Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miten toivotte naisenne suhtautuvan, jos teillä ei seisokaan kun nainen tekee aloitteen?

Vierailija
22.08.2017 |

Jos naisesi (tyttöystävä/vaimo) esim. haluaa ottaa suihin ja tekee ehdotuksen tähän, tai tekee muuten aloitteen seksiin. Ja sinulla ei alakaan seistä. Miten toivot, että naisesi hoitaa tilanteen? Yrittää vain sinnikkäästi jatkaa suihinottoa, vaikka mitään ei tapahdu? Vai lopettaa homma sikseen pikaisesti? Pitäisikö naisen kommentoida jotain ääneen, että ei tästä nyt tulekaan mitään tms?
Tykkään tehdä aloitteita miehelleni, mutta pelkään tilannetta, että entä jos en saakaan hänelle stondista aikaiseksi. Koska en tiedä miten minun pitäisi se tilanne hoitaa. Miten minun pitäisi siinä toimia?
Apua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä muuta voisi tehdä, mitä miehesi haluaisi.

Vierailija
2/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit suhtautua siihen samoin, kuin tilanteeseen, jossa mies ei saa naista kostumaan. Eli kyselet mistä toinen pitää, jotta voisit opetella paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväisesti ja hienotunteisesti. On ihan normaalia, ettei mies ole aina valmiina kuin partiopoika. Jostain syystä kuitenkin tuota pidetään miehellä heti ongelmana tai vikana. Naisten ongelmia kohtaan ollaan ymmärtäväisempiä.

Vierailija
4/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lähelle halailemaan ja olemaan lähellä.

Se ei nyt vaan tällä kertaa noussut, mutta ensi kerralla sitten.

Etkä ota mitään paineita siitä, että se olisi liittynyt jotenkin sinuun.

Meillä miehillä on vaan myös (yllätys!) sellaisia hetkiä, ettei vehkeet pelitä.

Äläkä tee siitä liian isoa numeroa, ettei mies rupea jännittämään seuraavaakin kertaa, jolloin lopahtaa taas sen jännittämisen takia.

Vierailija
5/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen tarvitse  niin ollakaan, että aina molempia haluttais samaan aikaan. Meillä vaimo onlienee jotenkin sopeutunut mun rytmiin, tyypillisesti kerran päivässä, jossa on tosin omat vaihtelunsa siinäkin.

Sillon kun vaimo on alotteellinen niin ei hän oletakaan, että olisin saman tien kalu pystyssä.  Laittaa mun nuolemaan orkun itselleen ja sen jälkeen voidaan jatkaa sauvoillakin.

Sama se on toisinkin päin. Aamusin  usein stondaa ja vaimo tekee käsillään aamulypsyn tai ottaa joskus suihinkin, vaikkei sillä itsellä ole kiima päällä.

Hyvä esimerkki on sekin jos käydään yhdessä baarissa, niin mulla tahtoo mennä helposti "tilanne ohi". Alkoholilla lienee osuutta asiaan. Vaimo istuu mun naaman päälle ratsastelemaan. Jos ei mulla seiso niin  laittaa sauvan sisään surisemaan. Aamulla saan sitten palkinnon illan nuolemisista.  

Menee liian vaikeeksi, jos asettaa jotain ihme vaatimuksia ja funtsii liikaa tommosia juttuja. Kyllä mäkin joskus salaa runkkailen, mutta suhteellisen hyvin on pystytty synkkaamaankin. 

Se on taas toinen stoori jos halut on lopahtaneet täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan