Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heteromiehet olettaa olevansa jokaisen homomiehen päiväunien kohde?

Vierailija
22.08.2017 |

Siis ei ihan kaikki oleta mutta valtaosa. Kun kysyy mitä mieltä on homoista ja vastaus on että "ei haittaa kunhan eivät mua koita iskeä."
Mistä johtuu tuo että pitää noin sanoa? Kun enhän minäkään naisena ihastu tai himoitse kaikkia vastaantulevia miehiä niin miksi ihmeessä lesbot tai homotkaan himoitsisivat kaikkia vastaantulijoita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt raavaalle miehelle kaamea ajatus, että toinen mies ajattelee hänestä niin kuin hän itse ajattelee naisista.

Vierailija
2/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan missä kuplassa elät, mutta homona voin sanoa, että hetero vaan 90 % tapauksista on niin paljon rennompi, seksikkäämpi ja luonnollisella tavalla miehekkäämpi kuin homo.

Ja mikähän siinä on, ettei homoilla esim ne karvat näytä kasvavan sitten millään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt raavaalle miehelle kaamea ajatus, että toinen mies ajattelee hänestä niin kuin hän itse ajattelee naisista.

miksi heteromies olettaa että homo automattisesti ajattelee hänestä samoin kuin hän ajattelee naisista ja vieläpä jokaisesta?

Vierailija
4/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi heteromies olettaa että homo automattisesti ajattelee hänestä samoin kuin hän ajattelee naisista ja vieläpä jokaisesta?

Koska heteromies tahtoo panna suurinta osaa naisista. On loogista olettaa myös homomiehen haluavan panna suurinta osaa miehistä.

Vierailija
5/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on isketty uimahallissa 2 kertaa homojen toimesta :) Kai mä oon niin hottis... T. Urheilullinen hetero 30v. Aluks pelotti, että tulevat vielä joukolla ja raiskaavat suihkussa, mutta nykyään en enää pelkää.

Vierailija
6/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homona sanon näin, että ihastun hyvännäköisiin MIEHEKKÄISIIN pitkiin (175+ cm) heteromiehiin joilla on irstas/seksikäs katse ja hymy. Ääni miehekäs,  seksikäs vartalo, pukeutuminen, älykäs ja mielellään menestyvä... aah! Silloin toivosi olevansa vetävänpuoleinen nainen.

En voi sietää NAISELLISIA miehiä. En ole koskaan ymmärtänyt kuinka joku voi pitää kiihoittavana naisellista miestä tai miehekästä naista (ns. rekkalesboja - kauhein kauhistus minulle).

Tykkään myös katsella kauniita, itsestään hyvää huolta pitävistä ja älykkäistä naisellisista naisista. Mutta siis katsella vain ja suudella. :-) 

Seksikkyys on kokonaisuus mutta siihen kuuluu luontainen viehätysvoima ja ÄLYKKYYS.

Vierailija
7/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla heteromiehillä on illuusio siitä, että he näyttävät hyviltä. Äiti on joskus lapsena kehunut heitä, joten hämmästyttävän moni mies luulee olevansa kaikkien himoitsema. Niin miesten kuin naistenkin.

Valtaosa heistä on väärässä.

Vierailija
8/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niin hän itse tekisi jos olisi homo. Ehkä salaa toivoisi olevansakin, koska naisten kanssa eläminen on aina vähän sellaista.

Vierailija
9/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hetero mies, eikä haittaisi pätkääkään vaikka joku mies koittaisi iskeä, osaan kyllä sanoa kohteliaasti että ei kiitos, olen hetero.

Hyvä vaan jos vielä jollekin kelpaisin :=D

Vierailija
10/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän Tony Halmekin itseään niin haluttavana, että varmuuden vuoksi tatuoi takapuoleensa "exit only."

Vierailija
11/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän Tony Halmekin itseään niin haluttavana, että varmuuden vuoksi tatuoi takapuoleensa "exit only."

Valtaosa miehistä näyttää Tony Halmeelta. Vain lihakset puuttuvat.

Vierailija
12/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla heteromiehillä on illuusio siitä, että he näyttävät hyviltä. Äiti on joskus lapsena kehunut heitä, joten hämmästyttävän moni mies luulee olevansa kaikkien himoitsema. Niin miesten kuin naistenkin.

Valtaosa heistä on väärässä.

Ota sinä tehtäväksesi kertoa miehille, kuinka pahalta he näyttävät.

