Mitä työtä teet ja onko sinulla oma työhuone?
Kommentit (28)
Sosiaalityöntekijä, YTM. Avokonttorissa.
Henkilöstöjohtaja (julkinen sektori)
HTM ja FM
On oma huone, mutta se on aivan turha, koska olen siellä niin harvoin. Olemme kuitenkin vanhassa talossa, joten vaatisi ihan jätti-isoa remonttia, jotta saisimme modernit tilat. Haluaisin monitoimitiloihin, mutta ymmärrän kyllä, ettei se ole tässä tapauksessa mitenkään vältämätöntä.
Kirkon nuorisotyöntekijä, oma työhuone ja paljon muitakin tiloja. Amk löytyy.
Olen erään keskikokoisen maan tyranni, on mulla oma työhuone jokaisessa linnassani. Koulutusta ei niinkään, mutta tämä työ edellyttää omanlaistaan luonnetta että tässä pärjää. Minä ainakin olen ihan hirveä k-pää: arvaamaton, väkivaltainen, kostonhimoinen ja joka asiassa täysin kohtuuton.
Mutta siis: työhuone on, koulutusta ei vaadita. Suosittelen, jos vaan olet täysin kelvoton nilkki kuten minä!
ps On tässä se haittapuoli että maassani taitaa kohta tulla vallankumous, ja jos en pakene ajoissa kohtaloni voi olla karvas joskin ansaittu. Silti: työ on vaativaa mutta palkitsevaa!
Projekti-insinööri. DI. Työmaalla tiimihuone. Konttorilla oma.
Etsivä nuorisotyö, on oma työhuone, nuoriso-ohjaajan ammattitutkinto.
Projektipäällikkö IT-alalla, avokonttori toimistolla, kotona etätöissä tässä keittiön pöydän ääressä. Usein käyn asiakkailla ja siellä joutuu milloin mihinkin kokoushuoneeseen, jotka erittäin epäergonomisia.
Toimistolla on säätöpöytä, jonka ääressä seison. Vierssä ikkunan takana upea näköala, joka on ihan parasta meidän toimistolla. Laitan vastamelukuulokkeet, jos taustamelu häiritsee. Yleensä kaikki keskittyy omiin töihinsä, eikä pieni puheensorina häiritse minua. Oma työhuone ollut viimeksi vuonna 2000, enkä erityisemmin kaipaa omaa työhuonetta, sillä silloin meillä ne oli pölyisiä kopperoita hämärän käytävän varrella.