Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan miten sinkkuna on niin julkista riistaa mieskyselyiden kanssa.

Vierailija
25.08.2017 |

Puolitututkin jo kyselee onko mulla miestä :( Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun "saat" miehen, alkaa lapsikyselyt.

Vierailija
2/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai,multa ei oo paljoa kyselty. Eikä oo häirinnyt vaikka välillä joku on kysynyt.

T. 33v pitkäaikaissinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ikisinkku niin aika nopeasti loppui nuo kyselyt... Oli välivaihe kun kyseltiin olenko lesbo ja sitten loppui kokonaan.

-30v ikisinkku

Vierailija
4/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissoja. Siinä vaiheessa yleensä sukulaisetkin lopettavat kyselyn. Tai toki voit todeta alkavasi nunnaksi. :D

Vierailija
5/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä vastakysymys, kiios kysymästä mites oma rakkauselämä sujuu jne. Mulla on pitkä rimpsu eri tyylisiä vastauksia että nykyään ei kysellä enää mitään. En ole niin kiltti että haluaisin olla aina kohtelias. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa kuin poikamiehillä kuintekin. Heistä kun oletuksena ajatellaan, että ovat sinkkuja, koska kukaan nainen ei huoli heitä. (Elleivät sitten ole jotain channingtatumeita.)

Vierailija
7/7 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi ajatella mitä se tarkoittaa, että kukaan ei ole koskaan kysynyt minulta poikaystävistä (tai tyttöystävistä sen puoleen). Vaikka kyllähän minä tiedän miksi ei kysytä. Satuttaa vaan edes kirjoittaa tähän sitä: olen niin ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi