Miksi heteromiehet olettaa olevansa jokaisen homomiehen päiväunien kohde?
Siis ei ihan kaikki oleta mutta valtaosa. Kun kysyy mitä mieltä on homoista ja vastaus on että "ei haittaa kunhan eivät mua koita iskeä."
Mistä johtuu tuo että pitää noin sanoa? Kun enhän minäkään naisena ihastu tai himoitse kaikkia vastaantulevia miehiä niin miksi ihmeessä lesbot tai homotkaan himoitsisivat kaikkia vastaantulijoita?
Kommentit (27)
Koska mies tuntee miehen seksuaalisuuden. Se on erilainen kuin ymmärtääkseni naisilla. Mies ei tietenkään kuolaa jokaista näkemäänsä naista, mutta jokaisen mies arvioi. Se on miehen alitajuntaista seksuaalisuutta. Jokaikinen nainen saa slottinsa miehen aivoissa siinä lokerossa, että "panisinko vai en". Kyseisen pohdinnan syvyys ja aikataulu on hyvin suhteessa naiseen. Miehen mielestä selvästi ei-viehättävä viipyy tässä aivojen lokerossa ehkä vain millisekunnin. Sama koskee suoranaisia kaunottaria. Jo millisekunnissa miehen aivot sanovat "kyllä". Väliin jää se kaikkein isoin ryhmä, jota aivot voivat pohtia pitkäänkin.
Itse muistan että pisimmillään tuo pohdinta vei viikkoja, kun aivoni pohtivat että onko uusi työkaverini pantava vaiko ei. Periaatteessa hän sitä oli, mutta en tuntenut halua. Lopulta ei-pantavuus kuitenkin voitti erään seikan takia, minkä nyt jätän mainitsematta.
Mies EI HALUA että toinen karvapylly ja partajeesus katselee häntä tuolla samalla loopilla. Miksi? Koska se on kuvottavaa.
Itseäni ei homot häiritse. Mutta läheiseen ystävyyssuhteeseen en sellaisen kanssa rupeaisi. Siihen tulisi hänen puoleltaan tod. näk. epätoivottavia jännitteitä. Ja rehellisesti sanoen, minulla ei ole mitään homma vastaan mutta alkaisi vähän ällöttää, kun kuvittelen hänet runkkaamassa minulle.
Minulla oli myös joskus hyvä miespuolinen kaveri joka sitten tunnusti olevansa ihastunut minuun. Päällimmäinen tunne oli epäusko ja sitä seurasi ällötys. En katkaissut välejä kokonaan, mutta olemme nykyään vähemmän yhteyksissä ja esim. saunassa ei käydä keskenämme, toisin kuin ennen.
M28
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan missä kuplassa elät, mutta homona voin sanoa, että hetero vaan 90 % tapauksista on niin paljon rennompi, seksikkäämpi ja luonnollisella tavalla miehekkäämpi kuin homo.
Ja mikähän siinä on, ettei homoilla esim ne karvat näytä kasvavan sitten millään!
mitä tarkoitat tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt raavaalle miehelle kaamea ajatus, että toinen mies ajattelee hänestä niin kuin hän itse ajattelee naisista.
miksi heteromies olettaa että homo automattisesti ajattelee hänestä samoin kuin hän ajattelee naisista ja vieläpä jokaisesta?
Koska heteromies tahtoo panna suurinta osaa naisista. On loogista olettaa myös homomiehen haluavan panna suurinta osaa miehistä.
Oletko ihan varma? Tarkoitatko, että ihan oikeasti haluat panna suurinta osaa naisista. Ota huomioon, että suurin osa naisista on yli 50-vuotiaita.
No korjataan arvon näsäviisastelijalle: suurinta osaa alle 50v ja huomattavasti pienempää osaa yli 50v naisista.
Ei sinun tarvitse eritellä, minkä ikäisiä haluaisit panna. Ihan vaan sanoisit, että ihan tosiaanko puhut suurimmasta osasta kaikista, vai suurimmasta osasta hyvännäköisistä naisista. Sehän tässä nyt on olennaista aloituksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt raavaalle miehelle kaamea ajatus, että toinen mies ajattelee hänestä niin kuin hän itse ajattelee naisista.
miksi heteromies olettaa että homo automattisesti ajattelee hänestä samoin kuin hän ajattelee naisista ja vieläpä jokaisesta?
Koska heteromies tahtoo panna suurinta osaa naisista. On loogista olettaa myös homomiehen haluavan panna suurinta osaa miehistä.
Oletko ihan varma? Tarkoitatko, että ihan oikeasti haluat panna suurinta osaa naisista. Ota huomioon, että suurin osa naisista on yli 50-vuotiaita.
Olet väärässä. 36,7 % naisista on yli 50-vuotiaita. Toisinsanoen 63,3 % ei ole.
Tämäkin vain Suomessa, koko maailmaa katsottuna ikäjakauma on vieläkin nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Minua on isketty uimahallissa 2 kertaa homojen toimesta :) Kai mä oon niin hottis... T. Urheilullinen hetero 30v. Aluks pelotti, että tulevat vielä joukolla ja raiskaavat suihkussa, mutta nykyään en enää pelkää.
Enää ei pelota kun ne tuli pienemmällä porukalla ;)
Jaa luulet että homoille kelpaa ne epäkelvot miehet jotka sua kuvottaa?