Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdanko Tinder-miehen?

Vierailija
27.08.2017 |

Klassinen kaava: mies oli viikkoja kiinnostunut, kunnes alkoi viesteihin vastaamattomuus ja päivien radiohiljaisuus.

Uskon miehen olevan kiinnostunut lähinnä seksistä, ja se on omakin motiivini kun erosin alkuvuodesta enkä etsi vakavaa.

Mies on välillä kuitenkin avautunut uudella tavalla ja pidän hänen älystään. En näe parisuhdeainesta kuitenkaan.

Pelkään, ettei häntä kiinnosta. Haluan seksiä mutta haluaisin myös ihailua ja jotain kontaktia sen lisäksi.

Mies on tulossa yhteen tapahtumaan paikkakunnalleni ensi viikolla. Hän kertoi siitä minulle mutta ei suoraan pyytänyt mukaan. Voinko kysyä, nähtäisikö siellä? Silloin näkisimme vaatteet päällä ja sängyn ulkopuolella.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt itse aivan selvillä mitä olet hakemassa... ?

Vierailija
22/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selvillä.

Ehkä haluaisin nähdä, pidänkö enää miehestä vai pelkästä fantasiasta. Olen jumissa. En voi kutsua häntä panotreffeille kun ei tunnu siltä. Pitäisi tuntua vähän joltakin, että pano kiinnostaisi.

Ehkä minua ei enää kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloittajan pointtii. Itse sanoo ettei halua mitään vakavaa. Miksi sitten miehen pitäis sulle viestitellä 24/7. Oo ilonen et saat edes sitä hyvää seksii. Aikamoni ei saa sitäkään kokoelämänsä aikana.

Vierailija
24/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole selvillä.
Ehkä haluaisin nähdä, pidänkö enää miehestä vai pelkästä fantasiasta. Olen jumissa. En voi kutsua häntä panotreffeille kun ei tunnu siltä. Pitäisi tuntua vähän joltakin, että pano kiinnostaisi.

Ehkä minua ei enää kiinnosta?

Tuossa haluat sitten mieheltä jo jotain muutakin kuin seksiä. 

Vierailija
25/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa etäisyyttä, koska huomaa, että toivot enemmän sitoutumista. Hän itse haluaisi pysytellä alkuperäisessä asetelmassa. Kyse ei ole siitä, ettet olisi riittävän viehättävä hänen silmissään, teillä on vain erilaiset toiveet suhteen jatkosta.

Vierailija
26/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan kysyä. Ei jää kaihertamaan. Kerran se kirpaisee etkä menetä kuin ylpeytesi.

Tämä. Näin tekisin itse. Olettaen että itsekin haluaisin tavata.

Vierailija
27/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan kysyä. Ei jää kaihertamaan. Kerran se kirpaisee etkä menetä kuin ylpeytesi.

Tämä. Näin tekisin itse. Olettaen että itsekin haluaisin tavata.

Niinpä, siinäpä tietäisit miehen mielipiteen. Nyt luomme tarinoita siitä, mitä mies ajattelee. Emme voi sitä tietää. Turhaa ylpeyttä "minähän en kysy!"

Vierailija
28/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lisää, että mies on ehkä itsekin ristiriitainen. Hän on välillä kysellyt liian henkilökohtaisia kysymyksiä, esim. Exästäni, muista miehistä..

Vierailija
29/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen kaava: mies oli viikkoja kiinnostunut, kunnes alkoi viesteihin vastaamattomuus ja päivien radiohiljaisuus.

Uskon miehen olevan kiinnostunut lähinnä seksistä, ja se on omakin motiivini kun erosin alkuvuodesta enkä etsi vakavaa.

Mies on välillä kuitenkin avautunut uudella tavalla ja pidän hänen älystään. En näe parisuhdeainesta kuitenkaan.

Pelkään, ettei häntä kiinnosta. Haluan seksiä mutta haluaisin myös ihailua ja jotain kontaktia sen lisäksi.

Mies on tulossa yhteen tapahtumaan paikkakunnalleni ensi viikolla. Hän kertoi siitä minulle mutta ei suoraan pyytänyt mukaan. Voinko kysyä, nähtäisikö siellä? Silloin näkisimme vaatteet päällä ja sängyn ulkopuolella.

Tunnistin sinut, vaikka hieman muunnellen asioista kerrot. Mulla nyt on vaan liian kiire ja tiedät sen kyllä. Nähdään siellä tapahtumassa tietenkin, hölmö.

Vierailija
30/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin sinut, vaikka hieman muunnellen asioista kerrot. Mulla nyt on vaan liian kiire ja tiedät sen kyllä. Nähdään siellä tapahtumassa tietenkin, hölmö.

Aijaa, eikö ahdistaa jos tinder-matchin tulee stalkkaamaan?

Vierailija
31/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, eikö ahdistaa jos tinder-matchin tulee stalkkaamaan?

Miksi ahdistaisi? Saadaan vihdoin jutella molemmat asiat halki. Kummallekin on tullu hieman vaikeaksi keskustella meidän ihmissuhteesta, eikä virtuaalisesti saada suitamme auki. Kasvotusten voimme vihdoin ilmaista todelliset ajatuksemme toisillemme. Sen lisäksi saan hyvin miellyttävää seuraa hänestä. Win-win.

Vierailija
32/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo juttelu ahdistaisi monia miehiä, jotka ovat vain seksin perässä.

Vierailija
33/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo juttelu ahdistaisi monia miehiä, jotka ovat vain seksin perässä.

No siinä kun ahdistuu, saa kai naisellakin olla tarpeita.

Vierailija
34/34 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä oma pääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä