onko täällä ketään, joka ei tuomitse turun iskua?
Kommentit (33)
Pitäisi voida jo pysäyttää rajoilla.lentokentillä.satamissa jne.
Suomi 100.
Tämän me olemme rakentaneet.
Höh! Miksei saa sanoa että isku lähensi kanttiksii ja tulleita?
Minä en tuomitse. Ymmärrän hyvin.
- Anneli
Tuomitsen samalla nykyisen hallituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsen, muttei syy ole teon tekijässä. Eikä tavallisissa kaduntallaajissa. Eikä "rasisteissa", eikä ristiretkissä, eikä...
Alapeukuttajat, kertokaa, ketä tai mitä arvelitte minun tarkoittavan? (vastaus ei ole islam)
En alapeukuttanut, mutta jäin kyllä ihmettelemään viestin merkitystä. Kuulostaa osittain ironisesti kirjoitetulta, mutta jos se on sitä mahdollisesti vain osittain, niin ei voi erottaa mikä kohta on ironisesti ja mikä tosissaan kirjoitettu. En saa vain tuosta viestistä kiinni yhtään. :D Mitä siis oikeasti tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tekijä saa kärsiä vankeutensa Suomessa. Ei tarvi olla peloissaan kotimaassaan. Vankilasta voi sitten pitää yhteyttä tuttaviinsa.
Niin, ja sen jälkeen pääsee kävelemään muurien ulkopuolelle vapaana miehenä Suomen kansalaisuus taskussa.
Marokko ei huoli sitä takaisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsen, muttei syy ole teon tekijässä. Eikä tavallisissa kaduntallaajissa. Eikä "rasisteissa", eikä ristiretkissä, eikä...
Alapeukuttajat, kertokaa, ketä tai mitä arvelitte minun tarkoittavan? (vastaus ei ole islam)
Jotain sun ja kavereittesi itse keksimiä toisen ääripään edustajia?
En puhu ääripäistä, enkä itse kuulu kumpaankaan. Oletan sinun viittaavan siis maahanmuuttokeskustelun ääripäihin.
Haen sitä, miten tällainen tilanne ylipäätään voitaisiin estää. Välttäen kulttuurien yhteentörmäyksiä, tukien kulttuurien kunnioittamista. Kuviossa mättää jokin ja se ilmenee Turun ja Barcelonan ym. kaltaisina tapauksina. Mutta miten ja kenen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsen samalla nykyisen hallituksen.
Meidän hallituksen syy ei ole se ettei Marokossa ole nuorille tulevaisuutta vaan pelkästään hihhuleta yllyttämässä radikalisoitumaan. Kannattaa syytellä sinne päin enemmän.
Toivottavasti ei. muussa tapauksessa menee usko ihmisten järkevyyteen.
Jotain sun ja kavereittesi itse keksimiä toisen ääripään edustajia?