Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee kolmas poika :(

Vierailija
03.04.2006 |

Tänään synnytystapa-arviossa selvisi, että kulkusethan siellä taas kilisee... Vauva sinänsä on tietysti ihana asia, eikä sukupuolella NIIN paljon ole merkitystä, mutta harmittaa silti.

Meidän poikia en tietenkään muuksi vaihtaisi, mutta koska tämä kolmas jää meidän viimeiseksi niin olisin kernaasti tytön ottanut. Poikien kanssa ei äiti vaan voi kaikkea jakaa. Minulla olisi myös jonkin verran omia vanhoja tavaroita jotka käyvät vaan tytöille, enkä haluaisi niitä veljeni tytöille antaa, ei vaan tuntuisi samalta. Enkä pääse ostelemaan mekkoja tai laittamaan prinsessasänkyjä...

Huoh. Nyt olisi pari viikkoa (?) aikaa päästä tästä yli, ettei harmitus kostaudu sille pikku vauvalle joka on tietysti kulkusineen kaikkineen tervetullut.

Mitenkäs te muut useamman pojan äidit (jotka siis olisitte tyttöä toivoneet) olette tästä " ongelmasta" selvinneet?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain heittoa on siis täytynyt olla, koska eivät (tyttö)siittiötkään sentään viikkoa hengissä pysy.

Kyseessä oli siis puolivahinkoraskaus.

Ap

Vierailija
22/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt tuota, ettei kaikkea voi saada ja olen samaa mieltä. Jos saan kolme (tervettä) poikaa on se jo todella paljon, ja ilonaihe sinänsä.

En minä muutenkaan kuitenkaan kaikkea ole elämässä saanut.

Ja tämä on nyt minun tapani käydä läpi tätä mitätöntä murhettani, illalla on varmaan jo ihan hyvä mieli asiasta. Olen vain rehellinen itselleni, kuten joku kirjoittikin, ja kuten huomaat niin en mitenkään ainoa näissä mietteissäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti odotelin että jospa viimeinkin tulisi se tyttö, mutta ensin selvisi ultrassa että odotan kaksosia, ja vieläpä molemmat poikia. Nyt kun vauvat ovat syntyneet, niin ei enää harmita yhtään. Jo synnytys salissa se harmitus katosi, kun sain ihanat omat vauvat syliini. T: viiden pojan äiti.

Vierailija
24/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt, kun lapset ovat jo vähän isompia, on tullut mieleen ehkä useamminkin, että jos yksi olisi ollut tyttö...

mulle jää ihan vieraaksi sellaset shoppailut ja kauneuspäivät joita ystäväni viettävät tyttäriensä kanssa.

Ehkäpä minä pääsen joskus tytön mummoksi tai jospas miniöistä edes joku jaksaisi anopin kanssa vähän hömpötellä?

Ymmärrän tunteesi, ja kuten sanoitkin jo tietäväsi; kun poika sitten syntyy, ei maailmassa ole muuta.

Sydän sykkyrällään onnesta sinun puolestasi. " Rutista, rakasta hentoa pientä.."

Vierailija
25/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan äiti joka toivoo vielä tyttöäkin.

Vierailija
26/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä heistä!!!

Pari vuotta sitten odotin kolmatta lastani ja kovasti toivoin tyttöä. Ensimmäisessä ultrassa huomattiin, että kaikki ei ollutkaan hyvin ja pienokainen kuoli kohtuuni 16 viikoisena ja arvatkaas,

tyttöhän se oli.

Viime vuonna tulin uudelleen raskaaksi, tällä kertaa päällimmäisenä toiveena oli lapsen terveys. Mutta silti jossain pienessä kuopassa kyti ajatus ja toive siitä tytöstä, mutta toisin kävi ja saimme pojan. Ihanan sellaisen ja kaikkien rakastaman.

Odotus aikana ajattelin, että ei enää lapsia, mutta jo nyt (vauva 5kk) on hirveä vauvakuume, ehkä se tyttö tälläkertaa. Vaikka eihän neljässä pojassakaan mitään vikaa ole, eihän???

Äippä ja pojat 7v, 5v ja 5kk

Vierailija
27/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala miten sanottu!

Vierailija:

Tuossa melkein naapurissa asuu eräs perhe jossa 4 poikaa, ja on se kyllä aikamoinen hunnilauma..

Vierailija
28/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos on ennestään lapsia. Vai kuka voi väittää jos on jo 3 poikaa ja neljäs lapsi tulossa, ettei siitä toivoisi tyttöä? Tsemppiä ap, tiedän tunteesi mutta nää on näitä asioita joihin ei voi vaikuttaa...mutta onnea silti pojastasi, pojatkin on ihania:)

Vierailija
29/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitan on, että lasta rakastaa ilman muuta, mutta pienen pieni pettymys aiheuttaa huonoa omatuntoa. Ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa, jos ei oikopäätä nauti siitä, ettei odotakaan tyttöä. Ap vaikuttaa oikein tasapainoiselta ihmiseltä ja mun mielestä hän on oikeutettu pohtimaan tuota asiaa ilma, että häntä täytyy syyllistää asiasta (vaikka murhe tosiaan onkin pieni!)

Tsemppiä, ap! Teille tulee varmaan ihana poikakolmikko! *halaus*

Vierailija
30/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vielä pari viikkoa masussa. Ehdin jo ostella parit tyttöjen vaatteet ja haaveilla pienestä prinsessasta, mutta isot pallithan siellä ultran ruudulla on jo pari kertaa näkynyt.

Lääkäri sanoi, että " Valitettavasti tulee taas poika, teidän pitää jatkaa harjoittelua" Mutta mun mielestä ei se ole kuitenkaan NIIN valitettavaa, että sitä pitää muidenkin valitella.

+ Pääsee helpommalla. Tavaramäärä vähintään triplaantuisi jos tulisikin tyttö.

+ Pojista on kaikista seuraa ja leikkikaveria toisilleen. Tyttöjen jutut on kuitenkin niin erilaisia vaikka samasti koittaa kasvattaakin.

+ Osaa toivottavasti olla tasapuolisempi. Kuopus on aina kuopus, mutta jos olisi vielä eri sukupuolta kuin edelliset, voisi kasvatuserot olla suuremmatkin.

- En kestä kun pojat alkaa tuoda tyttöjä meille. En varmaan osaa olla hyvä anoppi!

- Poikien juttuja on äitinä joskus vähän vaikea katsoa. Pyssyt, miekat, ym. riehumiset kun vaan kuuluu asiaan, vaikka äiti ei tahtoisikaan.

Mutta kyllä me ollaan sitten ylpeitä kolmista pojistamme, eikö?!

ps. Annan muuten tyttövaatteet eteenpäin, kaverini sai juuri tytön ja toiselle kaverille veikkaan tyttöä myös. Enää en vauvojen vaatteita ym. raskausjuttuja säästele. Neljäs tulee sitten joskus jos tulee..

Vierailija
31/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomata, että " kohtalotovereita" on. Siis sekä olemassa olevia, että niitä, jotka nimenomaan tyttöä poikiensa perään toivovat.

Mistähän sen nimen nyt sitten keksisi... Jo toiselle oli vaikea keksiä kivaa nimeä, ja tuntui ettei yhtään kivaa jäänyt enää jäljelle :) Tytölle tietenkin olisi nimi jo valmiina...

Lähdenkin kaivamaan poikien vanhat vauvavaatteet esille (olin ottanut vasta ne neutraalinväriset, mutta kaivetaan nyt sitten kaikki ja otetaan käyttöön vaan ne kivoimmat).

Ap

Vierailija
32/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tyttöjen mekkoja on ihana ostella ja hiplailla. Molemmissa sukupuolissa on jotain hyvää!! Aina ei toisin saa juuri sitä, mitä toivoo. Pettymystä ei tarvitse hävetä, elä se läpi.

Vierailija
33/33 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et enää harmittele laisinkaan. Kyllä luonto hoitaa .....

T: jolla on 2 poikaa ja haluaisin tytön