Miksi on niin vaikeaa löytää mies?
Haluaisin todella kovasti poikaystävän, mutta en vaan löydä! Olen mielestäni hyvn nätti, enkä nyt tarkoita että ulkonäkö on syy miksi jonkun kanssa ollaan, vaan lähinnä tarkoitan että en usko että siitä on kiinni että olisin niin vastenmielisen näköinen. Minulla on paljon ystäviä ja tilanteita joissa on mahdollista tutustua uusiin ihmisiin, mutta en vain löydä ketään! On ollut tilanteita joissa puolitutut ja myös vieraat miehet ovat kertoneet olevansa kiinnostuneita, usein humalassa, mutta näistä kyseisistä miehistä en ole ollut kiinnostunut ollenkaan vaikka kuinka olen koittanut ajatella avoimesti. En tiedä olenko sitten kuitenkin vain liian kriittinen. Toisaalta koen olevani avoin tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta en sitten tiedä. Kaksi kertaa olen kokenut olevani todella ihastunut, mutta molemmissa tapauksissa selvisi että miehellä olikin jo suhde, vaikka osoitti itsekin olevansa kiinnostunut. On vaan niin turhauttavaa kun ei ole ketään!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (86)
Et voi olla tosissasi. Nettideitithän ovat pullollaan sinkkumiehiä. Kuvattomallakin ilmoituksella saisit varmaan kymmeniä viestejä
Oletko siis aktiivisesti yrittänyt löytää, vai odotatko että joku päivä joku vain astuu elämääsi ja loppu onkin historiaa?
Miksi on niin vaikeaa löytää nainen? Luulen että ongelma on aikalailla molemminpuolinen. Tiedä sitten mikä on syynä. Miehenä voin sanoa että usein kun näkee kauniin naisen, ensimmäiset ajatukset ovat että nainen on varattu tai että itse ei ole riittävän komea
Eli siis miehiä olisi tarjolla paljonkin mutta et vaan huoli heistä ketään? Joo, en samaistu.
Muutama todennäköisyyksiin perustuva arvaus:
- Olet isosta kaupungista, missä on paljon muitakin nuoria naisia.
- Naisvaltaisella alalla koulussa/töissä.
- Yleensä kun liikut yöelämässä olet liikkeellä isossa naisporukassa.
- Juot vähän tai kohtuullisesti
- Olet helposti lähestyttävä, mutta et aktiivisesti mene juttelemaan tuntemattomien miesten kanssa.
Nää on ihan perusjuttuja, mutta näistä on hyvä lähteä liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Muutama todennäköisyyksiin perustuva arvaus:
- Olet isosta kaupungista, missä on paljon muitakin nuoria naisia.
- Naisvaltaisella alalla koulussa/töissä.
- Yleensä kun liikut yöelämässä olet liikkeellä isossa naisporukassa.
- Juot vähän tai kohtuullisesti
- Olet helposti lähestyttävä, mutta et aktiivisesti mene juttelemaan tuntemattomien miesten kanssa.Nää on ihan perusjuttuja, mutta näistä on hyvä lähteä liikkeelle.
Sun arvaus osu kyllä aika kohilleen! Ehkä se johtuu juuri näistä syistä, mutta en kuitenkaan ole ujo tai epäsosiaalinen ja tunnen ihmisiä jotka ovat todella ujoja ja silti ovat löytäneet poikaystävän.
itsehän sen sanoit: et ole kiinnostunut sinusta kiinnostuneista sinkuista, vaan suhteissa olevista kusipäistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis miehiä olisi tarjolla paljonkin mutta et vaan huoli heistä ketään? Joo, en samaistu.
Alkaisitko itse seurustella miehen kanssa johon et vain tunne mitään vetoa. Ja kuten sanoin olen aina yrittänyt avoimesti tutustua, mutta jos ei vain tunnu hyvältä niin miksi aloittaa mitään
En löydä minäkään ketään. Kaikenlaiset rumat tampionaisetkin tuntuvat kelpaavan miehille, että tuskin on kiinni siitä, että olen sellainen ja tällainen. Olen ihan fiksu ja viehättävä nainen. Olen alkanut ajatella, että ehkäpä se on vaan ns. tähtiin kirjoitettu. Ei miestä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisitko itse seurustella miehen kanssa johon et vain tunne mitään vetoa. Ja kuten sanoin olen aina yrittänyt avoimesti tutustua, mutta jos ei vain tunnu hyvältä niin miksi aloittaa mitään
ehkä oikea kysymys on sitten miksi et kiinnostu lähes yhdestäkään miehestä, eikä se miksi on vaikea löytää mies.
Tältä "en löydä ketään" lauseelta meni uskottavuuspohja sillä sekunnilla kun yksi suomen kauneimmista naisista Kiira Korpi käytti sitä.
Se on sinusta itsestäsi kiinni. Miehiä kyllä on ja suurin osa heistä on ihan tavallisia parisuhdekykyisiä yksilöitä. OIkea kysymys onkin että miksi et kelpuuta ainoatakaan itsellesi vaan yrität saada itsellesi jonkun kuvitelmiesi täydellisen yksilön, jota ei oikeasti ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
En löydä minäkään ketään. Kaikenlaiset rumat tampionaisetkin tuntuvat kelpaavan miehille, että tuskin on kiinni siitä, että olen sellainen ja tällainen. Olen ihan fiksu ja viehättävä nainen. Olen alkanut ajatella, että ehkäpä se on vaan ns. tähtiin kirjoitettu. Ei miestä minulle.
Nimenomaan! Vääryyttä mutta minkäs sille voi
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Nettideitithän ovat pullollaan sinkkumiehiä. Kuvattomallakin ilmoituksella saisit varmaan kymmeniä viestejä
Ei se mitään auta jos on jotain kriteerejä, kuten useimmilla naisilla on, eikä mieluisaa löydy siitä miesten joukosta.
Kiinnostus ei tule pakottamalla.
Mitä tarjottavaa sulla on parisuhteessa miehelle muuta kuin p*llu? vastaa ensin tuohon kysymykseen, ku vaatimuksia sulla varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinusta itsestäsi kiinni. Miehiä kyllä on ja suurin osa heistä on ihan tavallisia parisuhdekykyisiä yksilöitä. OIkea kysymys onkin että miksi et kelpuuta ainoatakaan itsellesi vaan yrität saada itsellesi jonkun kuvitelmiesi täydellisen yksilön, jota ei oikeasti ole edes olemassa.
Tiedän että on, mutta ehkä juuri nämä tavalliset parisuhdekykyiset yksilöt eivät vain ole osuneet minun kohdalle. Tuntuu että minun kohdalle on osunut niin täysin eri aaltopituudella olevat kypsymättömät tyypit.
Ei löydy, ei. Miehet kyllä katsovat minua, hyvin eri ikäiset. Moni nainen sanonut kasvojani kauniiksi ja olen hoikka, liikunnallinen. En vaan ilmeisesti ole tarpeeksi kiinnostava persoonana. Tuo vaan pitää hyväksyä. Olenkin vähitellen alkanut kehittää uraani ja nautin siitä. Meneehän ne päivät näinkin.
Ja olen siis 21