin ja jonkun ajan päästä olen menossa siitä myös kontrolliin. Se polyyppi siis alkaa vuotamaan, kun siihen osuu? En saanut mitään ohjeita sen kanssa elämisestä, joten siitä ei varmaan sitten ole haittaa, että se välillä vuotaa? En ole kiirehtynyt gynelle menoa, kun tosiaan tuo kontrolli on tulossa. ap

Vierailija
9/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna hiukan, minkälaisen seksin jälkeen.  Fistaus/ anaali/apuvälineet/ryhmäsessio? Liittyykö kipua? Vuodon määrä?

sairaanhoitaja

Vierailija
10/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kuuu asiaan vuotaa verta. En harrastaisi seksiä ennen syyn selviämistä, sillä kyseessä voi olla tulehdus tai ainakin tulla tulehdus. Veri on aina peräisin kudosvauriosta.

Vierailija
11/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna hiukan, minkälaisen seksin jälkeen.  Fistaus/ anaali/apuvälineet/ryhmäsessio? Liittyykö kipua? Vuodon määrä?

sairaanhoitaja

Ei liity minkäänlaista kipua, vuotoa voi tulla hieman vielä seuraavana päivänä ja sellaisen seksin ytheydessä kun osuu tiettyyn kohtaan. Vastaus on varmaan tuo polyyppi, tyhmä olen kun en sitä aiemmin tajunnut. Nyt lueskelin siitä, ja järkevältä tuntuu. Veri on tosiaan varmasti peräisin kudosvauriosta, mutta sen polyypin vauriosta. Saavat hoitaa sen sitten kontrollissa muutaman kuukauden päästä. Ei sille mitään tällä hetkellä sitten tarvitse tehdä, jos syy kerta on se. Kiitos tuolle, joka tuosta mainitsi, nyt on helpompi etsiä tarkempaa tietoa. ap

Vierailija
12/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen terveydenhoito on kyllä onnettoman hidasta ja alkeellista näissä naisten gynekologisissa vaivoissa.

Ja niin on myös yksityine puoli, aivan amatööri tasolla.

Tosi kivaa olla nainen.

Vierailija
13/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cysta aiheutti minulla vuotoa.

Vierailija
14/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan kertoa oman tarinani.

.

.

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo...

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän