Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan Helsingissä kestää saada kiireetön aika terveyskeskuksesta? Kyseessä reseptin uusiminen, joka vaatii lääkärikäynnin.

Vierailija
24.08.2017 |

Eli kuinka kauan ennen edellisten lääkkeiden loppumista pitäisi ruveta kyselemään aikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä ajoin. Riippuu aika paljon alueesta, miten hyvin kiireettömiä aikoja on, mutta jos odotat viimetinkaan, niin sinulla pitäisi olla tuon reseptiasian vuoksi oikeus myös akuuttiaikaan terveyskeskuksen puolella.

Vierailija
2/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä ajoin. Riippuu aika paljon alueesta, miten hyvin kiireettömiä aikoja on, mutta jos odotat viimetinkaan, niin sinulla pitäisi olla tuon reseptiasian vuoksi oikeus myös akuuttiaikaan terveyskeskuksen puolella.

Mikä on hyvissä ajoin? Viikko? Kuukausi? Puoli vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt?

Varaa vaikka puolen vuoden päähän.

Vierailija
4/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3viikkoa vähintään. 1kk jos haluat olla varma. Omalle lääkärille ei välttämättä pääse jos on vielä lomia tai muita sotkemassa.

Vierailija
5/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Vallilaa. On nettilomake, johon kirjaat asiasi. Minulle lääkäri soitti tunnin sisällä ja hoiti asian. Ei tarvinnut lähteä edes näytille.

Vierailija
6/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin yksityisellä. Ei kirjoitellut mitään määriä vaan kirjoitti kahden vuoden resepti-ajan. Paljon helpompaa, kun ei tarvitse koko ajan uusia. Terkkarista tällasta en ole saanut vaan kyttäävät määriä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan