Mitä ajattelet ihmisestä, joka ostaa Louis Vuittonin laukun tai vaikka lompakon ja kutsuu sitä nimellä "Luis Vutton"?
Kommentit (22)
En ajattele mitään. En myöskään ymmärrä tässä ketjussa esiintyvää vihaa merkkituotteiden omistajia kohtaan. Minä olen varakas ja saatan ostaa parin tonnin laukun ihan huvikseni. Nautin luksuksesta. Tosin juuri Vuitton ei satu kuulumaan suosikkeihini.
Nämä samat tekopyhät ihmiset kuitenkin ostaa ihan hyvillä mielin vaikkapa uudehkon Audin. Miksi ei vuoden 1995 Toyota Corolla kelpaa?Minäkin voisin sanoa, että inhottavia pintaliitosnobeja kaikki, joilla on joku parempi auto! Huonommallakin pääsee ajamaan, joten muu on wt, leuhkimista, tyhjäpäisyyttä, junttia, hienostelua ja tavaranpalvontaa.
Olette täysin epäloogisia tuossa
vihassanne.
En mä Rolexiakaan tarvitse mutta silti mulla on sellainen. Kyllä sen kellonajan näkisi kolmen euron muovikellostakin.
Että mua ällöttää teidän kaltaiset tekopyhät ihmiset.
.
Etkö huomaa pientä ristiriitaa tekstisi ja sen sisällön välillä? :D Yhtään Vuittonia ei itselläni ole, muita merkkilaukkuja kylläkin, mutta ei tulisi mieleenikään arvostella ihmisen hyvyyttä tai pahuutta sen perusteella, millaista laukkua tämä käyttää. Itse siis vaikutat pitäväsi itseäsi parempana ihmisenä kuin niitä, joilla on joku tietty laukku. Naurettavaa. Oman logiikkasi mukaan olet siis paha, koska ajattelet olevasi parempi kuin joku muu.