Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teet ja onko sinulla oma työhuone?

Vierailija
25.08.2017 |

Entä mikä koulutus pätevöittää sinun työhön?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö IT-alalla, avokonttori toimistolla, kotona etätöissä tässä keittiön pöydän ääressä. Usein käyn asiakkailla ja siellä joutuu milloin mihinkin kokoushuoneeseen, jotka erittäin epäergonomisia.

Toimistolla on säätöpöytä, jonka ääressä seison. Vierssä ikkunan takana upea näköala, joka on ihan parasta meidän toimistolla. Laitan vastamelukuulokkeet, jos taustamelu häiritsee. Yleensä kaikki keskittyy omiin töihinsä, eikä pieni puheensorina häiritse minua.  Oma työhuone ollut viimeksi vuonna 2000, enkä erityisemmin kaipaa omaa työhuonetta, sillä silloin meillä ne oli pölyisiä kopperoita hämärän käytävän varrella. 

Vierailija
22/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä, YTM. Avokonttorissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstöjohtaja (julkinen sektori)

HTM ja FM

On oma huone, mutta se on aivan turha, koska olen siellä niin harvoin. Olemme kuitenkin vanhassa talossa, joten vaatisi ihan jätti-isoa remonttia, jotta saisimme modernit tilat. Haluaisin monitoimitiloihin, mutta ymmärrän kyllä, ettei se ole tässä tapauksessa mitenkään vältämätöntä.

Vierailija
24/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon nuorisotyöntekijä, oma työhuone ja paljon muitakin tiloja. Amk löytyy.

Vierailija
25/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään keskikokoisen maan tyranni, on mulla oma työhuone jokaisessa linnassani. Koulutusta ei niinkään, mutta tämä työ edellyttää omanlaistaan luonnetta että tässä pärjää. Minä ainakin olen ihan hirveä k-pää: arvaamaton, väkivaltainen, kostonhimoinen ja joka asiassa täysin kohtuuton.

Mutta siis: työhuone on,  koulutusta ei vaadita. Suosittelen, jos vaan olet täysin kelvoton nilkki kuten minä!

ps On tässä se haittapuoli että maassani taitaa kohta tulla vallankumous, ja jos en pakene ajoissa kohtaloni voi olla karvas joskin ansaittu. Silti: työ on vaativaa mutta palkitsevaa!

Vierailija
26/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projekti-insinööri. DI. Työmaalla tiimihuone. Konttorilla oma.

Vierailija
27/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja, ei ole. AMK.

Vierailija
28/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä nuorisotyö, on oma työhuone, nuoriso-ohjaajan ammattitutkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän