Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että miespuolinen kaverini on r-sisti

Vierailija
23.08.2017 |

Aina kun jossain on tapahtunut terrori-isku, hän juo itsensä ympärikänniin ja lähettelee minulle viestejä, joissa tekee valtaisia yleistyksiä tietyistä etnisistä ryhmistä ja vihjailee, että himoitsen salaa näiden ryhmien miehiä (olen sinkkunainen). Hänen mielikuvituksensa lähtee laukkaamaan, aamuyöllä hän vaikuttaa jo harhaiselta ja saattaa esim. vihjailla, että viesti jonka sain puhelimeeni äidiltäni hänen läsnäollessaan ei oikeasti ollut äidiltäni, vaan joltain ulkomaalaiselta mieheltä.

Seuraavana päivänä hän kuittaa kaiken naureskelemalla, että tulipahan taas oltua kännissä ja "jätäthän höpinät sikseen?".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ole jättänyt höpinöitä sikseen? Kaikkihan me välillä kännissä höpistään, eiks jeh?

Vierailija
2/5 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kaveri? Kuulostaa mielisairaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen kaveri? Kuulostaa mielisairaalta.

Kyllä mielisairaatkin tarvitsevat, että joku on niiden kaveri.

Mutta joo, minusta vaikuttaa että kaverini on "mielisairas" ainoastaan kännissä. Selvinpäin hän on asiallinen ja normaali, ujokin. Mutta onko ihminen enemmän oma itsensä kännissä? Olenko luullut tuntevani kaverini, mutta nyt hänen oikeat värinsä ovat alkaneet tulla esiin? Kummassa tilassa on enemmän itsensä, kännissä vai selvänä?

ap.

Vierailija
4/5 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/5 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkomoista sontaa. Silloin jos näin olisi niin minä sanon että jos joku on kännissä niin hån on saatana ja jos menee viellä viinan puolelle niin on helvetti ja jos on siitä jotain vahvempaa niin on peto 666.

Täytyy muistaa että tunnen saataNAn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme