Uusperhe hävettää
Minulla ei ole avioliittoja eikä lapsia edellisistä suhteista, koska niitä ei ole. Tällä hetkellä minulla olisi mahdollisuudet saada itseäni huomattavasti vanhempi eronnut mies, jolla on lapsia. Ex-akalla ja lapsilla on ukon sukunimi. Ukko haluaa oman sukunimensä myös uudelle perheelle.
Onko normaalia ja voisitko suostua tällaiseen vai hävettäisikö sinua?
Kommentit (29)
Aiotko siis tehdä taatan kanssa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia, mutta ukko haluaisi ison perheen. -ap
En tiedä itsestäni, mutta sinun ei ainakaan kannata. Asenteesi paistaa läpi siihen malliin, ettei tuolta pohjalta onnistu uusperheen arki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikista tulisi tietysti tyttöjä, kun on vanha isä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en voisi tehdä päivääkään töitä, koska minua ei oteta minnekään töihin jos rupean tekemään lapsia. olisin täysin riippuvainen ukosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsestäni, mutta sinun ei ainakaan kannata. Asenteesi paistaa läpi siihen malliin, ettei tuolta pohjalta onnistu uusperheen arki.
olen sanonut että en halua äitipuoleksi. mies ei ole itsekään lastensa kanssa juuri tekemisissä. ilmeisesti soittelee joskus. on puhunut aiemmin että lapset olisi pitänyt abortoida. ja nyt haluaa uusia...
Vierailija kirjoitti:
miksi mies sitten roikkuu minussa vaikka olen sanonut tuhat kertaa ja asiasta on väännetty vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en voisi tehdä päivääkään töitä, koska minua ei oteta minnekään töihin jos rupean tekemään lapsia. olisin täysin riippuvainen ukosta.
ai niin ja ukko haluaa tiukan avioehdon. :)
minua vaan ällöttää seksi ja kaikki intiimi sen kanssa. oksettaa myös ajatella sen panoja 1. naisensa kanssa, lasten tekoa, synnytyksiä ym.
saanko laittaa välit lopullisesti poikki tuon kanssa? ei tuollainen elämä ole yhtään sellainen jota haluaisin elää. -ap
mitä sanon sille, että tajuaisi jättää rauhaan?
Vierailija kirjoitti:
minua vaan ällöttää seksi ja kaikki intiimi sen kanssa. oksettaa myös ajatella sen panoja 1. naisensa kanssa, lasten tekoa, synnytyksiä ym.
Lähtökohdat ovat siis kunnossa, onnea suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohdat ovat siis kunnossa, onnea suhteeseen.
olen sanonut tuon vaikka kuinka monta kertaa sille mutta ei usko. olen myös perunut aina tapaamiset. :((((
Voi luoja mitä juttua. Parempi (ihan kaikille), että unohdat koko jutun.
No ei kai tuossa ole kyse siitä uusperheestä, eihän sua kiinnosta koko mies kumppanina! Puhut "ukosta" etkä huumorilla.
Ihan outo ajatus että miehen vaatimukset jotenkin velvottaisivat sinua suhteeseen hänen kanssaan. Mitä ihmettä oikein puuhaat?
Jos et halua elää ukon kanssa, niin lopeta se typerä asiasta vääntäminen. Vaihda puhelinnumeroa osoitetta tai hanki hänelle lähestymiskielto. Problem solved.
Kiitos vastauksista. Aion nyt unohtaa ukon. Saa etsiä uuden tytön.
-ap
Nopeasti hävisi Kihiksen psykoosit
MAHDOLLISUUS saada vanha mies?? Mitä ihmettä? Täytyy olla käsittämättömän huono itsetunto sinulla.
Huhhuh kirjoitti:
MAHDOLLISUUS saada vanha mies?? Mitä ihmettä? Täytyy olla käsittämättömän huono itsetunto sinulla.
Kukaan oman ikäiseni ei kiinnostu minusta koska olen ruma ja tylsä. :) -ap
Naiset ilmeisesti aika usein jättävät exmiehen nimen itselleen, ehkä sen vuoksi että olisi sama sukunimi kuin lapsella. Miehenä en tiedä voiko muita motiiveja olla.