Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedin teinin pelikoneesta töpselin, tämä kilahti

Vierailija
23.08.2017 |

Minä en kolmeen kertaan sano mistään. Vedin sähköt pois, koska teini vain pelasi, mutta siihenpä loppui. En kadu. Teini kilahti ovet paukkuen. Sielläpä on nyt sitten seuraavaksi puhelin pois?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko tämä juuri? Miksi teini on kotona tähän aikaan?

No vaikkapa siksi, että on päässyt jo koulusta?

Eikä saanut hetkeä rentoutua ennen läksyntekoa?

Vierailija
22/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä katso mikä peli siellä on meneillään. Evvk. Se että ruoka jäähtyy pöydässä on ainoa merkitsevä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan keskeytä meidän Iinu-Petterin pelaamista koska hän on niin allerginen keskeytyksille.

t. AVmama

Vierailija
24/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pelaaja voitti kavereineen noin 11 miljoonaa euroa - onneksi hänen äitinsä ei aikanaan temponut piuhoja irti vaan antoi lapsen menestyä.

Ymmärrät varmaan että esporteissa menestyminen on äärimmäisen harvinaista, eikä perusjonne edes halua pelata kilpatasolla koska se vaatii aivan liikaa panostamista.

Tavallinen teini joka pelaa jotain peliä useamman tunnin päivässä ei tule koskaan voittamaan yhtäkään miljoonaa pelaamalla.

Tietenkin se on harvinaista, suunnilleen yhtä harvinaista, että lapselle osuus täsypäinen äiti hormonihirviön sijaan. Meidän 19v on pelaamalla voittanut vasta vähän yli 100 000 e, mutta se on kuitenkin 10% miljoonasta, enemmän kuin suurimmalla osalla palstamammoista on ollut rahaa koskaan.

Vierailija
25/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköjen yhtäkkinen katkaiseminen tietokoneesta voi aiheuttaa vahinkoa kääyttöjärjestelmän toiminnalle tai kiintolevylle.

Tuhoatko muutakin teinisi omaisuutta, jos hän ei tottele?

Onkohan teini ostanut koneen ihan itse ansaitsemillaan rahoilla?

Maksaako teini myös sähkölaskun? Ilman sähköä koneesta tuskin on mitään hyötyä, vaikka olisikin itse maksanut sen.

Vierailija
26/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuule teini itse mitään ostanut!

Niin ne vehkeet on lainassa vain, niin se lapsikin on.

Vierailija
27/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas raukkamaista katkaista sähköt eikä antaa mahdollisuutta tallettaa peliään. Toivottavasti kostaa ja nykäisee sähköt pois kun täyttelet jotain nettikaavaketta ja olet juuri painamassa lähetä.

Vierailija
28/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköjen yhtäkkinen katkaiseminen tietokoneesta voi aiheuttaa vahinkoa käyttöjärjestelmän toiminnalle tai kiintolevylle.

Tiiätkö, sellaista se on elämässä.

Auktoriteetti antaa hyvässä tilanteessa muutaman mahdollisuuden toimia oikein ja sitten iskee paska tuulettimeen.

Auktoriteetin toimintatavoista voidaan olla monta mieltä. Mutta ehkä sinulle toimii tämä Stalinin malli, "vihatkoon kunhan pelkää."

Vierailija
29/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit, rangaistusta jatkaaksesi käynnistät koneen kun poika on koulussa ja pistät cs tulille ja tuhota kd ration.

Vierailija
30/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköjen yhtäkkinen katkaiseminen tietokoneesta voi aiheuttaa vahinkoa kääyttöjärjestelmän toiminnalle tai kiintolevylle.

Maksaako teini myös sähkölaskun? Ilman sähköä koneesta tuskin on mitään hyötyä, vaikka olisikin itse maksanut sen.

Onko teini täysivaltainen perheenjäsen jota rakastetaan, vai alivuokralaisen kaltaisessa suhteessa?

Vierailija
31/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teini täysivaltainen perheenjäsen jota rakastetaan, vai alivuokralaisen kaltaisessa suhteessa?

Rakastava vanhempi asettaa lapselleen sääntöjä ja pitää huolen että niitä myös noudatetaan.

Vierailija
32/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas raukkamaista katkaista sähköt eikä antaa mahdollisuutta tallettaa peliään. Toivottavasti kostaa ja nykäisee sähköt pois kun täyttelet jotain nettikaavaketta ja olet juuri painamassa lähetä.

Olihan sillä mahdollisuus, useampikin.

Vierailija
33/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastava vanhempi asettaa lapselleen sääntöjä ja pitää huolen että niitä myös noudatetaan.

Juuri näin. Se on juuri sitä rakastamista että tekee niitä inhottaviakin asioita, koska se on lapselle parhaaksi.

Vierailija
34/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joskus käy mielessä, että palstamamman säännöt on enemmänkin jonkinlainen kostotoimi.

Vierailija
35/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, mutta ei rankaise tuhoamalla mielivaltaisesti omaisuutta.

Vierailija
36/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköjen yhtäkkinen katkaiseminen tietokoneesta voi aiheuttaa vahinkoa käyttöjärjestelmän toiminnalle tai kiintolevylle.

Kannattaako itse maksamaansa rikkoa?

Vierailija
37/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pelaaja voitti kavereineen noin 11 miljoonaa euroa - onneksi hänen äitinsä ei aikanaan temponut piuhoja irti vaan antoi lapsen menestyä.

Ko. teini lähti lätkimään kotoa vanhempien antaessa kaksi vaihtoehtoa: Joko pelaaminen loppuu tai sinä muutat pois. Muutti tyttöystävänsä luokse ja jatkoi pelaamista.

Vierailija
38/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, mutta ei rankaise tuhoamalla mielivaltaisesti omaisuutta.

Töpseli irti= mielivaltaista omaisuuden tuhoamista. :D

Vierailija
39/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole teinillä mitään oikeutta mennä nykimään sähköjä vanhemman käytössä olevasta koneesta! Siinä vaiheessa ainakin pitäisin huolen ettei teini konetta käytä ihan vähään aikaan jos tuollaisen tekisi.

Vierailija
40/61 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. teini lähti lätkimään kotoa vanhempien antaessa kaksi vaihtoehtoa: Joko pelaaminen loppuu tai sinä muutat pois. Muutti tyttöystävänsä luokse ja jatkoi pelaamista.

Ja yhtä tuollaista kohden on tuhansia nuoria jotka jumiutuvat sinne pimeään komeroonsa pelaamaan päivät ja yöt, syrjäytyen normielämästä.

Vaikka sankaritarinat hienoja ja inspiroivia ovatkin, pitäisi realismi silti säilyttää.