Miksi on niin vaikeaa löytää mies?
Haluaisin todella kovasti poikaystävän, mutta en vaan löydä! Olen mielestäni hyvn nätti, enkä nyt tarkoita että ulkonäkö on syy miksi jonkun kanssa ollaan, vaan lähinnä tarkoitan että en usko että siitä on kiinni että olisin niin vastenmielisen näköinen. Minulla on paljon ystäviä ja tilanteita joissa on mahdollista tutustua uusiin ihmisiin, mutta en vain löydä ketään! On ollut tilanteita joissa puolitutut ja myös vieraat miehet ovat kertoneet olevansa kiinnostuneita, usein humalassa, mutta näistä kyseisistä miehistä en ole ollut kiinnostunut ollenkaan vaikka kuinka olen koittanut ajatella avoimesti. En tiedä olenko sitten kuitenkin vain liian kriittinen. Toisaalta koen olevani avoin tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta en sitten tiedä. Kaksi kertaa olen kokenut olevani todella ihastunut, mutta molemmissa tapauksissa selvisi että miehellä olikin jo suhde, vaikka osoitti itsekin olevansa kiinnostunut. On vaan niin turhauttavaa kun ei ole ketään!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Nettideitithän ovat pullollaan sinkkumiehiä. Kuvattomallakin ilmoituksella saisit varmaan kymmeniä viestejä
Ei se mitään auta jos on jotain kriteerejä, kuten useimmilla naisilla on, eikä mieluisaa löydy siitä miesten joukosta.
Kiinnostus ei tule pakottamalla.
Jos isosta joukosta ei löydy yhtään mieluista, voi olla fiksuinta katsoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy, ei. Miehet kyllä katsovat minua, hyvin eri ikäiset. Moni nainen sanonut kasvojani kauniiksi ja olen hoikka, liikunnallinen. En vaan ilmeisesti ole tarpeeksi kiinnostava persoonana. Tuo vaan pitää hyväksyä. Olenkin vähitellen alkanut kehittää uraani ja nautin siitä. Meneehän ne päivät näinkin.
Miehet ei uskalla tehdä aloitetta kun olet heille liian korkeatasoinen.
Tee sinä aloite miehille ja ongelma on ratkaistu.
Otsikko on harhaanjohtava.
se pitäisi muuttaa muotoon "en kelpuuta ketään miestä"
Näissä ketjuissa on aina sama homma, naisella miljoona vaihtoehtoa mutta kukaan ei kelpaa, ei vittu.
Jos uskallat lähestyä itse miestä, niin löydät takuulla miehen nopeastikin.
Jos odotat että se unelmien mies löytää sinut ja lähestyy itse sinua, niin voit joutua odottamaan todella kauan.
Oletko jo siinä iässä jossa kavereilla alkaa olla perheet? Ei ihme ettei hyvää miestä enää löydy kun ne on jo viety
Pelottavan kauniille naisille ne aktiivisesti pokaavat limaiset miehet, jotka eivät piittaa maineestaan, ovat monesti niitä ainoita jotka tulevat juttelemaan. Tällöin heistä tuntuu että kaikki miehet olisi samanlaisia. Seuratkaapa joskus huviksenne jotain vähän passiivisempaa kaveria ja koittakaa itse mennä sen jutuille jos se vaikuttaa siltä, että osaisi käyttäytyä.
Sen vuoksi ehkäpä, koska osa hyvistä/kunnollisista miehistä on arkoja ja ujoja lähestymään naisia. Päälle 30 vuotias mies ja eipä kertaakaan vielä tähän päivään mennessä ole kukaan pyytänyt treffeille, vaikka olen hyvännäköinen, fiksu ja hyväkäytöksinen. Kiinnostuneita on toki ollut. Olen jonkun kerran pyytänyt naista treffeille, mutta kaikki olleet varattuja.
Olen monta kertaa miettinyt, että naisena minulla tuskin olisi ongelmia löytää seuraa tai ainakin olisi sata kertaa helpompaa - asia erikseen, minkälaista seuraa löytyy tai lähinnä tarjotaan, mutta olisi jopa mahdollista päästä treffeille. Nettideittailuja kokeillut ja Tinderkin raksuttaa tuossa päällä koko ajan, mutta niistä harvoista mätseistä kukaan ei edes vastaa mitään, joten aika turhauttavaa touhua. Sellaista tämä miehen tai tämän miehen elämä... ;). Mene siis rohkeasti juttusille, jos näet jonkun mielenkiintoisen miehen jossakin.
Tarkennan nyt vähän vielä. Maailma on pullollaan sinkkuja miehiä, mutta ei kai kukaan halua seurustella vain seurustelun ja läheisyyden halusta välittämättä siitä minkälainen se toinen on. Tai ehkä joku haluaa mutta minä en. Pitäähän siinä olla jotain kemiaa ja ylipäätään molemminpuolinen halu olla sen toisen kanssa. Vaikka sanoin että on ollut miehiä jotka ovat halunneet kanssani jotain, mutta se ei vain juuri näiden kyseisten kanssa ole toiminut, niin ei se tarkoita että joka kerta kun lähden johonkin minulla olisi iso kysyntä ja miehiä joista valita. Ei todellakaan. Vaan ne muutmat kerrat kun on ollut niin juuri he eivät ole olleet selvästikkään minua varten. Eikä minulla todellakaan ole mitää vaatimuslistaa minkälainen miehen pitää olla. Uskon että terve järki riittää ja kyllä sen sitten vaan huomaa jos homma ei toimi. En vaan koskaan ajatellut että tää vois olla näin vaikeeta
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on harhaanjohtava.
se pitäisi muuttaa muotoon "en kelpuuta ketään miestä"
Näissä ketjuissa on aina sama homma, naisella miljoona vaihtoehtoa mutta kukaan ei kelpaa, ei vittu.
Aina sama juttu! Aina kuvitellaan että naisella on miljoona vaihtoehtoa. Jos olisi niin tätä ongelma ei edes olisi. Eihän mieskään joka etsii parisuhdetta ota ketä tahansa sinkkua vaan kyllä miehilläkin vaatimuksia tuntuu olevan ja aika paljon
Miksi 21 v ikäisen pitäisi löytää mies? Pidä hauskaa ja nauti kun olet nuori. Kyllä se mies Sieltä tarttuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis 21
Tuossa iässä ei vielä kannata olla asiasta huolissaan. Ootapas kun pääset minun ikään (50v), sitten alkaa jo epätoivo vähitellen iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis 21
Tuossa iässä ei vielä kannata olla asiasta huolissaan. Ootapas kun pääset minun ikään (50v), sitten alkaa jo epätoivo vähitellen iskeä.
Haluan nimenomaan nuorena miehen jonka kanssa voimme yhdessä nauttia nuoruudesta. Haluan tulevaisuudessa lapsia mutta en halua että se on ensimmäinen asia kun olen parisuhteessa eikä sitä sitten kun on 30v voi oikeen kauheasti enää venyttää. Toivottavasti löytäisit sinäkin miehen!
Evoluution sanelema asia. Nainen on luonnostaan valikoiva, koska haluaa jälkeläisilleen parhaan mahdollisen geeniperimän. Nainen on aina viimekädessä vastuussa synnyttämästään lapsesta. Tällä ei välttämättä ole mitään temistä sen kanssa, haluatko tällä hetkellä lapsen, vai et. Naisen on AINA tässä pariutuessaan olla syytä olla varuillaan.
Mies taas roiskii siemenensä minne sattuu, kun tietää ettei välttämättä joudu ikinä lapsistaan vastuuseen. Helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Evoluution sanelema asia. Nainen on luonnostaan valikoiva, koska haluaa jälkeläisilleen parhaan mahdollisen geeniperimän. Nainen on aina viimekädessä vastuussa synnyttämästään lapsesta. Tällä ei välttämättä ole mitään temistä sen kanssa, haluatko tällä hetkellä lapsen, vai et. Naisen on AINA tässä pariutuessaan olla syytä olla varuillaan.
Mies taas roiskii siemenensä minne sattuu, kun tietää ettei välttämättä joudu ikinä lapsistaan vastuuseen. Helppoa!
Juurikin näin!
Rohkaise mielesi ensi kerralla kun tapaat/näet sinua kiinnostavan miehen ja tee aloite.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa löytää nainen? Luulen että ongelma on aikalailla molemminpuolinen. Tiedä sitten mikä on syynä. Miehenä voin sanoa että usein kun näkee kauniin naisen, ensimmäiset ajatukset ovat että nainen on varattu tai että itse ei ole riittävän komea
Aivan samalla tavalla ajattelen itsekin, paitsi että olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis 21
Haluan nimenomaan nuorena miehen jonka kanssa voimme yhdessä nauttia nuoruudesta. Haluan tulevaisuudessa lapsia mutta en halua että se on ensimmäinen asia kun olen parisuhteessa eikä sitä sitten kun on 30v voi oikeen kauheasti enää venyttää. Toivottavasti löytäisit sinäkin miehen!
Usein kuulee sanottavan että kun lakkaa etsimästä, sopiva tuleekin yllättäen kohdalle. Sinullakin on vielä helposti se 10v aikaa löytää mies ja perustaa perhe. Totta puhuakseni, sinun ikäluokan miehet on vielä poikia, useimmat ainakin. Jossain keskustelussa täällä joku mies kommentoi että miehet ihastuu elämäniloiseen naiseen ja oman nuoruuteni aikana tämän huomasin selvästi. Joten nauti elämästä, tee sitä mikä tuottaa eniten iloa (ihmisten parissa) ja huomaat että sopiva mielenkiintoinen mies kyllä tulee kohdallesi. Minä olen jo löytänyt sopivan miehen itselleni, hän vain taitaa olla varattu, tietää kyllä tunteistani, mutta ei vastaa niihin. Hankala ketään muuta enää katsellakaan. Tsemppiä!
Se on niin paljon tuuristakin kiinni. Siskoni joka ei koskaan tehnyt mitään sen eteen että löytäisi jonkun, sai komean ja etittäin fiksun miehen jonka kanssa nyt onnellisesti naimisissa. Tasan ei mene elämä
Tiedättekö sen tunteen kun ei ole koskaan harrastanut vielö seksiä ja on kamala tarve saada sitä. En kuitenkaan halua kenen tahansa kanssa vaan aidosti minua haluavan ihanan miehen kanssa. Ja kun sellaista ei ole niin ärsyttää vaan
Koska "tähtiin kirjoitettu" on turn off