Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te, jotka olette olleet pettyneitä treffikumppanin olemukseen, kun hän on ilmoittanut käyvänsä salilla/harrastavansa liikuntaa eikä kroppa ole ollut urheilullisen näköinen..

Vierailija
23.08.2017 |

..ette ole ennen treffejä kysyneet tarkentavia kysymyksiä liikuntaharrastuksista vaan kaikki on tullut yllätyksenä?
Voihan salilla käydä pari kertaa viikossa ilman, että se juuri näkyy vartalossa tai sitten treenata kunnon ohjelman kanssa tavoitteellisesti. Miksi siis et juttele tästä asiasta ennen treffejä, jos kerran haluat urheilullisen ihmisen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ylipäätään sitä, että miksi pettyä nettitreffikumppaniin ekalla tapaamisella. 100 % varmuudella jokainen saa hieman väärän kuvan pelkän netin perusteella, niin sinusta, minusta kuin ap:sta. Koska pelkkä netissä juteltu ja kuvissa nähty ei koskaan vastaa 100 % todellisuutta eikä voi vastata. Sitä vartenhan se eka tapaaminen on, että nähdään millainen toinen ihminen on! Siinä katsotaan, että onko tuossa henkilö josta voisin kiinnostua! Eihän kukaan voi pettyä siitäkään, että samaan junanvaunuun ei tullut sattumoisin täydellistä vierasta ihmistä. Tai että kun meni alepaan ostamaan maitoa, niin vuorossa oleva kassatyttö ei ollutkaan täydellinen ja halukas kumppani juuri minulle. 

Treffikumppaniin voi kyllä pettyä tokalla tapaamisella, jos käy ilmi että olikin ihan erilainen kuin ekalla tapaamisella. Mutta ekaa tapaamista varten ei saa rakentaa mitään suuria odotuksia, koska ne perustuvat vain mielikuvitukseen.  

Vierailija
22/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan ilmoitukseen voi kertoa vaikka että urheilee tavoitteellisesti ja se on elämäntapa. Ja sitten että toivoo tätä myös toiselta. Jotain tällaista. Jos tähän joku pulleropallero vastaa ja kuvittelee olevansa hyvässä kunnossa, niin ei kai se paha ole jos treffien päätteeksi sanoo että ulkonäkö ei miellytä.

Miksi pitää loukata toista? Eikö aikuinen ihminen voi vedota siihen, että ette esim. voi harrastaa liikuntaa yhdessä, jos hänen kuntonsa ei siihen riitä? Ja miksi pulleropalleron mielestä juuri sinä olisit nyt sitten se hänen unelmansa, sinulla oikeus loukata lihavuuden vuoksi, mutta hänellä ei saisi olla ulkonäöstäsi mitään mielipidettä, vaikka ei pitäisi siitä?

Oletko siis aikuinen vai teini?

Olen 37. Eikä tämä keskustelu sinänsä koske minua koska _minä_ olen pullukka. Ihmettelen vaan että kuinka joku kaltaiseni kehtaa vastata sporttisen miehen ilmoitukseen. Ei itselleni tulisi mieleenkään.

Haukkua ei tarvitse mutta jos syy on ulkonäössä ja toinen on ikäänkuin antanut olettaa olevansa timmi tms. niin miksi ei voi sanoa sitä oikeaa syytä. Jos minä tapaan miehen ja se ajattelee että olen liian pehmoinen, niin saa sen hyvänen aika sanoa. Sehän on totta.

Oot 37 ja luulet, että sporttiselle miehelle naisen sporttisuus olisi automaattisesti tärkeää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei uskalla rehellisesti sanoa, että hakee timmiä naista, koska muuten ei pääse treffeille. Nainen ei taas voi rehellisesti sanoa olevansa hieman pullukka, koska muuten ei pääse treffeille.

Sitten he kumpikin pettyvät, vaikka ovat sentään päässeet treffeille kuten halusivat. Nainen pettyy, koska mies on niin ulkonäkökeskeinen ja seksikeskeinen ja mies, koska nainen ei ole timmi ja tarpeeksi seksikäs.

Vierailija
24/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei uskalla rehellisesti sanoa, että hakee timmiä naista, koska muuten ei pääse treffeille. Nainen ei taas voi rehellisesti sanoa olevansa hieman pullukka, koska muuten ei pääse treffeille.

Sitten he kumpikin pettyvät, vaikka ovat sentään päässeet treffeille kuten halusivat. Nainen pettyy, koska mies on niin ulkonäkökeskeinen ja seksikeskeinen ja mies, koska nainen ei ole timmi ja tarpeeksi seksikäs.

Mä deittailin netissä ym vähän aikaa ennen kuin tapasin nykyisen miesystäväni (täysin sattumalta ja puiston penkillä :)). Olin hyvin tarkka, että miehellä oli realistinen käsitys siitä, miltä näytän. Lähettelin useita kokovartalokuvia, kerroin painoni (silloin 86 kg) ja pituuteni (170cm). Kerroin lisäksi, että olen muutenkin isokokoinen (kengän numero 41, harteikas). 

Ne, joitten kanssa treffeille sitten menin, eivät kyllä pettyneet. Olinhan ollut realistinen jo ennen tapaamista. 

Eli: miksi esittää jotain muuta kuin on? 

Vierailija
25/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettyy naisen ulkonäköön niin hän hautaa parisuhdehaaveet ko naisen osalta mutta yrittää silti saada seksiä.

Vierailija
26/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että jos esim naiselta kysyy ennen treffejä että "onhan kroppasi varmasti urheilullinen/atleettinen?" niin mies tietää että ei pääse treffeille..

Siksi, että nainen ei halua treffeille sellaisen ihmisen kanssa kuin sinä. Mikä oikeus sinulla on kusettaa toista?

Vierailija
27/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
28/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä deittailin netissä ym vähän aikaa ennen kuin tapasin nykyisen miesystäväni (täysin sattumalta ja puiston penkillä :)). Olin hyvin tarkka, että miehellä oli realistinen käsitys siitä, miltä näytän. Lähettelin useita kokovartalokuvia, kerroin painoni (silloin 86 kg) ja pituuteni (170cm). Kerroin lisäksi, että olen muutenkin isokokoinen (kengän numero 41, harteikas). 

Ne, joitten kanssa treffeille sitten menin, eivät kyllä pettyneet. Olinhan ollut realistinen jo ennen tapaamista. 

Eli: miksi esittää jotain muuta kuin on? 

Kysy sitä niiltä lukemattomilta ulkonäkökeskeisiltä miehiltä, jotka esittävät etsivänsä syvää henkistä yhteyttä.

Vierailija
29/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

Onko se nyt niin kamalaa ajanhukkaa, jos treffikumppanin ulkonäkö ei miellytäkään? Se selviää sentään yleensä heti. Yhtä hyvin voi käydä niin, ettei persoona ja luonne natsaa yhteen, ja sen selvittämiseen menee sentään vähän useampi tapaamiskerta.

Ei siellä netissä voi kaikkea tietää niin kuin Jormat pois jo sanoikin...

Eri asia tietenkin, jos hakee pelkästään seksiä, mutta silloin kannattaakin ehkä keskittyä niihin jotka ovat laittaneet itsestään kunnollisia vartalokuvia.

Aivan! Se on kuitenkin hyvin häviävän pieni pettymys, joka menee ohi. Paljon pahempia pettymyksiäkin on, jotka liittyvät toisen ihmisen käytökseen, persoonaan sekä moraaliin ja niiden aiheuttava harmi meneekin sitten ihon alle, jos toisen on jo päästänyt lähelle.

Mielestäni jos ulkonäkö ei satu miellyttämään, niin ekojen treffien jälkeen voi vaikka sanoa, että tämä ei nyt ollut ihan sitä mitä etsin, mutta oli kiva tutustua. Ja sitten vaan eteenpäin. Ei muiden ihmisten tehtävä tällä planeetalla ole ulkonäöllään tai olemuksellan miellyttää juuri sinua. Treffailussa tavoitteena on löytää se ihminen, joka miellyttää sinua, eli uutta matoa vaan koukkuun. Sitäpaitsi olen itse vuosia ja vuosia salilla käyneenä sekä eri urheilulajeja treenanneena huomannut, että ei se kovakaan treeni valitettavasti automaattisesti tee kenestäkään Victoria's Secret mallin tai fitnesskilpailijan näköistä. Monien urheilulajien huiput eivät todellakaan näytä minkään sortin malleilta. Geeneillä, kropan luontaisella muodolla(!!!), ruokavaliolla ja hormonitoiminnalla on massiivinen rooli siinä, miltä kroppa treenin myötä näyttää.

Vierailija
30/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kropassa nyt on niin tärkeää, jos se on kumminkin kunnossa ja terve?  Noin omalle kohdalleni ajateltuna hakisin mielelläni miestä, joka tykkää liikkua, mutten silti mitään himourheilijaa. Enkä varsinkaan himotreenaajaa. Sohvaperunat eivät miellytä, mutta kyse ei ole kropasta vaan ajan viettämisestä yhdessä.  Liikunnallisen miehen, sellaisen ihan tavallisella kropalla varustetun kanssa voisi ulkoilla, retkeillä, ehkä pelata jotain... Paljon mahdollisuuksia tehdä jotain mukavaa yhdessä.

Luultavasti se "ei-fitness-kissan näköinen" liikunnallinen nainen etsii jotain vastaavaa, ja ajattelee kuten minäkin, ettei tarkoitus ole etsiä kumppaniksi sitä täydellistä kroppaa. Vaan elämäntapaa.

Jos oikein timmiä seuraa etsit, niin hus salille, siellä sitä on tarjolla. Kai itsekin siellä viihdyt, kun kumppaniltakin sitä edellytät? Sohvalta käsin huutelemalla ei ansaita oikeutta arvostella toisten kroppia.

Vierailija
31/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Salilta voi löytää hyviä tyyppejä. Älä kuitenkaan pyydä treffeille kesken kyykkysarjan.

Tuossa on se ongelma, että jos yhtä kysyy ja vastaus onkin ei, kääntävät kaikki muutkin mimmit selkänsä sen jälkeen. Sitten ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa treenaajien vaihtumista kyseisellä salilla (2-3 vuotta) ennen kuin voi yrittää uudelleen. Pahimmassa tapauksessa ilmestyy pian kysymisen jälkeen tälle palstalle vihaisia aloituksia siiitä, kuinka inhottavasti miehet ahdistelevat salilla.

Kokeiltu koettu on, useammankin kerran.

Vierailija
32/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Salilta voi löytää hyviä tyyppejä. Älä kuitenkaan pyydä treffeille kesken kyykkysarjan.

Tuossa on se ongelma, että jos yhtä kysyy ja vastaus onkin ei, kääntävät kaikki muutkin mimmit selkänsä sen jälkeen. Sitten ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa treenaajien vaihtumista kyseisellä salilla (2-3 vuotta) ennen kuin voi yrittää uudelleen. Pahimmassa tapauksessa ilmestyy pian kysymisen jälkeen tälle palstalle vihaisia aloituksia siiitä, kuinka inhottavasti miehet ahdistelevat salilla.

No voi kyynel. Ehkä ei kannata mennä kysymään kesken treenin, kun siinä pyörii kaikki muutkin ympärillä? En ole koskaan suostunut treffeille, jos joku on tullut kysymään silloin kun olen keskittyneenä tekemässä jotain kuten esimerkiksi treenaamassa tai tekemässä töitä, koska koen että kyseinen ihminen ei tällä tavoin toimiessaan kunnioita omaa tilaani ja hänellä ei ole sen vertaa sosiaalista pelisilmää tajuta, että nyt ei ole se paras mahdollinen hetki. Täysin eri asia esim. treenin jälkeen, töiden jälkeen, vapaalla tms. Kannattaa vähän miettiä milloin ja miten asiansa muotoilee, niin voi onnistua.

Vierailija
33/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. No itse olen ollut hyvin nuoresta pitäen tietoinen siitä, että treffimaailmassa kysyttäessä liikuntaharrastuksista kysytään itse asiassa kiertäen kehonkoostumusta. Eli ei tulisi mieleenikään laittaa treffiprofiiliini harrastukseksi kuntosali ja pyöräily jos olisin ne aloittanut kaksi kuukautta sitten vuosien sohvaperunailun jälkeen (mainitsematta näitä kahta viimeistä yksityiskohtaa). Tai jos käyn kolme kertaa viikossa tunnin kävelylenkin en kertoisi, että harrastan joo säännöllisesti liikuntaa. Jokuhan olettaisi vielä, että olen viimeisen päälle kuosissa. Ja ihan on oma lehmä ojassa, sama siitä toisesta mutta itse en haluaisi olla tilanteessa jossa toinen olettaa näkevänsä treenatun vartalon ja todellisen minut kohdatessaa ilme on tyyliä "Hö.".

Mutta toisaalta sitten toisin päin, jos joku treffiprofiilissaan kertoo harrastavansa säännöllisesti liikuntaa, kysyn kyllä tasan tarkkaan tarkentavia kysymyksyä, koska en oleta kaikkien olevan yhtä fiksuja (khöhöm!) kuin minä. Tästä esimerkkinä eräs tuttava, jonka kertoili ihmisille olleensa nuoruudessaan urheilullinen ja nyt vuosia myöhemmin löystyttyään toivoisin saavansa jostain kipinän aloittaa urheilu uudestaan. Olemme lapsuudesta saakka tunteneet toisemme, eikä hän ole ikinä urheillut. Reilu parikymppisenä harrasti muutaman kerran viikossa sauvakävelyä parin kuukauden ajan ja paria vuotta myöhemmin kävi yhtä kauan judotunneilla. Muuten on ollut koko elämänsä joko sohvaperuna tai ei ainakaan liikuntaa ole harrastanut. En sanoisi tuota liikunnalliseksi, saati sitten urheilulliseksi menneisyydeksi. Mutta no, tämä ihminen kuvaakin profiilissaan itseään pyöreähköksi, kun lihavakin olisi ruksittavissa ja selvästi lähempänä todellisuudessa.

