Opiskelukaveri tilasi 200 kondomin paketin Kiinasta :D
Ebayn kautta ja oli ihan täpinöissään miten siellä kaikki on niin edullista. Hintaa tilaukselle tuli kuulemma alle 15 euroa, eikä tarvinnut edes postikuluja maksaa. Sanoi, että siitä riittää pitkäksi aikaa ja eipähän tarvitse niihin tuhlata rahaa, koska ovat kalliita. Sanoin, että toivottavasti kullisi ei syövy irti ja hän vain nauroi... tilaatteko itse kaikenlaista krääsää tai kaikki pienimmätkin asiat netistä, koska "halvemmalla saa"?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tilaisi Kiinasta materiaaleja, joissa voi olla riskejä, enkä myöskään tuotetta joka ei missään nimessä saa mennä rikki.
Hassua kun siellä valmistetaan suurinosa autojen turvatyynyistä, mikrosiruista joita käytetään esim. valvomaan lentoturvallisuutta. Oikeastaan kaikki nykyinen elektroniikka valmistetaan Kiinassa!
Vai että kaikki,hahahaha,oletko oikesti 12-vuotias?
Jos ovat yhtä kestäviä kuin Kiinassa tehdyt pyöränkumit, niin tod näköisesti ovat jo valmiiksi puhki.
No jos nyt Kiinassa joku asia osataan, niin se on nimenomaan tuo raskauden ehkäisy. On sen verran kovat sanktiot siitä "pikkukakkosesta". Vaikka tätähän ollaan nyt purkamassa, eli ehkä se laatukin huononee.
Saattaa yllättää, mutta Kiinassa myydään myös ihan kunnollista tavaraa. Toki tietenkään netistä tilatessa ei aina voi tietää laatua. Mutta kyllä se täälläkin kertoo, että liian halpa hinta on epäilyttävä. Ihan nyt missä tahansa tuotteessa.
Mutta kyllä mä rauhallisin mielin ostan kaikenlaista vaikka Sephorasta, Gapista, Mujista, Carrefourista jne. Meni nyt ehkä vähän ohi kondomeista.
T:Kiinassa asuva
200 kpl. Optimisti :)
Joo, tilaan aika paljon netin kautta Kiinasta.
Luulisi Kiinan tuppeloiden olevan extra-extra-strong. Yhden lapsen politiikka nääs. Koko onkin sitten toinen juttu, sillä aasialaiset miehet ovat keposemmin varustettuja kuin länsimaalaiset. Vai olivatko länsimaisille mitoille tehtyjä?
Minä tilaan mahdollisimman paljon ulkomailta suoraan, ei tarvitse maksaa suomalaisille mäysteille.