Sähköautoilevan naapurin kanssa naurettiin kippurassa kun vastapäinen köyhä naapuri raappasi volvonsa laseja vaikka on suojakeli
Kommentit (25)
No ei tasan raapannut - Volvoissa on webastot kylmiä aamuja varten. Taisi olla itsellä alku loppu?
Teidän ei edes tarvinnut raapata ikkunoita kun ette olisi edes päässeet liikkeelle sähköautolla 😄
Ja minä Volvokuskina nauran patterilelullesi Volvostani ei virta lopu ja varma myös hätätilanteissa
Naapuri lähti asioilleen, kun te jäitte vielä latailemaan akkujanne.
ap tuntuu olevan selvästi aivovammainen surkimus, kenties jops lobotomiapotilas.
Juu ja me naureskeltiin sen Volvokuskin kanssa teidän osamaksupatterivispilöitä. Velkarahalla kulissit kunnossa sanoi tää naapuri ja naureskeli teille.
Vierailija kirjoitti:
Jäiset säkärit naurattaa aina.
Etenkin silloin jos patterilelu joutuu kolariin ja runkoon voi tulla korkeajännite Eihän nuo tahdo edes kelvata katsatuksessa
Vierailija kirjoitti:
Teidän ei edes tarvinnut raapata ikkunoita kun ette olisi edes päässeet liikkeelle sähköautolla 😄
Mun isi on vahvempi kuin sun isi
Meidän Volvolla on ikioma autotalli, jossa hän viihtyy hyvin kaikkina vuodenaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Volvolla on ikioma autotalli, jossa hän viihtyy hyvin kaikkina vuodenaikoina.
Tallihomo se tästä vielä puuttuikin! Naapuri tikahtuu.
Jutuista huomaa heti että pikku nistisintti on saanut koko aivokapasiteetin viihdoin käyttöön.
Mihin sun mies on kadonnut? Yleensä sä naurat kippurassa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä Volvokuskina nauran patterilelullesi Volvostani ei virta lopu ja varma myös hätätilanteissa
Homot ovat usein iloista sakkia!
Sinähän sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot ovat usein iloista sakkia!
Just näin! Aloittaja ja naapuri, jotka kippurassa nauroivat. Heillähän oli tosi hauskaa?
Ei naurata köyhyys. Mutta naurattaa romuautot liikenteessä, kitisee ja paukkuu. Kuka kehtaa kulkea miniautolla ja romuilla. Hihi.
Vierailija kirjoitti:
Ei naurata köyhyys. Mutta naurattaa romuautot liikenteessä, kitisee ja paukkuu. Kuka kehtaa kulkea miniautolla ja romuilla. Hihi.
Hei nyt ei puhuttu Koiviston auton busseista !
Kuinka vanha olet, ap? Teksteistä päätellen lapsi, mutta sitkeydestä päätellen täysi-ikäinen.