Lue keskustelun säännöt.
Voi kun olisi työpaikka josta saisi sellaista palkkaa, että jäisi jotain säästöön
25.08.2017 |
Käyn nyt koulun ohella töissä ja kaikki mitä tulee, myös menee. En muista koska olisin viimeksi ostanut vaatteita tai mitään muutakaan. Viimeksi eilen tyhjäsin säästöpossuni, että saisin edes energiajuoman ostettua.
Kommentit (43)
Taviksen hygieniamenot kuussa: paskapaperia 15 euron edestä, hiusshampoo ja hoitoaine 5 euroa, saippua euron, tiskiaine 2 euroa, rätit euron, hammastahna euron, jotain muuta 5 euroa. Yhteensä 30 euroa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maksaisikohan SOSSU ne energiajuomat?
Kyllähän se niistä omista valinnoista aika pitkälle on kiinni. Itselläkään ei palkka päätä huimaa (netto 1750) ja silti saan yleensä muutaman satasen kuussa säästöön, kun en turhia tuhlaile. Energiajuomia en osta ikinä. Ja olen eri mieltä kuin tuo yksi jonka mielestä myyjänkin pitäis kuljea Gantin rievuissa. Ei todellakaan tarvitse! Itsekin teen asiakaspalvelutyötä enkä ole missään merkkivaatteissa ikinä kulkenut. Itse asiassa ostan kirpparilta suuren osan vaatteistani. Puhelinta en ikimaailmassa ostaisi osamaksulla vaan ostan semmoisen mihin minulla on varaa.