Montako oikeasti todella poikkeuksellisen hyvännäköistä/seksikästä miestä tunnet?
Mulle tullut vastaan elämäni varrella 2. Kummankaan kanssa en ole naimisissa :(. Miehet on siitä kummallisia, että ne ovat todella harvoin hyvännäköisiä. Hyvännäköisiin naisiin sen sijaan törmää monta kertaa päivässä.
Kommentit (23)
En tiedä yhtäkään. Suomessa miehet eivät yleensä ole hyvännäköisiä saati seksikkäitä.
Tunnen aika monia. Työskentelen urheiluorganisaatiossa.
Lukemattomia. Luonnonkauniita naisia vain muutaman. Naisilla järjestään koko rautakaupan pakkelivalikoima naamallaan, siitä on kauneus kaukana.
Minun mielestä seksikkäät ei välttämättä ole valtaväestön mielestä hyvännäköisiä. En syty ulkonäöstä vaan älystä. Televisiosarjojen hahmoihin on helppo "ihastua" koska yleensä hahmot ovat sekä hyvännäköisiä että muutenkin mielenkiintoisia. Todellisuudessa näin ei useinkaan ole.
Tätä on tutkittu ja naiset pitää harvoja miehiä hyvännäköisinä. Miehille taas kelpaa usein laajemmin naiset.
näkyy mm. tinderissä.
Ja aloittaja itse on varmaankin miss universum-tasoa?
Vierailija kirjoitti:
En mikään suuren luokan kaunotar, mutta sanoisin, että keskimääräistä kauniimpi.
En taida tuntea enää ainuttakaan. Sekin ainoa kuoli vähän aikaa sitten.
Kadulla saattaa tulla hyvännäköisiä vastaan, mutta enhän minä niitä tunne.
Deittipalvelu OKCupidin tutkimus siitä kuinka naisrt vs miehet reittaavat toisensa:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…
Poikkeuksellisen komeat ja kauniit ovat harvassa, siksi heitä kutsutaan poikkeuksellisen hyvännäköisiksi.
0
Harvinaisen kauniita (ja seksikkäitä) naisia tunnen yhden...ihastukseni kohteen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mikään suuren luokan kaunotar, mutta sanoisin, että keskimääräistä kauniimpi.
Aamulla täysin meikkaamattomana, vailla minkäänlaista ehostusta ja ilman rihman kiertämää?
Se on tapa jolla kauneutta mitataan.
Moni saa itsensä näyttämään kelvollisilta vetämällä kerroksen pakkelia kasvoihin ja slimmaavat mustat vaatteet päälle. Totuus paljastuu kun kaikki keinotekoinen ehostus poistetaan. Silloin erottuvat luontaiset kaunottaret ja he jotka ovat pitäneet itsestään huolta.
En tunne yhtään komeaa miestä. Ei niitä oikein suomessa ole, sorry vaan. Kauniita naisia sen sijaan riittää. Tyydyn siis ihailemaan kanssasiskoja paremman puutteessa ja ulkomaan reissujen välissä =)
"Hyvännäköisiin naisiin sen sijaan törmää monta kertaa päivässä".otetaanpa ne meikit pois niin katotaan sitten kuka on oikeesti hyvän näköinen nainen
Oma mies. Ja lapsen lääkäri :D
Eli 2
Kolme. Kaksi näistä on suomalaisia, yksi venäläinen.
On muuten jännä, että arkielämässä näkee oikeasti kauniita naisia, mutta ei oikeasti silleen komeita miehiä (ihan hyvännäköisiä kyllä, mutta ei samalla tavalla). Sen sijaan mun mielestä hollywoodissa yms on enemmän näitä tyrmäävän upeita miehiä kuin tyrmäävän upeita naisia. Kummaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kolme. Kaksi näistä on suomalaisia, yksi venäläinen.
On muuten jännä, että arkielämässä näkee oikeasti kauniita naisia, mutta ei oikeasti silleen komeita miehiä (ihan hyvännäköisiä kyllä, mutta ei samalla tavalla). Sen sijaan mun mielestä hollywoodissa yms on enemmän näitä tyrmäävän upeita miehiä kuin tyrmäävän upeita naisia. Kummaa :D
Outoa.
Minusta taas Suomessa on todella vähän kaunottaria joissa yhdistyvät missin geenit ja elämäntavat joilla pysytään nättinä, kun taas komeita miehiä on pilvin pimein.
Hollywood-miehet taas ovat rumia hongankolistajia leveine hartioineen ja jykevine leukoineen, kun taas naiset ovat upeita.
En ainuttakaan. En kiinnitä kovasti moisiin huomiota.
Tunnen? En yhtäkään. Sen sijaan muistan vuosien takaa omalääkärini, joka oli niin hyvännäköinen että mielessäni rukoilin ettei se ole se. Mutta oli. Ja piti jostain saakelin virtsainfektiosta puhua 😥
Yllättävän monta.
Minulla oli vuosia sitten kaksi todella kaunista työkaveria. Pidän vaaleista ja hoikista miehistä ja toinen heistä oli upea, vaalea, treenattu ja hoikka. Toinen oli viehättävä, tumma ja sirorakenteisempi suomalaismies, jolla oli (on) kauniit kasvot. Heteroita kumpikin.
Ai niin, aiempi työkaverini oli vaalea, pieni ja hoikka ja mallimaisen kaunis. Tosin hänellä oli, kuten kauniilla miehillä usein, poikaystävä.
Nuori työkaveri, joka oli erittäin kaunis, pitkä ja hyvin hoikka. Hän oli hetero.
Ystävälläni on ollut kaksi komeaa miestä, suomalainen ja unkarilainen. Suomalaismiehellä oli järjettömän komea ja pyykkilautavatsainen veli eli hyvät geenit molemmilla veljeksillä.
Pidän surullisena sitä, että rakastan kauniita miehiä, mutta heitä on aika vähän.
Minä en pidä epäsiisteistä, epäkohteliaista tai rähjäisistä miehistä, joiden kanssa monet naiset seurustelevat tai ovat naimisissa.
Kaksi.