Vierailija
34/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kropassa nyt on niin tärkeää, jos se on kumminkin kunnossa ja terve?  Noin omalle kohdalleni ajateltuna hakisin mielelläni miestä, joka tykkää liikkua, mutten silti mitään himourheilijaa. Enkä varsinkaan himotreenaajaa. Sohvaperunat eivät miellytä, mutta kyse ei ole kropasta vaan ajan viettämisestä yhdessä.  Liikunnallisen miehen, sellaisen ihan tavallisella kropalla varustetun kanssa voisi ulkoilla, retkeillä, ehkä pelata jotain... Paljon mahdollisuuksia tehdä jotain mukavaa yhdessä.

Luultavasti se "ei-fitness-kissan näköinen" liikunnallinen nainen etsii jotain vastaavaa, ja ajattelee kuten minäkin, ettei tarkoitus ole etsiä kumppaniksi sitä täydellistä kroppaa. Vaan elämäntapaa.

Jos oikein timmiä seuraa etsit, niin hus salille, siellä sitä on tarjolla. Kai itsekin siellä viihdyt, kun kumppaniltakin sitä edellytät? Sohvalta käsin huutelemalla ei ansaita oikeutta arvostella toisten kroppia.

Haluan että naisesta on painivastusta. Ei kauheasti nappaa joku 50kg, joka ei saa penkistä edes tankoa ylös

Vierailija
35/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mieskään kerro profiilissaan kuinka on hakannut stalkannut ja piinannut exää jo vuosikaudet. Tai kuinka tulee juovuksissa käyttäydyttyä väkivaltaisesti jne.

Vierailija
36/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan ilmoitukseen voi kertoa vaikka että urheilee tavoitteellisesti ja se on elämäntapa. Ja sitten että toivoo tätä myös toiselta. Jotain tällaista. Jos tähän joku pulleropallero vastaa ja kuvittelee olevansa hyvässä kunnossa, niin ei kai se paha ole jos treffien päätteeksi sanoo että ulkonäkö ei miellytä.

Miksi pitää loukata toista? Eikö aikuinen ihminen voi vedota siihen, että ette esim. voi harrastaa liikuntaa yhdessä, jos hänen kuntonsa ei siihen riitä? Ja miksi pulleropalleron mielestä juuri sinä olisit nyt sitten se hänen unelmansa, sinulla oikeus loukata lihavuuden vuoksi, mutta hänellä ei saisi olla ulkonäöstäsi mitään mielipidettä, vaikka ei pitäisi siitä?

Oletko siis aikuinen vai teini?

Olen 37. Eikä tämä keskustelu sinänsä koske minua koska _minä_ olen pullukka. Ihmettelen vaan että kuinka joku kaltaiseni kehtaa vastata sporttisen miehen ilmoitukseen. Ei itselleni tulisi mieleenkään.

Haukkua ei tarvitse mutta jos syy on ulkonäössä ja toinen on ikäänkuin antanut olettaa olevansa timmi tms. niin miksi ei voi sanoa sitä oikeaa syytä. Jos minä tapaan miehen ja se ajattelee että olen liian pehmoinen, niin saa sen hyvänen aika sanoa. Sehän on totta.

Oot 37 ja luulet, että sporttiselle miehelle naisen sporttisuus olisi automaattisesti tärkeää?

Erikoista jos ei ole. Se kuitenkin vaikuttaa moneen asiaan. Ruoat on eri, vireystila, ajankäyttö...

Vierailija
37/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Don't shit where you eat!

Kun on löytynyt lempisali, niin se on jumalauta toinen koti, eikä mikään pokauspaikka!

Pro-tip, tee oikeat treenit siellä meijerillä tai muulla oikealla salilla. Voit sitten vääntää tuntumahomostelupumppi-kerrat jossain elixialla ja pokailla sydämesi kyllyydessä vaimonpieksijäpaita päällä ;)

Vierailija
38/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miehen painoa ja varmista, KENEN mielestä mies näyttää ikäistään nuoremmalta ja on komea.

Vastaukset:

- mies itse

- miehen äiti

Unohda suosiolla koko juttu. 

Vierailija
39/39 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen yleinen naisten oletus/odotus on että miehellä on korkea status ja paljon rahaa ja pettyvät kun mies ei ole. Mies pettyy kun nainen ei ole timmi urheilija ja nainen pettyy kun mies ei ole lääkärilakimieslentäjäktm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän