Onko rintojasi sanottu isoiksi?
Kommentit (66)
Mitenköhän jollekin sanotaan samalla koolla että tissit on isot ja toiselle pienet, esim 70 Ceenä sain koko ajan vittuilua pienistä rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän jollekin sanotaan samalla koolla että tissit on isot ja toiselle pienet, esim 70 Ceenä sain koko ajan vittuilua pienistä rinnoista.
C-kuppi on tosi pieni koko.
Ennen lapsia 75C, nyt 80 D. Ja mieheni sanoo niitä ihaniksi, isoiksi. Eipä ne isot ole. Pääasia, että tutkimusten mukaan terveet. En tiedä mikä voisi olla tilanne, että muu henkilö kommentoisi rintojani.
Ha ha. On sanottu, ala-asteella, koska olin varhainen kehittyjä. Sittemmin on vain naurattanut katkerasti koko juttu. Ei todellakaan ole sen koommin isoiksi kehuttu, päin vastoin. Kuppikoko kun jäi pieneksi c tai b 70 mallista riippuen. :(
2 lapsen jälkeen jäi vain roikkuvat nahkapussit.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsia 75C, nyt 80 D. Ja mieheni sanoo niitä ihaniksi, isoiksi. Eipä ne isot ole. Pääasia, että tutkimusten mukaan terveet. En tiedä mikä voisi olla tilanne, että muu henkilö kommentoisi rintojani.
Minulla esim vaihtoperheen äiti vitsaili puutteellisesta etuvarustuksestani.
On, tilanteessa missä koin seksuaalista häirintää - yök.
On sanottu ja silareiksikin luultu.
Tissini eivät sinäänsä ole suuret mutta kroppani on aika pieni. Kuppikokoni on 65E
Voisiko joku laittaa kuvan H kupin tisseistä?
Kiinnostaisi kyllä nähdä miltä ne oikeasti näyttää? Eikä mitään tissiliivisivuston kuvia vaan omat oikeat tissit.
Mun mielestä 75C-D on jo isoja tissejä.
Ei ole, mutta munaani on kehuttu liian pieneksi.
Ei omiani mutta yhden kiinalaissyntyisen tuttavani kyllä ja usein. Hän on muuten ihan tavallisen kiinalaisen näköinen mutta melkoisen rintava. Isotissinen kiinalainen on ilmeisesti niin ihmeellinen asia että sitä pitää ääneen päivitellä.
Hienoa, että tissimuijille tarjoutui jälleen kerran tilaisuus kehuskella rintavarustuksellaan. Eikö teille riitä mikään määrä huomiota, kun joka käänteessä pitää vähintäänkin sanallisesti kehua omia hinkkejään, jollei ole mahdollisuutta juuri siinä hetkessä tunkea niitä kenenkään silmille?
Vierailija kirjoitti:
Ei omiani mutta yhden kiinalaissyntyisen tuttavani kyllä ja usein. Hän on muuten ihan tavallisen kiinalaisen näköinen mutta melkoisen rintava. Isotissinen kiinalainen on ilmeisesti niin ihmeellinen asia että sitä pitää ääneen päivitellä.
on kyllä harvinaisuus
Mulla 100 K. Onhan ne valtavat melkein kuin ilmapallot. Selkä kyömyllä kun ovat niin raskaat ja kookkaat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 100 K. Onhan ne valtavat melkein kuin ilmapallot. Selkä kyömyllä kun ovat niin raskaat ja kookkaat.
oikeesti onko näin isoa kokoa?
No mulla on "vaan" 75C, mutta ne on kohtuuttoman isot mun muuhun kroppaani nähden. Oon tosi hoikka muuten niin en käsitä miten noi tissit on noin suuret tähän vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on "vaan" 75C, mutta ne on kohtuuttoman isot mun muuhun kroppaani nähden. Oon tosi hoikka muuten niin en käsitä miten noi tissit on noin suuret tähän vartaloon.
en oo kyl koskaan nähnyt isoja C-kupin rintoja.
No on sanottu, ja tiedän sen toki itsekin. Koko on 65 I.