Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en IKINÄ saa sitä miestä johon itse olen ihastunut?

Vierailija
27.08.2017 |

Tarkoitan että miksi en saa vastakaikua?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oma mies on paljon komeempi kuin se johon olin ihastunut ja lujaa🤔 En saanut ihastusta joten otin tuon nykyisen mieheni. Mieheni on korkeammassa asemassa, pitempi, lihaksikkaampi ja ihan hulluna minuun.

Tasokkuus ei ole kiinni pelkästään ulkonäöstä ja statuksesta. 

Vierailija
22/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on että kun ihastut, käyttäydytkö kuin kultainen noutaja siitä hetkestä eteenpäin miestä kohtaan, silmät sydämenkuvina? Sellainen tuppaa torppaamaan vastaihastuksen. Sen täytyy olla sellaista molemminpuolista kujeilua. Kaikkea ei saa antaa heti ilmi.

Ei ole kyse tästä vaan naisen ulkonäöstä/iästä.

Kuinka niin? Olen tietyn ikäinen ja ihastukseni on läheellä omaa ikääni. Lisäksi olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen. Jos nyt nykyistä ihastustani haluat määritellä hän on ehkä hieman minua nuorempi, komea ja tavallisen kokoinen. Voi olla että joskus mainitsemasi asiat on estäneet ihastumisen mutta että aina?

Itse en ainakaan haluaisi itseäni vanhempaa naista.

Ja kuten kuvailit muutenkin että sinä olet tavallisen näköinen ja kokoinen ja mies on komea.

Kuulostaa jo tämän lyhyen kuvailun perusteella siltä että mies on sinua tasokkaampi ja siksi siis et saa vastakaikua.

Kaikki puheet naisen helppoudesta tai liiasta innokkuudesta on paskapuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin mun suusta! Oon kärsinyt samasta asiasta aina kouluajoista lähtien. Iso liuta poikia ja miehiä joihin olen ollut palavasti ihastunut..joku mitätön suhde mutta ei koskaan vakavampaa. On toki ollut myös hyviä typpejä joiden kanssa olen seurustellut, he ovat ensin ihastuneet minuun.

Vihaan jo tätä ominaisuutta itsessäni kun rakastun niin palavasti. On aivan karmeaa pudota sitten pilvilinnoista ja hirveä kärsimys esim nähdä mies toisen naisen kanssa. Häpeän suunnattomasti omaa käyttäytymistäni kun olen ollut naurettavan ihastunut.

Miehen ulkonäkö ei ole aina ollut ainoa tekijä, sillä olen ollut rakastunut mieheen myös hänen luonteensa takia. Muutama todella hyvä ja lempeä ihminen on joukossa, siis niitä kehen olen päässyt tutustumaan paremmin.

Tasokkuudesta..eikö ole aika luonnollista ihailla itseään tasokkaampaa?

Ja pakkohan on myöntää että rumaan en ole ollut rakastunut, hieman vähemmän komeisiin kyllä.

Vierailija
24/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehetkö ulkonäön perusteella osaavat sanoa onko nainen +/- 5 vuotta heidän omasta iästään?

Vierailija
25/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa muita kuin eronneita keski-ikäisiä isimiehiä. :D

Vierailija
26/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Tikka kirjoitti:

Koska ihastut vain niin tasokkaisiin miehiin, että he eivät ole kiinnostuneita sinusta. 

Tilanteeni on täysin sama kuin aloittajalla. Ihastun ihan tavallisiin, yleensä hieman pyöreähköihin miehiin. En tykkää sellaisista gigolomaisista komistuksista, yök. Silti nämä miehet eivät ole tunteneet minua kohtaan mitään, en saa heiltä vastakaikua ja se on äärimmäisen turhauttavaa.

Vierailija
27/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihastut niihin Brad Pittin näköisiin lääkäri-lentokapteeni-lakimiehiin...

Vierailija
28/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes uskalla näyttää kiinnostustani kenellekään miehelle :(

Vierailija
29/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei itsetunto kestä sitä, että nainen jahtaa.

Vierailija
30/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lääkäri on vaan arvauskeskuslääkäri?

Vierailija
31/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko itselläsi olla taipumusta ihastua siihen, mitä et voi saada?

Vierailija
32/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että naiset ei osaa ajatella loogisesti.

Minä miehenä tiedän jo että jos ihastun niin nainen on saavuttamaton ja se taas johtuu siitä että hänen tasonsa on liian korkea esim ulkonäkö liian hyvä omaani verrattua.

Ihastumisen tunnetta ei edes synny jos toinen on samalla tasolla sun kanssa.

Ei kai, jos tuijotatte vain toisten ulkonäköä ja "ihastutte" siihen.

Minä olen saanut aina sen miehen, johon olen ihastunut. Elämäni rakkauden kanssa olin suorastaan aivan pökerryksissäni hänet tavattuani. Sinun logiikallasi minun olisi pitänyt olla hänelle aivan ilmaa. Mutta tunne oli ja on molemminpuolinen! Kumpikaan meistä ei voi uskoa, että saa olla noin tajunnanräjäyttävän ihmisen kanssa.

Vierailija
33/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä tiedän jo että jos ihastun niin nainen on saavuttamaton ja se taas johtuu siitä että hänen tasonsa on liian korkea esim ulkonäkö liian hyvä omaani verrattua.

Joskus mietin onko kyse osaamattomuudesta, vai haluttomuudesta. Naiset haluaa elää mielikuvitusmaailmassa, ei oikeassa maailmassa. Vastaus APn kysymykseen on ilmiselvä kaikille jotka haluavat nähdä maailman sellaisena kun se on. Mielikuvitusmaailmassa juoutuu pohtimaan mistä voisi johtua.

Vierailija
34/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin onko kyse osaamattomuudesta, vai haluttomuudesta. Naiset haluaa elää mielikuvitusmaailmassa, ei oikeassa maailmassa. Vastaus APn kysymykseen on ilmiselvä kaikille jotka haluavat nähdä maailman sellaisena kun se on. Mielikuvitusmaailmassa juoutuu pohtimaan mistä voisi johtua.

Viittaatko nyt siihen, että aloittajan tapauksessa hän kiinnostuu ns. liian tasokkaista miehistä? Hän kun ei mielestäni ole missään vaiheessa ilmaissut, että hänen vaatimuksensa miesten suhteen olisivat liian korkeat hänen omaan tasoonsa nähden.

Vierailija
35/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai, jos tuijotatte vain toisten ulkonäköä ja "ihastutte" siihen.

Minä olen saanut aina sen miehen, johon olen ihastunut. Elämäni rakkauden kanssa olin suorastaan aivan pökerryksissäni hänet tavattuani. Sinun logiikallasi minun olisi pitänyt olla hänelle aivan ilmaa. Mutta tunne oli ja on molemminpuolinen! Kumpikaan meistä ei voi uskoa, että saa olla noin tajunnanräjäyttävän ihmisen kanssa.

Minua huvittaa lukea aina näitä juttuja kuinka "korkea tasoinen" mies ei ikinä voi ihastua alempaan naiseen. No minä olen sitten täysi kymppi! Sillä minuun on ollut ihastunut kaksi lääkäriä ja yksi malli. Olen tavallinen persjalkainen yh-äiti mutta vielä kolmekymppisenäkin toinen lääkäreistä (se joka on erikoistunut pidemmälle) jaksaa yhä liehitellä ja tuo malli aina välillä yrittää bootycallviestejä laittaa.

Vierailija
36/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais tietää millaisissa paikoissa Suomessa voi törmätä Brad Pittin näköisiin lääkäri-lentokapteeneihin... Itse törmään baareissa vaan peruskomeisiin ja ei-niin komeisiin työttömiin juoppoihin.

Vierailija
37/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehkä onnekas siinä suhteessa, että ihastun vain miehiin, jotka osoittavat itse olevansa kiinnostuneita minusta. Tosin koska ihastun aina henkisiin ominaisuuksiin ensin niin tavallaan homma menee aika loogisesti. Jotta ihastun, tulee miehen pystyä naurattamaan minua ja tarjoamaan älyllistä haastetta. Tarpeeksi syvällisesti en siis oikeastaan edes pääse tutustumaan niihin miehiin, jotka eivät osoita keskusteluillaan kanssani olevansa kiinnostuneita minusta.

Vierailija
38/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap olet tuonut kiinnostuksesi esille kiinnostavaa miestä kohtaan? Onko mies edes tiennyt tunteistasi?

Vierailija
39/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaatko nyt siihen, että aloittajan tapauksessa hän kiinnostuu ns. liian tasokkaista miehistä? Hän kun ei mielestäni ole missään vaiheessa ilmaissut, että hänen vaatimuksensa miesten suhteen olisivat liian korkeat hänen omaan tasoonsa nähden.

...No niin juuri, on siis sokea omalle tasolleen. Yritit ehkä todistaa pointtini, että AP kuten useimmat naiset ovat sokeita tasoille, silloin kun he ovat heikompitasoisia.

Vierailija
40/107 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä taas kyse siitä 20/80 tilanteesta. Näillä komeilla miehillä on niin paljon vientiä, et he eivät ole kiinnostuneita sitoutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan