Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te, jotka olette olleet pettyneitä treffikumppanin olemukseen, kun hän on ilmoittanut käyvänsä salilla/harrastavansa liikuntaa eikä kroppa ole ollut urheilullisen näköinen..

Vierailija
23.08.2017 |

..ette ole ennen treffejä kysyneet tarkentavia kysymyksiä liikuntaharrastuksista vaan kaikki on tullut yllätyksenä?
Voihan salilla käydä pari kertaa viikossa ilman, että se juuri näkyy vartalossa tai sitten treenata kunnon ohjelman kanssa tavoitteellisesti. Miksi siis et juttele tästä asiasta ennen treffejä, jos kerran haluat urheilullisen ihmisen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että jos esim naiselta kysyy ennen treffejä että "onhan kroppasi varmasti urheilullinen/atleettinen?" niin mies tietää että ei pääse treffeille..

Vierailija
2/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että jos esim naiselta kysyy ennen treffejä että "onhan kroppasi varmasti urheilullinen/atleettinen?" niin mies tietää että ei pääse treffeille..

Ahaa, asiasta ei voi kysyä muulla tavalla?

Tykkäätkö itse, jos sinulta kysytään yksityiskohtaisia kysymyksiä vartalostasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki joku parempi tapa kysyä niin käytän sitä.

Toistaiseksi en ole uskaltanut kysyä vaan olen luottanut päättelemällä kuvista.

Vierailija
4/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse harrastat tavoitteellisesti, tiedät kyllä mitä kysyä naiselta, jos haluat varmistaa että tämäkin treenaa tavoitteellisesti...

Toki eri asia on sitten se, jos mies omasta sohvaperunataustastaan huolimatta haluaa, että naisella on treenatut reidet, litteä vatsa ja pyöreä, timmi pylly.....

Ps. Salilta voi löytää hyviä tyyppejä. Älä kuitenkaan pyydä treffeille kesken kyykkysarjan.

Vierailija
5/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki joku parempi tapa kysyä niin käytän sitä.

Toistaiseksi en ole uskaltanut kysyä vaan olen luottanut päättelemällä kuvista.

No koska itse etsin myös miestä, joka saattaisi harrastaa kanssani jotain liikuntaa, kyselen kyllä itse aika paljonkin. Kysyn, mitä lajeja harrastaa, kuinka usein mitäkin, millainen lajitausta on, mitä harrastaisi jos voisi päättää ihan vapaasti, mistä tykkää eniten, millaisia tavoitteita on, millaisia tavoitteita on ollut..Yleensä näistä viriää muutenkin juteltavaa. Viikottaisista määristä voi päätellä jotain, enemmän kuitenkin, jos aletaan puhua jostain luvuista. Jos siis ei pysty heittämään mitään konkreettista (esim. haluaisin parantaa mave-tulosta 90 kiloon, salilla käyvälle naiselle ihan kelpo tavoite), niin on mahdollista, että on hyväkroppainen hyvän mielen kuntoilija tai sitten vähemmän hyväkroppainen hyvän mielen kuntoilija, molemmat vaihtoehdot mahdollisia.

Vierailija
6/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se siellä reffeillä ole justiinsa tarkotus tutustua? Jos sinä jäät sinne ruudun taakse niin yksin saapi olla koko heela elämän. Kyllä ei jokasta kysymystä voi rinterissä kysyä, että osa pittää ite nähä ja kasvotusten tutustua. Mikä pakko son ensin vuosia kirjotella ja sitte vasta tavata.

Vierailija
7/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan ilmoitukseen voi kertoa vaikka että urheilee tavoitteellisesti ja se on elämäntapa. Ja sitten että toivoo tätä myös toiselta. Jotain tällaista. Jos tähän joku pulleropallero vastaa ja kuvittelee olevansa hyvässä kunnossa, niin ei kai se paha ole jos treffien päätteeksi sanoo että ulkonäkö ei miellytä.

Vierailija
8/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse harrastat tavoitteellisesti, tiedät kyllä mitä kysyä naiselta, jos haluat varmistaa että tämäkin treenaa tavoitteellisesti...

Toki eri asia on sitten se, jos mies omasta sohvaperunataustastaan huolimatta haluaa, että naisella on treenatut reidet, litteä vatsa ja pyöreä, timmi pylly.....

Ps. Salilta voi löytää hyviä tyyppejä. Älä kuitenkaan pyydä treffeille kesken kyykkysarjan.

Tämä.

Vierailija
9/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormat pois kirjoitti:

Eikö se siellä reffeillä ole justiinsa tarkotus tutustua? Jos sinä jäät sinne ruudun taakse niin yksin saapi olla koko heela elämän. Kyllä ei jokasta kysymystä voi rinterissä kysyä, että osa pittää ite nähä ja kasvotusten tutustua. Mikä pakko son ensin vuosia kirjotella ja sitte vasta tavata.

Tottakai voi tavata ja puhua asiat. Mutta jos tiedät, että "kuntosali" harrastuksena voi tarkoittaa ihan mitä tahansa ja etsit jotain tiettyä, miksi mennä treffeille ja itkeä nettipalstoilla, kun toinen ei olekaan sitä, mitä itse kuvitteli.

Vierailija
10/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan ilmoitukseen voi kertoa vaikka että urheilee tavoitteellisesti ja se on elämäntapa. Ja sitten että toivoo tätä myös toiselta. Jotain tällaista. Jos tähän joku pulleropallero vastaa ja kuvittelee olevansa hyvässä kunnossa, niin ei kai se paha ole jos treffien päätteeksi sanoo että ulkonäkö ei miellytä.

Miksi pitää loukata toista? Eikö aikuinen ihminen voi vedota siihen, että ette esim. voi harrastaa liikuntaa yhdessä, jos hänen kuntonsa ei siihen riitä? Ja miksi pulleropalleron mielestä juuri sinä olisit nyt sitten se hänen unelmansa, sinulla oikeus loukata lihavuuden vuoksi, mutta hänellä ei saisi olla ulkonäöstäsi mitään mielipidettä, vaikka ei pitäisi siitä?

Oletko siis aikuinen vai teini?

Vierailija
11/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin kamalaa ajanhukkaa, jos treffikumppanin ulkonäkö ei miellytäkään? Se selviää sentään yleensä heti. Yhtä hyvin voi käydä niin, ettei persoona ja luonne natsaa yhteen, ja sen selvittämiseen menee sentään vähän useampi tapaamiskerta.

Ei siellä netissä voi kaikkea tietää niin kuin Jormat pois jo sanoikin...

Eri asia tietenkin, jos hakee pelkästään seksiä, mutta silloin kannattaakin ehkä keskittyä niihin jotka ovat laittaneet itsestään kunnollisia vartalokuvia.

12/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa etteivät kaikki tavoitteellisesti urheilevat/kuntoilevat näytä samalta kuin instajulkkikset omissa salikuvissaan.

Tämäkin italialainen nainen on varmasti urheilullinen ja hyvässä kunnossa.

https://www.turtlebet.com/fi/images/Chiara_Rosa_yleisurheilu_kuula.jpg

Vierailija
13/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa etteivät kaikki tavoitteellisesti urheilevat/kuntoilevat näytä samalta kuin instajulkkikset omissa salikuvissaan.

