Eilen baarissa nähtyä
Olin eilen baarissa selvinpäin ja aikani kuluksi tarkkailin kanssajuhlijoita, etupäässä alle 25v porukkaa. Paikalla oli 4-5 pullukkaa naista muut hoikkia. Näitä pullukoita ei yksikään mies lähestynyt koko iltana. Ei baarin pöydissä eikä tanssilattialla. Miehiä oli laidasta laitaan, tyylikkäitä ja tavallisia ja juntteja. Kaikki hakeutuivat hoikkien seuraan. Surullista mielestäni. Ja turha sanoa, että miehille kelpaa ihan tavalliset naiset. Yksikin mies oli paikalla naisensa kanssa, nainen lihava, alkuillasta istuivat yhdessä ja pussailivat, loppuillasta tämäkin mies liehitteli muita. Ja tämä ei ole provo ja itse olin oman mieheni kanssa liikenteessä.
Kommentit (41)
Aloituksesta sai käsityksen, että Ap:n mielestä pullukat olisivat normaaleita naisia. Ap: olet erehtynyt. Hoikat ovat niitä normaaleita ja pullukat...no.... niitä pullukoita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin, että ei miehille kelpaa tavallinen nainen, siitä suru. Nämä pullukat olivat kaikki todella kauniita, nätit kampaukset ja vaatteet ja meikit jne. Mutta miehet, ne pullukat ja epäsiistitkin, pörräsivät hoikkien ympärillä. Avasin tämän keskustelun aiheesta juuri siksi, kun täällä ollut keskustelua, että naiset saavat aina seuraa jne.
-ap
Anteeksi nyt vain, mutta pullukka ei voi olla kaunis. Voi olla semmoinen, josta ajattelee, että jos tiputtaisi painoa reilusti niin voisi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta sai käsityksen, että Ap:n mielestä pullukat olisivat normaaleita naisia. Ap: olet erehtynyt. Hoikat ovat niitä normaaleita ja pullukat...no.... niitä pullukoita naisia.
Ja silti pullukat miehet lähestyivät laihoja missinaisia...
Vierailija kirjoitti:
Lihava ihminen ei välitä itsestään ja ei siksi herätä kiinnostusta.
Jos ei kykene huolehtimaan edes itsestään, niin miten voisi huolehtia mistään muustakaan.
Ylipainoinen mies tai nainen on surullista katsottavaa, näin se vaan on.
Paitsi sairauden takia voi lihoa siitä huolimatta, vaikka huolehtisikin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mitä sanot, niin kyllä mulla on aina ollut vientiä, kun on munaa tarvinnut. Käyn valitsemassa miehen ja sitten panolle. Se riittää mulle. Eikä tarvii edes rumimpia valita.
123 kg
Ei kukaan uskalla laittaa kampoihin jyrätaktiikalle.
Sekin ja osa miehistä tykkää, kun nainen on aloitteellinen, eikä jää roikkumaan ja vaatimaan parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sano mitä sanot, niin kyllä mulla on aina ollut vientiä, kun on munaa tarvinnut. Käyn valitsemassa miehen ja sitten panolle. Se riittää mulle. Eikä tarvii edes rumimpia valita.
123 kg
123 kg!? Olet sairaalloisen lihava, sinun tulisi ihan jo terveytesi vuoksi laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mitään uutta, minulle oli surullista seurattavaa, harvemmin käyn baareissa.
-ap
Miksi se oli mielestäsi surullista? Oletko sinäkin pullukka?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että miehet lähestyvät nättejä naisia, jos on pullukka ja ruma niin ei silloin paljonkaan vientiä saa mutta olen nähnyt kauniiksi laitettuja pullukoita joilla on kyllä vientiä ja sama pätee hoikkiin ihmisiin.
No mikä vika sitten voisi olla normaalin näköisessä ja painoisessa joka ei kelpaa kellekään baarissa? Nro 10 kyselee...
Muualla kyllä miehet kiinnostuvat, siis ihan randomtilaisuuksissa joten en käsittääkseni ole edes mikään susiruma, varsinkaan kun mikään piirre ei ole mitenkään ylikorostunut. Vaan mikä on sellainen autoturnoff baarissa? Joskus nuorena oli näitä papparaisia kiusana, mutta nykyään ei enää niitäkään.
Itse olen laiha, mutta minusta jotkut lihavat ovat kauniita. Joskus, kun lihava on käynyt esim. Laihdutusleikkauksessa hän menettää ulkonäkönsä. Toki terveyssyyt myös vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää, miten ihmisillä on käsitys normaaliudesta hävinnyt nykyaikana, kun kaikkialla hehkutetaan, että vain mahdollisimman hoikka nainen on kaunis ruumiinrakenteeltaan. Voi toki olla mahdollista, että kyse on vain mielipide-erosta, mutta ainakin mun mielestä on hoikkia, normaalipainoisia ja sen jälkeen tulevat sitten ne pullukammat. Nykyään jopa yllättävän monen mielestä laiha = normaalipaino ja tätä isokokoisemmat ovat kaikki läskejä. Esimerkiksi itse olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, ja omasta mielestäni olen myös normaali ruumiinrakenteeltani. Tästä huolimatta saan usein kuulla olevani läski, koska näille läskin sanojille laiha tarkoittaa normaalia.
Mua ei kukaan mies lähestynyt baarissa kun oli hoikka. Nyt 65-kiloisena kaksi miestä on yrittänyt iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on tuossa ikäluokassa.
Sitä se on jokaisessa ikäluokassa. Sori.
Oonko mä läksi ku oon 152cm pitkä ja painan 76kg? Painoindeksi on 33. Vyötärö 87cm ja ryntäät reilu 100 cm. Lyhykät sääret. Mutta pieni vatsa. Eikö podyn rakenne meinaa mitään? Kyllä minulla miehii ollut
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma ja hoikka, ei se ole estetiikan kannalta yhtään sen parempi. Mieluummin omaisin vaikka 20+ kg ylimääräistä ja olisin kasvoistani kaunis, kuin tällainen hoikka kroppainen mutta naamalta niin ällöruma, että miehet haluaa panna minua takaapäin. Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain. Eipäs myöskään unohdeta sitä, että Suomessa on tilastojen mukaan hieman enemmän lihavia miehiä kuin naisia mutta vain naisten lihavuus yleensä nostetaan tapetille.
Jaa, oliko siellä baarissa kenties koko maailman ihmiset? Ainakin koko Suomen ihmiset, yli 5 miljoonaa? AP:n kokemus kuvastaakin koko väestön käyttäytymistä. Hitsit, tästähän voidaankin tehdä paljon johtopäätöksiä. Älä AP viitsi olla niin hassu!
Minäkin näin 20kg ylipainoisena naisena olen nähnyt baarissa monenlaista seikkailijaa. Kyllä siellä tavoitellaan niin hoikkia, normaaleja kuin lihaviakin ihmisiä. Myös mua on tultu jututtamaan ja iskemäänkin, ajatella! Lihavaa naista!
Lihava voi laihduttaa. Mutta oleppa +50v. Kuollut ja kelpaamaton.
Olen 164 cm ja 75 kg. Aina olen saanut jaa saan seuraa, enkä puhu nyt seksiseurasta. Kasvoilta olen nätti, kauniit silmät, mutta ennen kaikkea mukava, valosa persoonallisuus vaikuttaa. Seuraani hakeutuvat myös naiset kutsuilla. Yksinkertaisesti siksi, että olen mukava ihminen
Hei neidit, oliskos niiden hoikkien ja pullukoiden, jotka saavat ne miehet ympärilleen, käyttäytymisessä jotain eroa teihin muihin? Aivan, he taitavat hakea kontaktia muihin, avaavat suunsa muutenkin kuin vain kysyttäessä, ovat iloisia eivätkä heitä mitään häräntappokatseita kun heistä ollaan kiinnostuneita.
Hyvin sanottu!