Miksi en IKINÄ saa sitä miestä johon itse olen ihastunut?
Kommentit (107)
Mutta miksi minä sitten en koskaan ihastu niihin jotka saisin? Enkö huomaa heitä? Mielestäni ne miehet joihin ihastun eivät ole miehiä jotka ovat erittäin suosittuja tai erittäin komeita sellaisen yleisen komeuden mittarilla. Tavallisia miehiä vain. Nämä miehet silloin kun olen nähnyt heidän naisen kanssa ovat ihan tavallisten naisten kanssa.
* aito AP*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tapanasi on ihastua miehiin jotka eivät tunne vetoa sinuun.
Kysyinkin että miksi näin on? Miksi en ihastu miehiin jotka sitten tuntevat vetoa minuuun?
Ihastut kenties miehiin joiden markkiarvo parisuhdemarkkinoilla on itseäsi korkeampi. Tai kenties ihastut piilohomoihin. Siinä pari vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihastutte alitajuisesti just sellaisiin jotka eivät teistä kiinnostu. Joku suojelumekanismi? Vältytte näin vakavalta suhteelta tms.
mielenkiintoisen masokistinen suojelumekanismi...
Pistää ihan huvittamaan, kun joku nainen kiukkuaa tällasen asian suhteen. Miehillä tilanne on paljon vaikeampi, monille on työn ja tuskan takana, että pääsee edes keskusteluväleihin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että naiset ei osaa ajatella loogisesti.
Minä miehenä tiedän jo että jos ihastun niin nainen on saavuttamaton ja se taas johtuu siitä että hänen tasonsa on liian korkea esim ulkonäkö liian hyvä omaani verrattua.
Ihastumisen tunnetta ei edes synny jos toinen on samalla tasolla sun kanssa.
Joskus mietin onko kyse osaamattomuudesta, vai haluttomuudesta. Naiset haluaa elää mielikuvitusmaailmassa, ei oikeassa maailmassa. Vastaus APn kysymykseen on ilmiselvä kaikille jotka haluavat nähdä maailman sellaisena kun se on. Mielikuvitusmaailmassa juoutuu pohtimaan mistä voisi johtua.
Viittaatko nyt siihen, että aloittajan tapauksessa hän kiinnostuu ns. liian tasokkaista miehistä? Hän kun ei mielestäni ole missään vaiheessa ilmaissut, että hänen vaatimuksensa miesten suhteen olisivat liian korkeat hänen omaan tasoonsa nähden.
...No niin juuri, on siis sokea omalle tasolleen. Yritit ehkä todistaa pointtini, että AP kuten useimmat naiset ovat sokeita tasoille, silloin kun he ovat heikompitasoisia.
Miehet ovat paljon sokeampia omalle tasolleen. Olin eilen katselemassa baarissa, kun todella keskiverrot tavismiehet tekivät aloitteita vain mallin näköisille naisille ja saivat aina pakit. Lopulta kehotin muutamaa heisyä menemään juttelemaan muutamalle ihan kivan näköisille tavisnaisille, jotka näin ulkopuolisen silmään olivat samaa tasoa ko miesten kanssa. Jokainen näistä miehistä suuttui ja sanoi jotain tyyliin "nuo eivät minua kiinnosta". Niinpä. Jos ne miehet kiinnostuisivat oman tasoisistaan naisista, niin siellä olisi eilenkin syntynyt monta matchiä.
Eivät he ole sokeampia, tuolla aikasemmin mies jo sanoi, että jos hän ihastuu, nainen on automaattisesti ulottumattomissa, liian korkeatasoinen. Miehet tietää miksi, eivät teeskentele tietämättömyyttä kuten naiset.
Silti voi käydä baarissa yrittämässä, samoin kun perjantaina ostaa vaikka ässäarvan tai joskus jopa lottokupongin. Eihän niillä voita, mutta mitä jos voittaisikin?
Lisäksi kaikki varmaan jo tiedämme, että naiset rankaa 80% miehistä alle keskiarvon, eli naisten arviointiasteikko on totaalisesti vinoutunut. Kasin mies, kouluarvosanoilla ysin mies, on siis naisten mielestä "keskiarvo", "tavallinen". Miten voisi edes keskustella asiasta ihmisten kanssa, joiden maailmankuva on noin vääristynyt?
Missä tuo 80% on tutkittu ja millä tavoin? Oletan että siinä on kyse jostain yhdenillan panosta kun kyse taitaa olla vain ulkonäöstä? Siinä naisten kuuluukin olla huomattavasti nirsompia koska onnistumisprosentti saada tyydyttävää seksiä on todella alhainen.
Apn ongelma vaan taitaa olla niissä suhde asioissa eli kommenttisi on turha.Naamallako sinä nu*sit? Kyllä tuo nimenomaan tarkoittaa sitä ihastumista.
Voi teitä reppanoita kun vieläkin uskottelette että ihastumisessa on kyse VAIN ulkonäöstä.
Koska ihastut tarkoituksella miehiin joita et todennäköisesti saisi.
Erittäin yleistä naisilla ja kai joku defenssi.
Vierailija kirjoitti:
Pistää ihan huvittamaan, kun joku nainen kiukkuaa tällasen asian suhteen. Miehillä tilanne on paljon vaikeampi, monille on työn ja tuskan takana, että pääsee edes keskusteluväleihin naisen kanssa.
Ei vaikuttanut kovin tuskalta kun viime yönä siellä yökerhossa juttelin monen miehen kanssa. En nyt osaa sanoa kuinka moni tuli minulle ensin puhumaan ja monelle minä aloin puhua. Ja ei ollut mitään alfakönsikkäitä kaikki vaan enemmän niitä tavallisia miehiä. Ehkä kyse on kuitenkin siinä omassa persoonassa ja mitenkä kokee tilanteen jos puhuminen toiselle ihmiselle tuottaa tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tapanasi on ihastua miehiin jotka eivät tunne vetoa sinuun.
Kysyinkin että miksi näin on? Miksi en ihastu miehiin jotka sitten tuntevat vetoa minuuun?
Ihastut kenties miehiin joiden markkiarvo parisuhdemarkkinoilla on itseäsi korkeampi. Tai kenties ihastut piilohomoihin. Siinä pari vaihtoehtoa.
Piilohomoihin? No en. Markkina-arvolla tarkoitat että jollain naisella on tälle miehelle jotain parempaa kuin minulla. Mutta miksi AINA on niin?
* aito AP*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastutte alitajuisesti just sellaisiin jotka eivät teistä kiinnostu. Joku suojelumekanismi? Vältytte näin vakavalta suhteelta tms.
mielenkiintoisen masokistinen suojelumekanismi...
Tiedät ihan hyvin miestä on kyse.
Ei tarvitse ihastua "oikeasti", riskeerata omia tunteitaan kun haaveilee vaan jostain saavuttamattomista. Näin saa jatkaa omaa turvalliseksi havaittua yksinoloa.
Ihminen ei aina toimi näennäisen rationaalisesti.
Monilla ihmisillä ongelma johtuu siitä, että ihastuvat itselleen liian tasokkaisiin. On liian suuret luulot itsestään. Kyllä se vaan on todellisuutta, että ulkonäöllä on väliä, ja hyvännäköisen ei tarvitse tyytyä vain siedettävään kumppaniin, vaan on varaa valita upea. Pätee myös luonneasioihin Sosiaalisen, hauskan ja fiksun tyypin ei tarvitse tyytyä tylsään, epäsosiaaliseen ja yksinkertaiseen ressukkaan.
Juuri yksi päivä katsoin Catfish-ohjelmaa, jossa todella lihava nainen oli rakastunut kehonrakentajana esiintyvään mieheen. Nainen sitten suuttui, kun tämä kehonrakentajana esiintyvä ei oikeasti ollutkaan lihaksikas komistus, vaan tavallinen pullukka niin kuin nainen itsekin. Ja lihava (ei kasvoistakaan kaunis) nainen oikeasti luuli, että joku komea kehonrakentaja voisi ihastua häneen! Sellaista tapahtuu äärimmäisen harvoin, eli realismia kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä tiedän jo että jos ihastun niin nainen on saavuttamaton ja se taas johtuu siitä että hänen tasonsa on liian korkea esim ulkonäkö liian hyvä omaani verrattua.
Joskus mietin onko kyse osaamattomuudesta, vai haluttomuudesta. Naiset haluaa elää mielikuvitusmaailmassa, ei oikeassa maailmassa. Vastaus APn kysymykseen on ilmiselvä kaikille jotka haluavat nähdä maailman sellaisena kun se on. Mielikuvitusmaailmassa juoutuu pohtimaan mistä voisi johtua.
Viittaatko nyt siihen, että aloittajan tapauksessa hän kiinnostuu ns. liian tasokkaista miehistä? Hän kun ei mielestäni ole missään vaiheessa ilmaissut, että hänen vaatimuksensa miesten suhteen olisivat liian korkeat hänen omaan tasoonsa nähden.
...No niin juuri, on siis sokea omalle tasolleen. Yritit ehkä todistaa pointtini, että AP kuten useimmat naiset ovat sokeita tasoille, silloin kun he ovat heikompitasoisia.
Miehet ovat paljon sokeampia omalle tasolleen. Olin eilen katselemassa baarissa, kun todella keskiverrot tavismiehet tekivät aloitteita vain mallin näköisille naisille ja saivat aina pakit. Lopulta kehotin muutamaa heisyä menemään juttelemaan muutamalle ihan kivan näköisille tavisnaisille, jotka näin ulkopuolisen silmään olivat samaa tasoa ko miesten kanssa. Jokainen näistä miehistä suuttui ja sanoi jotain tyyliin "nuo eivät minua kiinnosta". Niinpä. Jos ne miehet kiinnostuisivat oman tasoisistaan naisista, niin siellä olisi eilenkin syntynyt monta matchiä.
Eivät he ole sokeampia, tuolla aikasemmin mies jo sanoi, että jos hän ihastuu, nainen on automaattisesti ulottumattomissa, liian korkeatasoinen. Miehet tietää miksi, eivät teeskentele tietämättömyyttä kuten naiset.
Silti voi käydä baarissa yrittämässä, samoin kun perjantaina ostaa vaikka ässäarvan tai joskus jopa lottokupongin. Eihän niillä voita, mutta mitä jos voittaisikin?
Lisäksi kaikki varmaan jo tiedämme, että naiset rankaa 80% miehistä alle keskiarvon, eli naisten arviointiasteikko on totaalisesti vinoutunut. Kasin mies, kouluarvosanoilla ysin mies, on siis naisten mielestä "keskiarvo", "tavallinen". Miten voisi edes keskustella asiasta ihmisten kanssa, joiden maailmankuva on noin vääristynyt?
Missä tuo 80% on tutkittu ja millä tavoin? Oletan että siinä on kyse jostain yhdenillan panosta kun kyse taitaa olla vain ulkonäöstä? Siinä naisten kuuluukin olla huomattavasti nirsompia koska onnistumisprosentti saada tyydyttävää seksiä on todella alhainen.
Apn ongelma vaan taitaa olla niissä suhde asioissa eli kommenttisi on turha.Naamallako sinä nu*sit? Kyllä tuo nimenomaan tarkoittaa sitä ihastumista.
Voi teitä reppanoita kun vieläkin uskottelette että ihastumisessa on kyse VAIN ulkonäöstä.
Voi sua reppanaa, kun luulet ettei ulkonäöllä ole suurin vaikutus ihastumiseen. Kattele vaikka noita treffi- ilmoituksia, niissä ihan lukee et kuvattomien on turha lähestyä.
Voin miehenä kertoa, milloin ihastun naiseen.
Ulkonäkö, kasvot, pitää olla riittävän nätti omaan silmään, ja vartalon sopivan mallinen. Itse hoikkana pidän hoikemmanpuoleisista. Naisen pitää osoittaa kiinnostusta juuri minua kohtaan ja olla mukava. Ei saa olla k*sipäinen, ilkeä tai liian vaikeastitavoiteltava tuuliviiri. Osaa keskustella eri asioista, vaikkei olisi kaikesta niin kiinnostunutkaan. Ei liian miesmäinen "hyvä jätkä", ettei tule kaverifiilistä.
Minulla on taas se "ongelma" että miehet joihin itse ihastun ovat kyllö minustakin kiinnostuneita, mutta koska ihastun näköjään näihin itseni kaltaisiin epävarmoihin tapauksiin Niin meillä menee automaattisesti kommunikointi päin vittua. Meillä on väärinkäsityksiä ja mykkäkouluja ennen mitään muuta........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua reppanaa, kun luulet ettei ulkonäöllä ole suurin vaikutus ihastumiseen. Kattele vaikka noita treffi- ilmoituksia, niissä ihan lukee et kuvattomien on turha lähestyä.
Olenko sanonut ettei se merkkaa? Täällä vaan jaksetaan sönköttää niin kuin se ulkonäkö olisi ainoa asia mihin voi ihastua. Sen takia nuo tasoteoriat on täyttä sontaa kun on pue suhteista, ihmiset haluavat niin eri asioita kumppanista.
Jäi vastaamatta miten tuo 80% on saatu, missä ja mihin siinä kysyttiin? Lukujen heittely on naurettavaa jos ne keksii omasta päästä.
Minulla sama juttu. Ongelmaa ei ole siinä, että olisin kuutonen vaan minua pidetään ysinä tai kymppiä. Minusta olen joku seiska. Pitkänkin tapailun jälkeen homma lopahtaa, kun mies sanoo "En pysty tarjoamaan sinulle niin paljoa sitä mitä ansaitset". Jep ja tämä kuultu viimeisten 4 treffikumppanin osalta. Ne kympin miehet ei kiinnosta, sillä heidän egossaan on sellainen piirre, jota en voi sietää.
Kysympä, että miksi kukaan 9-10 nainen haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka haluaa rahalla ostaa itselleen naisen? Jos naiselle tärkeintä on, että mies rakastuu naiseen ihmisenä, eikä objektina, niin miksi sellaiselle ei suoda esim. 8 miestä. Itse ihastun niihin 7-8 miehiin ja sitten kuulen, kun en kelpaakkaan, koska eivät uskalla rakastua minunlaiseen naiseen. Pelkäävät menettämistä jo ennenkuin mitään on edes alkanut. Niin että on se meillä 9-10:kin ihan sama ongelma. Tämä on vain tabu josta ei saa puhua ja oikeasti minä olen sitä mieltä, että ulkonäkö ja muu status ei ole varma syy pariutumiseen. On paljon onnellisempia suhteita niillä, joiden numero voi olla matalampi. Ulkonäön arvosteleminen on tekosyy sille, mikei itseä voi ottaa niskasta kiinni. On paljon helpompaa uskotella itselleen olevansa ruma eikä siksi ansaitsevansa rakkautta.
Mutta mitä aloittajaan tulee, niin sympatiseeraan häntä. Ihastun juuri niihin, jotka eivät ole ihastuneita minuun. Uskon siihen, että heissä on jokin piirre mikä viehättää minua. Se voi olla myös haasteen hankkimista. Mahdotonta on kivempi jahdata.
Vierailija kirjoitti:
Voin miehenä kertoa, milloin ihastun naiseen.
Ulkonäkö, kasvot, pitää olla riittävän nätti omaan silmään, ja vartalon sopivan mallinen. Itse hoikkana pidän hoikemmanpuoleisista. Naisen pitää osoittaa kiinnostusta juuri minua kohtaan ja olla mukava. Ei saa olla k*sipäinen, ilkeä tai liian vaikeastitavoiteltava tuuliviiri. Osaa keskustella eri asioista, vaikkei olisi kaikesta niin kiinnostunutkaan. Ei liian miesmäinen "hyvä jätkä", ettei tule kaverifiilistä.
Jos sinulle nätti on se omaan silmään nätti niin mistä tiedät ettei minunkin tavoittelemat miehet ole juuri vain minun silmääni komeita eikä yleiskomeita? Vartaloni on normaali ja niin on niiden miestenkin joihin ihastun. En tietääkseni ole miesmäinen, vaan iloinen ja avoin. En ole ujo mutta en myöskään juttele kaikille kokoajan. Ehkä se sitten on tuo " osoitettava kiinnostusta minua kohtaa" joka pilaa mahdollisuude. Juttelen kyllä miehen kanssa kun hän avaa keskustelun. Keskustelen, katson.
* aito AP*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn ongelma vaan taitaa olla niissä suhde asioissa eli kommenttisi on turha.
Se 80% alle keskiarvon koskee ulkonäköä. Niin deittisaiteilta kun muualtakin. Ei ole sidoksissa seksiin tai suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu. Ongelmaa ei ole siinä, että olisin kuutonen vaan minua pidetään ysinä tai kymppiä. Minusta olen joku seiska. Pitkänkin tapailun jälkeen homma lopahtaa, kun mies sanoo "En pysty tarjoamaan sinulle niin paljoa sitä mitä ansaitset". Jep ja tämä kuultu viimeisten 4 treffikumppanin osalta. Ne kympin miehet ei kiinnosta, sillä heidän egossaan on sellainen piirre, jota en voi sietää.
Kysympä, että miksi kukaan 9-10 nainen haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka haluaa rahalla ostaa itselleen naisen? Jos naiselle tärkeintä on, että mies rakastuu naiseen ihmisenä, eikä objektina, niin miksi sellaiselle ei suoda esim. 8 miestä. Itse ihastun niihin 7-8 miehiin ja sitten kuulen, kun en kelpaakkaan, koska eivät uskalla rakastua minunlaiseen naiseen. Pelkäävät menettämistä jo ennenkuin mitään on edes alkanut. Niin että on se meillä 9-10:kin ihan sama ongelma. Tämä on vain tabu josta ei saa puhua ja oikeasti minä olen sitä mieltä, että ulkonäkö ja muu status ei ole varma syy pariutumiseen. On paljon onnellisempia suhteita niillä, joiden numero voi olla matalampi. Ulkonäön arvosteleminen on tekosyy sille, mikei itseä voi ottaa niskasta kiinni. On paljon helpompaa uskotella itselleen olevansa ruma eikä siksi ansaitsevansa rakkautta.
Mutta mitä aloittajaan tulee, niin sympatiseeraan häntä. Ihastun juuri niihin, jotka eivät ole ihastuneita minuun. Uskon siihen, että heissä on jokin piirre mikä viehättää minua. Se voi olla myös haasteen hankkimista. Mahdotonta on kivempi jahdata.
Tuohan on tapa mukamas säästää tunteitasi, sitä ainaista "It's me, not you". Kun se on aina you, oikeasti.
Naisia kehutaan taivaisiin koska naiset nauttivat siitä ja reagoivat siihen, ja miehet etenkin intiimihetken aikaan ovat usein sitä mieltä, että kyseinen nainen on suunnattoman seksikäs ja kaunis. Vaikka "selvinpäin" eli ei-kiimaisena sitten ajattelisi toisin.
Miesten lisäksi toiset naisetkin pumppaavat ilmaa ystäviensä egoihin, ainakin mitä ulkonäköön tulee, joten ehkä se ei ole niin ihmeellistä että naiset ajattelevat itsestään niin paljon.
Ei tuo riipu ulkonäöstä. Itse olen ainakin ihastunut niin erinäköisiin miehiin elämäni aikana. Toisessa on vain se joku juttu johon tuntee vetoa. Veikkaan että aloittaja ihastuu sellaisiin miehiin, joissa on se joku juttu, mutta tämän jonkun jutun omaavat miehet taas ihastuvat naisiin joissa on sellainen juttu mitä aloittajassa ei ole. Mä oon saanut aina sen kenet olen halunnut, mutta haasteita on tullut siitä ettei aina osaa itse erottaa ihastumisen huumassa mikä loppupeleissä on mulle hyväksi. Sokea ihastuminen estää tarkkaavaisen tarkastelun, ja sydämiä särkyy. Nyt on mies ollut jo monta vuotta, kenet kyllä halusin, mutta joka oli silti vain yksi monen muun miehen joukossa jotka olisivat kanssani halunneet olla. Se valinnan vaikeus, ja valitseeko oikein, vai olisiko jonossa ollut joku sopivampi.
Naamallako sinä nu*sit? Kyllä tuo nimenomaan tarkoittaa sitä ihastumista.