Pelkään että miespuolinen kaverini on r-sisti
Aina kun jossain on tapahtunut terrori-isku, hän juo itsensä ympärikänniin ja lähettelee minulle viestejä, joissa tekee valtaisia yleistyksiä tietyistä etnisistä ryhmistä ja vihjailee, että himoitsen salaa näiden ryhmien miehiä (olen sinkkunainen). Hänen mielikuvituksensa lähtee laukkaamaan, aamuyöllä hän vaikuttaa jo harhaiselta ja saattaa esim. vihjailla, että viesti jonka sain puhelimeeni äidiltäni hänen läsnäollessaan ei oikeasti ollut äidiltäni, vaan joltain ulkomaalaiselta mieheltä.
Seuraavana päivänä hän kuittaa kaiken naureskelemalla, että tulipahan taas oltua kännissä ja "jätäthän höpinät sikseen?".
Kommentit (5)
Miksi olet tuollaisen kaveri? Kuulostaa mielisairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen kaveri? Kuulostaa mielisairaalta.
Kyllä mielisairaatkin tarvitsevat, että joku on niiden kaveri.
Mutta joo, minusta vaikuttaa että kaverini on "mielisairas" ainoastaan kännissä. Selvinpäin hän on asiallinen ja normaali, ujokin. Mutta onko ihminen enemmän oma itsensä kännissä? Olenko luullut tuntevani kaverini, mutta nyt hänen oikeat värinsä ovat alkaneet tulla esiin? Kummassa tilassa on enemmän itsensä, kännissä vai selvänä?
ap.
Melkomoista sontaa. Silloin jos näin olisi niin minä sanon että jos joku on kännissä niin hån on saatana ja jos menee viellä viinan puolelle niin on helvetti ja jos on siitä jotain vahvempaa niin on peto 666.
Täytyy muistaa että tunnen saataNAn.
No miksi et ole jättänyt höpinöitä sikseen? Kaikkihan me välillä kännissä höpistään, eiks jeh?