Ihana mies töissä!
Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...
Kommentit (183)
Kai sää nimen tiedät, kuulemma on semmoisia palvelunumeroita mistä saa nimelle numeron.
Ap89 kirjoitti:
Ja jos lapun pistän niin mitä siihen voisi kirjoittaa? "Mennäänkö kahville?" "Soittele"
Ja lappu menee vahingossa väärään taskuun ja kohta perheellinen Pena 50v. soittaa :D Ei noista jutuista koskaan mitään hyvää seuraa.
Miten niin kuormasta? :D ei siinä mun mielestä nyt mitään väärää ole!
Haalareissa lukee nimi niin oikealle menisi varmasti :)
Kysy siltä vaikka mennäänkö kahville kahestaan joku kerta töiden jälkeen. Mua ei ole kukaan nainen livenä pyytänyt kahville tai mihinkään muuallekaan. Olisin otettu tuosta.
Tiedän nimen mut onko creepyä etsiä fonectasta ja laittaa viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Kai sää nimen tiedät, kuulemma on semmoisia palvelunumeroita mistä saa nimelle numeron.
Kai sää tiedät, että kuulemma voi olla myös salaisia numeroita joita ei noista palveluista löydy.
Suoraa puhetta vaan kasvatusten ap. olet jo iso tyttö, etkä ala-asteen pulpetissa.
Meillä ei töissä oikein ole sellasia hetkiä että saataisiin olla kahden, joten en halua kaikkien kuullen kysyä häntä ulos :)
Ap89 kirjoitti:
Miten niin kuormasta? :D ei siinä mun mielestä nyt mitään väärää ole!
Niin sinusta...työpaikoilla ei vaan noita juttuja hyvillä katsota.
Eikö noita lappuja laitettu alakoulussa poikien pulpetteihin? :D
Tiedän että hänen numero on fonectassa..
Tiedätkö onko hän vapaa vai varattu?
Eikös tässä nyt kuitenkin ole se mahdollisuus että hän ei vaan soita jos ei kiinnosta :D sit asia on sillä selvä, eikä tartte arvuutella..
Itseasiassa olen aika lihava joten tuskin hän soittaa..
Laita pikkarit sen haalareiden taskuun.
Ja jos lapun pistän niin mitä siihen voisi kirjoittaa? "Mennäänkö kahville?" "Soittele"