Vierailija
13/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun monta kertaa päivässä kirjoitti:

No homona sanon näin, että ihastun hyvännäköisiin MIEHEKKÄISIIN pitkiin (175+ cm) heteromiehiin joilla on irstas/seksikäs katse ja hymy. Ääni miehekäs,  seksikäs vartalo, pukeutuminen, älykäs ja mielellään menestyvä... aah! Silloin toivosi olevansa vetävänpuoleinen nainen.
En voi sietää NAISELLISIA miehiä. En ole koskaan ymmärtänyt kuinka joku voi pitää kiihoittavana naisellista miestä tai miehekästä naista (ns. rekkalesboja - kauhein kauhistus minulle).

Tykkään myös katsella kauniita, itsestään hyvää huolta pitävistä ja älykkäistä naisellisista naisista. Mutta siis katsella vain ja suudella. :-) 

Seksikkyys on kokonaisuus mutta siihen kuuluu luontainen viehätysvoima ja ÄLYKKYYS.

Ihan perus av-mamma oot mitä tulee noihin miesten kriteereihin. Ja et voi sietää naisellisia miehiä vaikka kirjotustyylin perusteella oot sellainen pahimmasta päästä. Hyvä että ihastut vain miehekkäisiin heteromiehiin, säästyy homot monelta murheelta kun et kelpuuta heitä 

Vierailija
14/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heteromies tahtoo panna suurinta osaa naisista. On loogista olettaa myös homomiehen haluavan panna suurinta osaa miehistä.

Oletko ihan varma? Tarkoitatko, että ihan oikeasti haluat panna suurinta osaa naisista. Ota huomioon, että suurin osa naisista on yli 50-vuotiaita. 

Vierailija
15/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitää sanoa siksi, että siinä voi samalla kätevästi ilmoittaa itse olevansa hetero ja ehdottomasti ei-kiinnostunut mistään homostelusta. Eri asia sitten, missä määrin tämä kenenkin kohdalla pitää oikeasti paikkansa.

Vierailija
16/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma? Tarkoitatko, että ihan oikeasti haluat panna suurinta osaa naisista. Ota huomioon, että suurin osa naisista on yli 50-vuotiaita. 

No korjataan arvon näsäviisastelijalle: suurinta osaa alle 50v ja huomattavasti pienempää osaa yli 50v naisista.

Vierailija
17/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin monesti mietityttää, miksi heteromiehet on niin säikkyjä homojen suhteen, vaikkei heteronaiset säiky lesboja? Johtuisiko juuri tuosta, että miehellä kuin miehellä koetaan olevan ahdistava tyyli tyrkyttää itseään sen sijaan, kun naiset tekevät aloitteet rauhallisemmin ja ymmärtävät yleensä paremmin, mitä "ei" tarkoittaa?

Jotain kertoo myös se, että lesboille juurikin heteromiehet tuppaavat olemaan se pahin kauhistus, kun pitää oikein tyrkyttämällä tyrkyttää itseään kaiken maailman "teen susta heteron!" tai "et oo vaan saanu munaa kunnolla" -letkautuksilla... Ei vaan mene jakeluun, ettei oikeasti kiinnosta.

Minuakaan ei, vaikka heteronainen olenkin, kiehdo seksuaalisessa mielessä kuin ehkä prosentti miehistä, vaikken olekaan mitenkään pidättyväinen ja rakastan seksiä. Monissa paikoissa se miestarjonta vaan on jotain, että jos sieltä joutuisi valitsemaan niin mieluummin sitä ryhtyisi lesboksi (tai toivoisi olevansa homomies).

Entä oletteko miettineet, miksi homomiehet ja naiset ovat usein hyviä ystäviä?

Heteromiehetkin voisivat menestyä naismarkkinoilla paremmin, kun uskaltaisivat olla enemmän myös herkkiä, tunteellisia, yms. normaaleja ihmisiä, kuten me heteronaiset, homot ja lesbotkin ollaan. Toki on niitäkin naisia ja homomiehiä, joita se miehekäs mies kiihottaa, mutta sitten paljon myös niitä, joille se on lähinnä vastenmielistä. Ylipäätään se, että koittaisi joskus nähdä tyypit ympärillään ihmisinä, eikä potentiaalisina panemiskohteina, olisi ihan suositeltavaa.

Mielestäni muutenkin se, onko mies seksikäs vai ei, on aika paljon kiinni siitä, mitä hänellä liikkuu siellä korvien välissä. Toki ulkonäkökin jotain merkkaa, muttei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
18/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen arvolle nyt vain ei sovi alistua toisen miehen pantavaksi. Se on naisen paikka.

Vierailija
19/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on isketty uimahallissa 2 kertaa homojen toimesta :) Kai mä oon niin hottis... T. Urheilullinen hetero 30v. Aluks pelotti, että tulevat vielä joukolla ja raiskaavat suihkussa, mutta ensimmäisen kerran jälkeen en ole enää pelännyt.

Vierailija
20/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset olettaa, että jokainen pimeällä kujalla vastaantuleva mies haluaa raiskata heidöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä