Onko rintojasi sanottu isoiksi?
Kommentit (66)
On, mutta en käytä rintaliivejä. Exäni harmitteli kuinka minulla on isommat tissit kuin hänellä.
M29
80G ja joo on sanottu. Nuorempana 70DD ja silloin vasta sanottiinkin
Vierailija kirjoitti:
ON, K80 on koko
NO ,EI IHME
Kyllä on useastikin, mielestäni eivät ole todellakaan isot, ennemmin normaalit.
Koko 80c
On ja minulla koko 75A. :D Mies kerran ilmeisesti tunsi tarvetta kohottaa itsetuntoani kehumalla rintojani isoiksi. Sanoin hänelle, että kiitos vaan, mutta ei tarvi valehdella, tiedän, että minulla on pienet rinnat, eikä se minua haittaa.
On. 75D ja skolioosilääkärikin kyseli että oonko kokenut tarvetta pienennyttää ja varmaan mulla täyttyisi kriteerit kunnalliselle koon ja skolioosin yhteisvaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
On ja minulla koko 75A. :D Mies kerran ilmeisesti tunsi tarvetta kohottaa itsetuntoani kehumalla rintojani isoiksi. Sanoin hänelle, että kiitos vaan, mutta ei tarvi valehdella, tiedän, että minulla on pienet rinnat, eikä se minua haittaa.
Symppis mies. :D
On 90F en vaan tajua mitä tuntemattomat tulee sanomaan. Niin kuin en itse tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
on, 75F.
turhaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 85H
uskon
On sanottu isoiksi sekä ennen rintojen pienennysleikkausta että sen jälkeen. Ennen leikkausta rintsikkakokoni oli 75H, nykyään enää 75E.
On, jatkuvasti. Sain jopa lempinimen Tissi-Tiina :(
Ja kokoni on 70DD, mielestäni ihan tavalliset, mutta silti miesten katse hakeutuu aina rintamukseeni. Olen kyllä kohtalaisen pienikokoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
On 90F en vaan tajua mitä tuntemattomat tulee sanomaan. Niin kuin en itse tietäisi.
Sama! Ja mun tissit on sitä kaliiperia, että täytyy olla sokea, jos ei niitä näe. Luulisi, että tyhmempikin tajuaa, että kyllä se rintojen kantaja itse tietää, että rinnat ovat kookkaat.
Vierailija kirjoitti:
75GG ja on, tykkään... ;)
keskikokoiset
on, 75F.