Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän hyvän puolueen?

Vierailija
24.08.2017 |

Olen tähän asti äänestänyt demareita, koska ainakin ennen he ajoivat pienipalkkaisten asiaa ja oikeudenmukaisuutta. Lisäksi aate sinänsä on hyvä ja puolueen meriitit myös. Nyt olen kyllästynyt kun ei oikein tiedä mitä he ajavat. Nyt he keksivät lapsiperheet ihan kuin se uusi asia olisi. Rinteen typerät möläytykset ei sinänsä haittaa, mutta luulisi demareilta löytyvän enemmän asiaa monestakin aiheesta. Itse olen tahattomasti lapseton nainen 50+ ja saanut kuulla v*ttuilua ja syyllistämistä ihan tarpeeksi siitäkin aiheesta. Poliitikoille ja puolueille ei kuulu ihmisten yksityisasiat.

Mutta se puolue, en ole niin rikas että äänestäisin kokoomusta, vihreät on vähän sellainen huuhaapuolue ja persut ovat wt-porukkaa. En ole svedu eikä kristilliset hihhulit innosta. Kepu on maalaisten puolue. Pitäis varmaan perustaa uusi puolue. Mikä neuvoksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity sinäkin SKP:hen ja ongelmasi kaikkoavat!

Vierailija
2/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut "macronilaisia" eli uuvatteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun SKDL:ää ei enää ole...

Vierailija
4/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä on mm. pienituloisten tilanteen parantamiseksi ihan konkreettiset ja hyvät tavoitteet, kannattaa tutustua! :)

Itse äänestäisin varmaan SDP:tä, jos vastustaisivat selkeästi puolueena turkistarhausta ja olisivqt muutenkin selkeämpiä... Nyt ovat monissa asioissa melko epämääräisiä ja vaihtelevia kannoissaan. (Ääni menee kuitenkin koko puolueelle, ei vain yksittäiselle ehdokkaalle.)

Vierailija
5/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kokonaan äsken vasemmiston, en ole niin vasemmalle kallellaan, enemmän toiseen suuntaan. Uuvatteja en edes ota huomioon, en usko että saavat kunnon puoluetta aikaan. Ap

Vierailija
6/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksesta et nyt ainakaan...

Vierailija
7/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreillä on mm. pienituloisten tilanteen parantamiseksi ihan konkreettiset ja hyvät tavoitteet, kannattaa tutustua! :)

Itse äänestäisin varmaan SDP:tä, jos vastustaisivat selkeästi puolueena turkistarhausta ja olisivqt muutenkin selkeämpiä... Nyt ovat monissa asioissa melko epämääräisiä ja vaihtelevia kannoissaan. (Ääni menee kuitenkin koko puolueelle, ei vain yksittäiselle ehdokkaalle.)

Se selkeys niiltä nykyään puuttuukin, ovat jotenkin pihalla ja sitten yrittelevät sitä sun tätä. Työelämä on muuttunut niin pirstaleiseksi, että vanhat työväen aatteet eivät oikein sovellu kaikkeen. Olen kyllä sitä mieltä että vakituiset kokopäivätyöt olisi paras turva esim lapsiperheille, en ihmettele jos ihmiset eivät ole innokkaita lisääntymään.

En itsekään kannata turkistarhausta, sekin jäänne menneiltä ajoilta ja joutaisi lopettaa jotenkin asteittain ettei ihmisiltä lähde työpaikat.