Nuorten tyttöjen isot, näkyvät tatuoinnit
Ennen ensimmäinen tatska oli siro perhonen nilkkaan, nyt jumalaton ruusu/koukero/ pyssy-hässäkkä rintaan ! Tai kurkun päälle. Onhan näitä kiva esitellä sosiaalisessa mediassa, mutta entä sitten kun on 40 v eikä kuva enää tunnu omalta tai näytä hyvältä`?
Ja työnhaku, ellei ole joku underground-malli voi olla vaikea saada töitä tatuointien, joita ei edes pysty piilottamaan, kanssa.
En edes ymmärrä miten 19v voi olla jo rankasti tatuoitu, kuka sen maksaa ja miten siellä tikattavana ehtii istua?
EN VASTUSTA TATUOINTEJA, MUTTA TÄMÄ MUOTIVIRTAUS ON JÄRJETÖN. Ne ysärin nolot liskot/tribaalit saa sentään poistettua/peitettyä..
Kommentit (83)
Värvään vain tatuoituja koska niitä saa panna paljaalla. t. kioskin toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä naisen kuuluu olla puhdas ja kaunis. Nainen jolla on tatuointeja on minun mielestä likainen ja ruma.
M32
Näin on tasan tarkkaan "sun mielestä". Minä, minä, minä.
Minäkin olen sitä mieltä.
M 54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä naisen kuuluu olla puhdas ja kaunis. Nainen jolla on tatuointeja on minun mielestä likainen ja ruma.
M32
M 54
Myös minä ja kaikki muutkin tuntemani miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M 54
Entä sitten? Tekeekö se sinusta nyt hyvän ihmisen?
Tatskamuijat on rumistautumisen aatelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M 54
Myös minä ja kaikki muutkin tuntemani miehet.
Oi, kylläpä olette kelvollisia ja hyviä miesoletettuja.
"Nuori tyttö" on alle 13 ikäinen nainen. 13-19 vuotta vanha nainen on teininainen. Ja hüoraleima on ruma sekä tyhmä aina, riippumatta missä se on, minkä kokoinen se on, ja minkä ikäisessä naisessa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M 54
Mielipiteeni Tatuoinneistako ? Ei kai...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.
Aina kun keskustellaan MIELIPIDEasioista, tulee joku vänkäämään, että se on jokaisen oma asia. No niin näköjään on, muutenhan fiksut olisivat tämän kauheuden kieltäneet ajat sitten.
Ihme uhriutumista tuntemattomien puolesta, kukaan ei ole täällä nyt ketään henkilökohtaisesti haukkumassa, ja se naapurin Pirkko voi ihan vapaasti kävellä isot pääkallot persposkissaan.
On vaan hemmetin rumaa, nuoret morsiamet, kauniita pitsipukuja ja herkkää huntua, ja koko yläkroppa ja käsivarret mustankirjavan töhryn peitossa. Katselen aina säälillä esim. Ina Mikkolaa, kun on todella kaunis nainen ja jopa sakset on pitänyt kuulaalle iholleen tikkauttaa, hirvittäviä läikkiä täynnä.
Ja entäs nykyajan sääret? Korkokengät näyttävät suorastaan irvokkailta, kun niitä tahtoja on pohkeet täynnä.
Ja on, on, on, on jokaisen oma asia näyttää oksettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M 54
Miksi toisten mielipide tatuoinneista ahdistaa sinua. Sehän on jokaisen oma asia mitä mieltä on asioista.
Iso pylly, himokasta naintia perseeseen! Isot tytöt tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M 54
Miksi toisten mielipide tatuoinneista ahdistaa sinua. Sehän on jokaisen oma asia mitä mieltä on asioista.
Se nyt on vaan niin tyhmää esittää hyveellistä. Niinhän sinäkin teet.
"Saispa nää 20vuotta sitten otetut Tatuoinnit pois".
Myönnän rehellisesti että ne on alkaneet hävettää ja harmittaa...
Tyhmät puolustautuvat:
"On jokaisen oma asia" töhriä itsensä. Mutta ei ole jokaisen oma asia omaan mielipiteeseen noista töhryistä? :D Joku jo suuttui läikkiensä puolesta ja nimitteli miesoletetuksi mielipiteen ilmaisijaa.
Vierailija kirjoitti:
"Saispa nää 20vuotta sitten otetut Tatuoinnit pois".
Myönnän rehellisesti että ne on alkaneet hävettää ja harmittaa...
Oletko kasvanut aikuiseksi ?
Vierailija kirjoitti:
Iso pylly, himokasta naintia perseeseen! Isot tytöt tykkää!
En tykkää. Sinne ei panna.
Älkää hyvät tytöt! Joku pieni olkavarressa on ihan kiva, mutta ei noita tommosia kauheita kuin esim. muuan naisjuontaja Veronika on ottanut! Mikä sekasotku iholla, riitelee kaikkien vaatteiden kanssa, eikä todellakaan kaunista ketään. Olen varma että hän katuu ottamiaan tatskoja viimeistään 20 vuoden päästä. Sama on lävistyksien kanssa, harva niitä aikuistuttuaan haluaa enää pitää, poikkeuksena joku Hantta Schlizewski.
Kaikki naiset melkein tatuoituja. Yök yök. Nykynaiset on varmaan historian rumimpia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M 54
Koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Mitä muuta Vanhan Testamentin ohjetta noudtat?