Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu suudella ohuita huulia?

Vierailija
27.08.2017 |

Ohuet huulet varsinkin naisilla näyttävät ihan huippuseksikkäiltä ja eroottisilta, varsinkin jos ohuthuulinen törröttää huuliaan. Miltä sellaisten suuteleminen tuntuu?

T. Kuumana yhteen naiseen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuuko ällöltä suudella paksuhkoja huulia?

T. Naiseen rakastunut paksuhuulinen nainen...vihaan ulkonäköäni

Vierailija
2/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö paksut huulet ole ällöt? Jotenkin liian riettaat. Sellaiset jämäkät ja "lihaksikkaat" ohuet huulet ovat ihanimmat. Ja näyttää niin seksikkäältä, jos ohuthuulinen törröttelee niitä. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kamalalta. Jotenkin kovalta, joten en kyllä tykkää.

Vierailija
4/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en yhtään tykkää ohuista huulista; en miehillä enkä naisilla. elämäni parhaan suudelman olen saanut paksuhuuliselta mieheltä. Huulet oli ihanan pehmeät.

Vierailija
5/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö paksut huulet ole ällöt? Jotenkin liian riettaat.

Riettaat? Minä olin paksuhuulinen jo barbeilla leikkivänä pikkulapsena, enkä varmasti ollut silloin rietas. :D Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
6/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet huulet varsinkin naisilla näyttävät ihan huippuseksikkäiltä ja eroottisilta, varsinkin jos ohuthuulinen törröttää huuliaan. Miltä sellaisten suuteleminen tuntuu?

T. Kuumana yhteen naiseen

Aika epänaisellista........

Vierailija
7/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienihuuliset näyttää minusta tyhmältä. Eikä tunnu tunnu hyvältä. Pitää siinä suun ympärillä jotain olla. Normaalit tai paksut muttei missään nimessä ohuita.

Vierailija
8/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en yhtään tykkää ohuista huulista; en miehillä enkä naisilla. elämäni parhaan suudelman olen saanut paksuhuuliselta mieheltä. Huulet oli ihanan pehmeät.

Mutta eikö olekin juuri ällöttävää, että ne huulet ovat liian pehmeät? Itseäni pelottaa ajatuskin suutelemisesta, sillä itselläni on paksuhkot huulet ja oletan, että ihastuksenikin pitää niitä ällöinä. Mutta hän on überhottis ihanine ohuine huulineen. Hän on ihan hiton seksikäs nainen.

Vierailija
9/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö paksut huulet ole ällöt? Jotenkin liian riettaat.

Riettaat? Minä olin paksuhuulinen jo barbeilla leikkivänä pikkulapsena, enkä varmasti ollut silloin rietas. :D Kaikkea sitä kuuleekin.

Tarkoitan aikuisten välistä läheisyyttä ja aikuisten (naisten) ulkonäköä.

Vierailija
10/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä te, jotka olette rakastuneet henkilöön, jolla ohuet huulet ja joilla olisi jotain suutelukokemusta muunkin näköisistä. Toki varmasti tunne ja taidot merkitsevät eniten, mutta mietin tätä houkutus-/ällötysaspektia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi