Miksi on niin vaikeaa löytää mies?
Haluaisin todella kovasti poikaystävän, mutta en vaan löydä! Olen mielestäni hyvn nätti, enkä nyt tarkoita että ulkonäkö on syy miksi jonkun kanssa ollaan, vaan lähinnä tarkoitan että en usko että siitä on kiinni että olisin niin vastenmielisen näköinen. Minulla on paljon ystäviä ja tilanteita joissa on mahdollista tutustua uusiin ihmisiin, mutta en vain löydä ketään! On ollut tilanteita joissa puolitutut ja myös vieraat miehet ovat kertoneet olevansa kiinnostuneita, usein humalassa, mutta näistä kyseisistä miehistä en ole ollut kiinnostunut ollenkaan vaikka kuinka olen koittanut ajatella avoimesti. En tiedä olenko sitten kuitenkin vain liian kriittinen. Toisaalta koen olevani avoin tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta en sitten tiedä. Kaksi kertaa olen kokenut olevani todella ihastunut, mutta molemmissa tapauksissa selvisi että miehellä olikin jo suhde, vaikka osoitti itsekin olevansa kiinnostunut. On vaan niin turhauttavaa kun ei ole ketään!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Nettideiteillä miehet sumuttaa. Jauhetaan parisuhteessta, mutta oikeasti halutaan seksiä.
Mistä löydätte noita miehiä? Mä haluaisin puhtaan pelurin. Mulle vain sattuu tulemaan sumuttavia pelureita mitkä kuitenkin haluaa perustaa perheen.
Miksi on vaikeaa?
Siksi kun en ole tiennyt mitä oikeasti haen ja olen tehnyt vikavalintoja.
Nyt opettelen itseäni. Voi olla että jään eronneeksi lopun ikää. Parempi niin kuin huonon kaverin kanssa joka on muuten hyvä mutta ei sovi mulle.
Nim. Naapurin nuoripari tappelee taas. Mitä järkee. Mimmi on alakynnessä niin itkee ja muulloin huutaa. Kundi jaksaa selittää muttei tosta mitään tule. Ne ei vaan itse sitä vielä tiedä....
En makaan loyda. Olen 29- vuotias enka ole ikina seurustellut. Muutin maailmalle miljoonakaupunkiin 21-vuotiaana, ehka se vaikuttaa.
Musta tuntuu, etta eniten mua katselee vanhemmat miehet. Olen alkanut ajattelemaan, etta ehka naytan hieman samalta kuin naiset heidan nuoruudessaan. Varjaamattomat pitka hiukset, ei paljon meikkia, vintagetyylisia vaatteita ja mekkoja. En tieda onko tama ihan hatusta vedettya? Valitettavasti omaan ikaluokkaan tama ei nahtavasti vetoa. Jopa sellaiset omantyyliset rennot (pitkahiuksiset ja parrakkaat) ideaalisti nayttavat katselevan naita nykyajan (Instagram/tiukat vaatteet/huulitaytteet/ripsipidennykset jne) beibeja. Sellasiin karvattomaksi ajeltuihin saliadoniksiin en ole ikina tuntenut itse vetoa enka ajattele hetkeakaan etta hekaan tuntisivat minuun. En ajattele etta katsoihin hirveasti omaa tasoani ylospain, olen hoikka ja ihan natti. Tunnen itseni todella epakelvoksi.
kaikki miehet haluaa seksiä, parisuhde sitten jos homma toimii. Ei ole mitään sumuttamista ja en usko että naiset haluaa palata esiaviollisen seksin kriminalisointiin.