Onko rintojasi sanottu isoiksi?
Kommentit (66)
75H V*ttu kun miehet tuijottaa vaan tissejä!
Olen laihtunut niin paljon ettei minulla juuri enää ole rintoja.
Pidän suurinta osaa miehistä sairaina. Näkevät naiset leluina ja himonsa välineinä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa! Mun koko on 85 L. Olen roteva, harteikas, joten ainakin mulle isot rinnat sopii. Tosin F- tai G-kuppi olisi parempi, koska löytyisi liivit halvemmalla vaikka Prismasta tai KappAhlista/Lindexistä. Ja 30 kiloa pois painosta, siinähän ne rinnatkin muuttuisivat pienemmiksi.
En usko, että häviävät, 30 kiloa sitten mun koko oli 85F. Ja hoikkana oli 75D. Perse pienenee kyllä enemmän laihduttaessa, samoin maha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei omiani mutta yhden kiinalaissyntyisen tuttavani kyllä ja usein. Hän on muuten ihan tavallisen kiinalaisen näköinen mutta melkoisen rintava. Isotissinen kiinalainen on ilmeisesti niin ihmeellinen asia että sitä pitää ääneen päivitellä.
on kyllä harvinaisuus
Isorintaisia kiinalaisnaisia on sata miljoonaa. Isorintaisia suomalaisnaisia vain miljoona. Eli kyllä isotissinen suomalainen on se todellinen harvinaisuus.
Arvaa! Mun koko on 85 L. Olen roteva, harteikas, joten ainakin mulle isot rinnat sopii. Tosin F- tai G-kuppi olisi parempi, koska löytyisi liivit halvemmalla vaikka Prismasta tai KappAhlista/Lindexistä. Ja 30 kiloa pois painosta, siinähän ne rinnatkin muuttuisivat pienemmiksi.