Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestät tulevan talven, kun kesää ei tänä vuonna tullutkaan?

Vierailija
22.08.2017 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei tullut lomaakaan eikä mitään mahdollisuutta matkustaa syksyllä tai talvella ulkomaille =(

Vierailija
22/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ajatuksenjuoksuni on monessa asiassa kummallinen ja niin se on tässäkin. Kun sitä ihanaa hellekesää ei ollut, en osaa murehtia kun se ei ole tuoreessa muistissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan vittusaatanaa vähintään 16 kertaa tunnissa.

Vierailija
24/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä edessä oleva pitkä talviaika ahdistaa kovasti. Harkinnassa on tehdä kahden viikon aurinkolomamatka kovimman talven aikaan, toivottavasti sen odotus ja suunnittelu helpottaa hieman tuskaa.

Vierailija
25/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei kesää? Ihan tavallinen kesä tämä on ollut. Talven taas kestää ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin.

Vierailija
26/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa paska elämä, jos ainoat onnenhetket olis muutama viikko vuodessa jossain etelän kohteessa! Onni on syntyä maahan, jonka ilmasto on just sitä mistä tykkää.   I 💙 Finland

Minä olen ylpeä suomalainen, pidän suomesta ja rakastan suomen luontoa. Mutta, mä en pidä suomen säistä. Olisi kunnon vuodenajat sitten eikä sitä samaa tasapaksua läpi vuoden. Ja joo valivali ja lässytilää mut mä en perhana pidä näistä epämääräisitä säistä!!

Vierailija
27/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan helteitä voinut enemmänkin olla mutta kyllä tuli avoautolla ajeltua katto alhaalla ihan riittämiin -ja ajelen vielä monta kuukautta.

Vierailija
28/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa kaksi matkaa aurinkoon ennen ensi kesää. Onneksi

Vierailija
29/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä nyt on aina lyhyt, joten ei vaikutusta. Olen jo sopeutunut jo 9 kuukauden pimeyteen ja kylmyyteen.

Vierailija
30/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a en tiedä, kyllä siinä on taas mielenterveys koetuksella

Vierailija
31/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Mun kesäni jäi tulematta pääasiassa siksi, että töitä oli enemmän kuin osasin odottaa. Tämä tarkoittaa sitä, että vielä joulunakin on varaa muuhunkin kuin näkkäriin!

Vierailija
32/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kun aina voi lentää vaikka hetkeksi aikaa jonnekin vähän lämpimämpään. Siellä missä minä  kesällä olin, oli kuuma.

Vierailija
33/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesä oli, juuri sopivan lämpöiset t-paitakelit muttei liian kuuma. Paljon kaikkea kesätouhua. Nyt hyvillä mielin rauhoitutaan syksyyn, ihanaa!

Vierailija
34/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille faktan: ei lähdetä liikenteeseen vuoden alusta, vaan kesästä.

Kesä alkaa toukokuussa ja loppuu elokuussa. Syksy kestää pari kuukautta. Sitten tulee talvi ja pimeys. Joulu. Joulun jälkeen hypätään hetkessä tammikuuhun. Pari kuukautta talvea. Sitten alkaa kevät. Kevät alkaa siis maaliskuussa ja loppuu vappuaattoon. Maaliskuu on se aika vuodesta, kun aletaan katselemaan kesävaatteita ja kevätkenkiä (ellei kaappi pursuile niitä jo valmiiksi.)

Kesällä on valoisuushuippu, talvella pimeyshuippi. Sen jälkeen alkaa tulemaan taas enemmän valoa.

Näin se on.

Vierailija
35/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu siis.

Vierailija
36/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oltiin perheen kanssa 4vk Etelä-Euroopassa. Syys- ja talvilomiksi varattuna lomat taas lämpöisiin paikkoihin (ei Kanarialle).

Suomen kesä oli mielestäni silti hyvä. Ei koko ajan tarvi olla lämmintä ja aurinkoista.

Vierailija
37/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomessa kesä oli, ihan hyvä sellainen. Tietty lomamatkalla oli kuumempaa, mutta en minäkään sellaista lämpöä koko kesää kestä...

Vierailija
38/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kestän. Tätä pimeyttä riittää kuukausi tolkulla, oikein nyt jo vituttaa tuleva pimeys.

Vierailija
39/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas se hetki vuodesta, kun saa hengähtää helpotuksesta. Kesä takana, syksy ja talvi edessä. Ihan parasta!

40/61 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko mennä vielä rannalle tänä kesänä?

Miten niin vielä? Kertaakaan en ole käynyt tähän mennessä (Suomessa). Jos on ollut edes vähän aurinkoista on tuullut kylmästi, jos on ollut pilvistä on ollut kylmää ja satanut. Missä välissä ehtisin rannalle palelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi