Millaisia autoja teillä on?
Millaisia autoja teillä on ja mitä teet/teette työksi?
Kommentit (47)
Mersu CLA 180 vm. 2017. Ajettiin 9 vuotta Citikalla (jota ei ostettu uutena) ja se oli keväällä valmis romutettavaksi. Tällä ajellaan varmasti taas pitkään. Minä olen sosiaalialalla esimiestehtävissä, mutta auto on miehen. Hän on rakennusalalla projektipäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
E-mersu, vm.2014. Olen työtön, peruspäivärahalla.
Heko heko. Mikä kone?
Vaimolla toyota auris hybrid vm. 2013, hän on terveydenhoitaja
Minulla perus Skoda Superb vm. 2016 työsuhdeautona . Olen insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-mersu, vm.2014. Olen työtön, peruspäivärahalla.
Heko heko. Mikä kone?
2,1 litrainen diesel.
No jokunen löytyy. Yksi 2000-luvun auto ja harrasteajoneuvot 70-luvulta amerikasta. Ja työssä käyn ja omalla rahalla kustannan.
Volvo s40, valmistusvuosi joskus 2000 luvun alussa kait.
Ihan tositosi vähän ajettu, isoäitini vanha eikä hän sillä viimevuosina ole ajanut juuri lainkaan kun on jo 90v, käytti sitä pikkusen aktiivisemmin vuosikymmen sitten. Sain tuon vuosi sitten itselleni.
Ja työkseni, nyt laborantin hommia. Opiskelen amk:ssa insinööriksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on BMW 5-sarja 540 2016-malli. Työkseen on lentänyt hävittäjää, mutta nykyään toimii ilmavoimilla muissa tehtävissä.
Minulla on Audi A6 2015-malli. Olen suuhygienisti.
Taisit keksiä omasta päästäsi tai miehesi ei ole tehnyt selväksi kyseessä olevan salassa pidettävä tieto. On helppo jäljittää noilla tiedoilla miehesi asuinpaikka. Joka kuuluu Suomen hävittäjälentäjä reserviin ja nykyiseen ilmavoimien henkilökuntaan. Olen nyt pistänyt tästä selvityspyyntöä eteenpäin.