Tämäkin kuvan nainen on varmasti urheilullinen ja hyvässä kunnossa.

https://www.turtlebet.com/fi/images/Chiara_Rosa_yleisurheilu_kuula.jpg

Totta. Itselläkin tällä hetkellä hyvä kunto, mutta ylimääräisiä kiloja on. Naamakaan ei ole kuten fitnesstähden naama:) Itse kyllä jaan itsestäni kuvia ennen treffejä, joten yllätyksiä ei tule:)

Onko siis treffikumppanin vika, jos salibisnes tai lisämyyntiravinnebisnes antavat sen kuvan, että kaikista liikkujista tulee fitnessbeibien näköisiä kunhan vain liikkuvat?:)

Vierailija
14/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan kuitenkin yllättynyt siitä, että miten hyväkroppaisia jopa useimmat salilla käyvät naiset ovat. Muutamia löysiä näkyy aina, mutta hehän ovatkin vasta aloittelijoita.

Vierailija
15/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää loukata toista? Eikö aikuinen ihminen voi vedota siihen, että ette esim. voi harrastaa liikuntaa yhdessä, jos hänen kuntonsa ei siihen riitä? Ja miksi pulleropalleron mielestä juuri sinä olisit nyt sitten se hänen unelmansa, sinulla oikeus loukata lihavuuden vuoksi, mutta hänellä ei saisi olla ulkonäöstäsi mitään mielipidettä, vaikka ei pitäisi siitä?

Oletko siis aikuinen vai teini?

Olen 37. Eikä tämä keskustelu sinänsä koske minua koska _minä_ olen pullukka. Ihmettelen vaan että kuinka joku kaltaiseni kehtaa vastata sporttisen miehen ilmoitukseen. Ei itselleni tulisi mieleenkään.

Haukkua ei tarvitse mutta jos syy on ulkonäössä ja toinen on ikäänkuin antanut olettaa olevansa timmi tms. niin miksi ei voi sanoa sitä oikeaa syytä. Jos minä tapaan miehen ja se ajattelee että olen liian pehmoinen, niin saa sen hyvänen aika sanoa. Sehän on totta.

Vierailija
16/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikunnallisuus takaa sitä että kroppa on timmi. Kysy kokovartalokuvaa, jos haluat tietää ulkonäön ennen treffejä. Paljastaapa samalla toisellekin osapuolelle mikä on sulle tärkeää.

17/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko atleettisella tällaista

https://im.mtv.fi/image/6262142/landscape16_9/1600/900/3b132a263ac38c00…

vai tällaista

http://lacelebs.co/wp-content/uploads/2016/01/nadia-forde-in-pink-bikin…

Toisessa kuvassa on huippu-urheilija ja toisessa ei. Arvaatko kumpi naisista on se huippu-urheilija?

Vierailija
18/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko atleettisella tällaista

https://im.mtv.fi/image/6262142/landscape16_9/1600/900/3b132a263ac38c00…

vai tällaista

http://lacelebs.co/wp-content/uploads/2016/01/nadia-forde-in-pink-bikin…

Toisessa kuvassa on huippu-urheilija ja toisessa ei. Arvaatko kumpi naisista on se huippu-urheilija?

Tuo ensimmäinen näyttää mieheltä jostain 80-luvulta. Toinen sen sijaan on ihana, vaikkei olekaan atleettinen. Täytynee lähettää tuo jälkimmäinen linkki aina ennen treffejä ja kysyä, että "onhan kroppasi tämän näköinen?". Ei tosin pääsisi yksillekään treffeille.

Vierailija
19/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan tutustua ihmisiin kasvotusten enkä millään viesteillä.

Vierailija
20/39 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salilla muutaman kerran viikossa, sen lisäksi harrastan vaihtelevasti muutakin liikuntaa, joka päivä jotain, vähintään kävelen työmatkat 10 km yht. En silti ole mitenkään atleettinen vartaloltani, enkä yritä sellaista mielikuvaa luoda. Kerron liikuntaharrastuksistani, mutta korostan, että en urheile millään tavoin tavoitteellisesti, vaan olen juuri tällainen "hyvän mielen liikkuja". Jos minusta haluaa kirittäjäkaveria tiukkaan urheiluun, niin voi ohittaa, mutta jos kiinnostaa se, että en ole laiska sohvaperuna, niin voin ollakin sopiva kumppani.

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi