Mitä teen asenneongelmaiselle miehelleni?
Mieheni on yksinkertainen paskiainen. Hän luulee että teen kaiken yksin. Olen väsynyt jatkuvaan itseni paasaamiseen ja siihen ettei hän auta minua missään! Joudun esimerkiksi pesemään omat pyykkini AINA eikä hän viitsi edes sitoa kengännauhojani kun tarvitsen apua. Mieheni olettaa että pystyisin olemaan yksin kotona yli kaksi tuntia. Hän ei edes kehtaa tulla katsomaan minua kesken työpäivän vaikka tietää että minun rakkoni ei kestä yli kahta tuntia! Minulla ei ole mitään seuraa päivisin... Eihän se minun syyni ole jos en ole töissä niinkuin hän! Voitteko kuvitella itsellenne tälläistä riesaa? Äänestäkää eroanko hänestä vai koulutanko hänet talon tavoille?
Kommentit (23)
Sielunsisko! Meikäläisellä samankaltainen ongelma mies on patalaiska... itse olen häntä yrittänyt kouluttaa mutta muuttuu vain entistä vetelämmäksi. Tutustuttiin 2kymppisinä ja nyt ikää mittarissa 40v. Oiskohan hänellä miesvaihdevuodet?
Vierailija kirjoitti:
Minkä talon?
No sen talon missä asumme yhdessä... DAAA
Mitä vittuaaa muija? Mina vihaan sinä! Et pysty kertoa tuntemattomia meidän ongelmat!!!!!! Olen afganistanistilainen muta käyn silti töissä sinun täytyy arvostaa minu... en osaaa suomi kultturi vielä enkä kieli vielä hyvin. Et voi vaatia minu osaamaan kulttuuria täysin. Näistä asioidta keskustellaan koulussa! Me kaksi....sinä ja minä eikä vauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Onko siis ruskeatalo?
Mitähä vittua? Mulla alkaa huumori loppua mut meijän talo on punanen
Ootko tosissas?? Oisko tälläne ongelma vaikka sinun ja afkanistilaisen miehesi välinen, ei se kuulu tänne... Onko talosi kuistin orvokit siis violetteja??
Tuttu juttu! Mulla täsmälleen sama ongelma... mies tosin quatemalasta. Kengän nauhojen sitominen pitänyt opettaa kädestä pitäen!! Meillä on seinällä lista, mihin pistetään rasti aina kun hän on tehnyt jotain oikein. Aina viidestä rastista annan vähän pillua. On toiminut ainakin tähän mennessä, kokeile!!
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas?? Oisko tälläne ongelma vaikka sinun ja afkanistilaisen miehesi välinen, ei se kuulu tänne... Onko talosi kuistin orvokit siis violetteja??
Ei meillä ole kuistia höpsö ja tuohon ongelmien selvittämiseen täällä niin psykiatrini suositteli minulle tunteideni purkamista nimettömänä netissä! Ja tämähän toimii!
heikki kirjoitti:
Tuttu juttu! Mulla täsmälleen sama ongelma... mies tosin quatemalasta. Kengän nauhojen sitominen pitänyt opettaa kädestä pitäen!! Meillä on seinällä lista, mihin pistetään rasti aina kun hän on tehnyt jotain oikein. Aina viidestä rastista annan vähän pillua. On toiminut ainakin tähän mennessä, kokeile!!
Onko teidän kotitaloudessa oikeasti toiminut tällainen käytäntö? Mielenkiintoista... Voisin kyllä itsekin kokeilla mieheni kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ihan tää jengi täällä
Älä pelkää turhaan!
Vierailija kirjoitti:
heikki kirjoitti:
Minkä verran on vähän pillua? Onko se härnäystä "huulilla" vai pari pohjaan survaisua?
Pari survaisua! Tulee siitä lähinnä vain pahalle tuulelle, mutta pääseepähän kehumaan kavereilleen että pillua tuli, vaikka vähän tulikin!
Outoaaaaa kirjoitti:
Maassa maan tavalla mamu!!!
Mihis tämä liittyi?
Eero556 kirjoitti:
Mitä vittua taas suomalaiset? Mikä koira? Naisraukka tarvitsee apua ja te vaan pelleilette.... Kyllä saa taas hävetä Suomen kansaa
Älä eero vittu pöelleile... nainenhan on päästään vialla... ei sympatiapisteitä
HEI OOTTEKO NÄHNY MUN KAVERII KALLEA??!?? sil on pinkit hiukset😰
Mitähän ihmettä nyt taas?