Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en IKINÄ saa sitä miestä johon itse olen ihastunut?

Vierailija
27.08.2017 |

Tarkoitan että miksi en saa vastakaikua?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu....

Vierailija
2/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sitä kuitenkin muilta? Voisiko olla että ihastut vääräntyyppisiin ihmisiin? Kerro lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sitä kuitenkin muilta? Voisiko olla että ihastut vääräntyyppisiin ihmisiin? Kerro lisää!

En tiedä vääryydestä. Minä vain ihastun johonkin esim ulkonäössä tai käytöksessä. Mutta mies ei huomaa minua samoin. En tiedä saanko muita koska en halua ketä vaan vaan sen josta pidän.

Vierailija
4/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tapanasi on ihastua miehiin jotka eivät tunne vetoa sinuun.

Vierailija
5/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypergamia

Vierailija
6/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että tapanasi on ihastua miehiin jotka eivät tunne vetoa sinuun.

Kysyinkin että miksi näin on? Miksi en ihastu miehiin jotka sitten tuntevat vetoa minuuun?

Vierailija
7/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että saatko sitä huomiota ja ihastuvatko muut kuitenkin sinuun? Ovatko he samantyyppisiä ihmisiä esimerkiksi moraaliltaan ja kiltteudeltään kuin ne miehet joihin ihastut? Ihastutko sellaisiin miehiin jotka ovat huomion keskipisteenä muutenkin ja tottuneet huomioon? Silloin ihastuminen heidän puoleltaan on luonnollisesti epävarmempaa. Tätä tarkoitin.

Vierailija
8/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Saan kyllä muita miehiä. Sellasia ihan kunnon miehiä, komeita ym. Mut en saa sitä johon olen ihastunut. En oo koskaan saanut ja oon jo 35.

Vierailija
9/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastutte alitajuisesti just sellaisiin jotka eivät teistä kiinnostu. Joku suojelumekanismi? Vältytte näin vakavalta suhteelta tms.

Vierailija
10/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että naiset ei osaa ajatella loogisesti.

Minä miehenä tiedän jo että jos ihastun niin nainen on saavuttamaton ja se taas johtuu siitä että hänen tasonsa on liian korkea esim ulkonäkö liian hyvä omaani verrattua.

Ihastumisen tunnetta ei edes synny jos toinen on samalla tasolla sun kanssa.

Vierailija
11/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin että saatko sitä huomiota ja ihastuvatko muut kuitenkin sinuun? Ovatko he samantyyppisiä ihmisiä esimerkiksi moraaliltaan ja kiltteudeltään kuin ne miehet joihin ihastut? Ihastutko sellaisiin miehiin jotka ovat huomion keskipisteenä muutenkin ja tottuneet huomioon? Silloin ihastuminen heidän puoleltaan on luonnollisesti epävarmempaa. Tätä tarkoitin.

Joiltain saan joiltain en. En osaa heidän moraalia tai kiltteyttä erotella. En tiedä ovatko ne miehet joihin ihastun huomion keskipisteitä. Tavallisia miehiä arjen eri tilanteissa. En käy kapakassa.

Vierailija
12/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on että kun ihastut, käyttäydytkö kuin kultainen noutaja siitä hetkestä eteenpäin miestä kohtaan, silmät sydämenkuvina? Sellainen tuppaa torppaamaan vastaihastuksen. Sen täytyy olla sellaista molemminpuolista kujeilua. Kaikkea ei saa antaa heti ilmi.

Vierailija
13/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn varmasti kuin se noutaja. 😁 ja minusta on helppo nähdä kun ihastun. Näin ajattelen. Eli minun pitää pitää asia piilossa? Vaikeaa.

Vierailija
14/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on että kun ihastut, käyttäydytkö kuin kultainen noutaja siitä hetkestä eteenpäin miestä kohtaan, silmät sydämenkuvina? Sellainen tuppaa torppaamaan vastaihastuksen. Sen täytyy olla sellaista molemminpuolista kujeilua. Kaikkea ei saa antaa heti ilmi.

Ei ole kyse tästä vaan naisen ulkonäöstä/iästä.

Vierailija
15/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tunteet ottaa voimakkaasti vallan, mutta sinun täytyy yrittää hillitä itseäsi hieman, etenkin jos olet itsekin sitä mieltä että olet liian avoin niiden näyttämisessä. Siis saathan toki olla mukava ja viehättävimmilläsi, mutta älä menetä järkeä siinä samalla. Pikku särmä ja puolileikillään käydyt väittelyt tuovat juttuun kemiaa. Jos on vaan niin että kaikki käy, nai minut, niin se on lähinnä pelottavaa. :D

Vierailija
16/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse tästä vaan naisen ulkonäöstä/iästä.

Kuinka niin? Olen tietyn ikäinen ja ihastukseni on läheellä omaa ikääni. Lisäksi olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen. Jos nyt nykyistä ihastustani haluat määritellä hän on ehkä hieman minua nuorempi, komea ja tavallisen kokoinen. Voi olla että joskus mainitsemasi asiat on estäneet ihastumisen mutta että aina?

17/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihastut vain niin tasokkaisiin miehiin, että he eivät ole kiinnostuneita sinusta. 

Vierailija
18/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies on paljon komeempi kuin se johon olin ihastunut ja lujaa🤔 En saanut ihastusta joten otin tuon nykyisen mieheni. Mieheni on korkeammassa asemassa, pitempi, lihaksikkaampi ja ihan hulluna minuun.

Vierailija
19/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näihin vastaus useimmiten ole, että ulkonäkö ei riitä?

Parisuhdemarkkinat ovat siitä raadollisia, että ulkonäkö merkitsee todella paljon. Luonto tehnee tässä tehtävänsä. Voi olla ehkä jokin lajin jatkumiseen liittyvä seikkakin, en tiedä, joka siellä taustalla vaikuttaa eli nisäkkäissä ne parhaimmat (fyysisesti kauneimmat/voimakkaimmat ja oikealla tavalla älykkäimmät) urokset ja naaraat pariutuvat. Poikkeuksiakin on, mutta jotenkin se vetovoima perustuu vähän tiedostamattomiinkin juttuihin.

Rakkaus on tietysti jotain muuta kuin raakaa vetovoimaa ja intohimoa, mutta sitä kaikki eivät samoin arvosta.

Vierailija
20/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenko sitten todella hirviön näköinen kun ulkonäköni ei ole koskaan riittänyt? Ja nämä miehet, ei niin montaa heitä ole ollutkaan, ovat olleet komeita mutta jokainen eri tavalla. Esim olin pitkään ihastunut ja koitin tehdä aloitteitakin mieheen jonka muu ulkonäkö ei ollut kovin kummonen. Siis yleisesti ottaen. Mutta ne silmät. Ja vieläkin mielessä läikähtää kun näen. Hän on nyt vain varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi