Mitä pelleilyä on viettää lapsen 3,5v, 4,5v, 5,5v, jne -vuotissynttäreitä?
Yhden bloggaajan aivoituksia tässä vain mietin. Onko tuo tavallistakin. Meillä hyvä, että jaksetaan kerran vuodessa juhlia.
Kommentit (5)
Mä olen kuullut puolivuotissynttäreistä mutta en tuollaisesta.
Ne puolivuotiskekkerit on ihan pelleilyä. Vauva nukkuu ja muut juo kahvia.
En tiedä, kenen blogista on kyse, mutta muusta tuttavapiiristäni sanoisin, että sama ihmistyyppi, joka viettää puolivuosittaisia lapsisynttäreitä, on myös se, joka haalii joka muksulle 3-5 kummia (tai "kummia", jos ei kasteta). Eikä mielellään koskaan pariskuntia, vaan parhaimmillaan saman pariskunnan osapuolista kumpikin on samassa sisaruskatraassa eri lapsen kummi. Näin lahjojen määrä maksimoituu.
En ole ikinä kuullut moisesta tavasta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuullut puolivuotissynttäreistä mutta en tuollaisesta.
Ne puolivuotiskekkerit on ihan pelleilyä. Vauva nukkuu ja muut juo kahvia.
Vähän niin kuin ristiäisetkin :) Olen ollut yksissä puolivuotisjuhlissa, ymmärsin että äidin teki mieli järjestää esikoiselle juhlia ja kun ensimmäinen nimipäiväkin olisi ollut vasta 1-vuotisjuhlien jälkeen, niin sitten oli puolivuotissynttärit. Mutta että yli 1-veellekin järjestetää puolivuosittain "synttärit", niin menee aian älyttömäksi. Nimppareitakin voi juhlia, jos mieli tekee.
En ole koskaan kuullut. Lahjojen kalastelu tulee mieleen. Perheen kesken voi tietysti syödä kakkua pienemmästäkin syystä jos tekee mieli.