Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten tyttöjen isot, näkyvät tatuoinnit

Vierailija
21.08.2017 |

Ennen ensimmäinen tatska oli siro perhonen nilkkaan, nyt jumalaton ruusu/koukero/ pyssy-hässäkkä rintaan ! Tai kurkun päälle. Onhan näitä kiva esitellä sosiaalisessa mediassa, mutta entä sitten kun on 40 v eikä kuva enää tunnu omalta tai näytä hyvältä`?
Ja työnhaku, ellei ole joku underground-malli voi olla vaikea saada töitä tatuointien, joita ei edes pysty piilottamaan, kanssa.

En edes ymmärrä miten 19v voi olla jo rankasti tatuoitu, kuka sen maksaa ja miten siellä tikattavana ehtii istua?

EN VASTUSTA TATUOINTEJA, MUTTA TÄMÄ MUOTIVIRTAUS ON JÄRJETÖN. Ne ysärin nolot liskot/tribaalit saa sentään poistettua/peitettyä..

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.

Toki toki, mutta voiko 18v olla varma että sama tatuointi miellyttää vielä kun on 50v? 

Ap

Ei voi olla varma. Itse olen 30 vuotias ja otin juuri ison tatuoinnin olkavarteen, tottakai on mahdollista että joskus kyllästyttää ja harmittaa että meni ottamaan, vähän toisaalta epäilen, koska se on nyt otettu niin se on otettu, eikä se harmittelemalla mihinkään lähde, on osa minua ihan yhtälailla kuin vaikka luomet ja arvetkin.

Ihonsa pilaaminen tatuoinnilla on tyhmä teko, luomet ovet täysin eri asia, samoin arvet yleensä ovat vahinkoja ta

Mitä muuta Vanhan Testamentin ohjetta noudtat?

Vierailija
62/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värvään vain tatuoituja koska niitä saa panna paljaalla. t. kioskin toimitusjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä naisen kuuluu olla puhdas ja kaunis. Nainen jolla on tatuointeja on minun mielestä likainen ja ruma.

M32

Näin on tasan tarkkaan "sun mielestä". Minä, minä, minä.

Minäkin olen sitä mieltä. 

M 54

Vierailija
64/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä naisen kuuluu olla puhdas ja kaunis. Nainen jolla on tatuointeja on minun mielestä likainen ja ruma.

M32

M 54

Myös minä ja kaikki muutkin tuntemani miehet.

Vierailija
65/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M 54

Entä sitten? Tekeekö se sinusta nyt hyvän ihmisen?

Vierailija
66/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskamuijat on rumistautumisen aatelia.

Vierailija
67/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M 54

Myös minä ja kaikki muutkin tuntemani miehet.

Oi, kylläpä olette kelvollisia ja hyviä miesoletettuja.

Vierailija
68/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuori tyttö" on alle 13 ikäinen nainen. 13-19 vuotta vanha nainen on teininainen. Ja hüoraleima on ruma sekä tyhmä aina, riippumatta missä se on, minkä kokoinen se on, ja minkä ikäisessä naisessa se on.

Vierailija
69/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M 54

Mielipiteeni Tatuoinneistako ? Ei kai...

Vierailija
70/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.

Aina kun keskustellaan MIELIPIDEasioista, tulee joku vänkäämään, että se on jokaisen oma asia. No niin näköjään on, muutenhan fiksut olisivat tämän kauheuden kieltäneet ajat sitten.

Ihme uhriutumista tuntemattomien puolesta, kukaan ei ole täällä nyt ketään henkilökohtaisesti haukkumassa, ja se naapurin Pirkko voi ihan vapaasti kävellä isot pääkallot persposkissaan.

On vaan hemmetin rumaa, nuoret morsiamet, kauniita pitsipukuja ja herkkää huntua, ja koko yläkroppa ja käsivarret mustankirjavan töhryn peitossa. Katselen aina säälillä esim. Ina Mikkolaa, kun on todella kaunis nainen ja jopa sakset on pitänyt kuulaalle iholleen tikkauttaa, hirvittäviä läikkiä täynnä.

Ja entäs nykyajan sääret? Korkokengät näyttävät suorastaan irvokkailta, kun niitä tahtoja on pohkeet täynnä.

Ja on, on, on, on jokaisen oma asia näyttää oksettavalta.

Vierailija
71/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M 54

Miksi toisten mielipide tatuoinneista ahdistaa sinua. Sehän on jokaisen oma asia mitä mieltä on asioista.

Vierailija
72/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pylly, himokasta naintia perseeseen! Isot tytöt tykkää!

Vierailija
73/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M 54

Miksi toisten mielipide tatuoinneista ahdistaa sinua. Sehän on jokaisen oma asia mitä mieltä on asioista.

Se nyt on vaan niin tyhmää esittää hyveellistä. Niinhän sinäkin teet.

Vierailija
74/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saispa nää 20vuotta sitten otetut Tatuoinnit pois". 

Myönnän rehellisesti että ne on alkaneet hävettää ja harmittaa...

Vierailija
75/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät puolustautuvat:

"On jokaisen oma asia" töhriä itsensä. Mutta ei ole jokaisen oma asia omaan mielipiteeseen noista töhryistä? :D Joku jo suuttui läikkiensä puolesta ja nimitteli miesoletetuksi mielipiteen ilmaisijaa.

Vierailija
76/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saispa nää 20vuotta sitten otetut Tatuoinnit pois". 

Myönnän rehellisesti että ne on alkaneet hävettää ja harmittaa...

Oletko kasvanut aikuiseksi ?

Vierailija
77/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso pylly, himokasta naintia perseeseen! Isot tytöt tykkää!

En tykkää. Sinne ei panna.

Vierailija
78/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät tytöt! Joku pieni olkavarressa on ihan kiva, mutta ei noita tommosia kauheita kuin esim. muuan naisjuontaja Veronika on ottanut! Mikä sekasotku iholla, riitelee kaikkien vaatteiden kanssa, eikä todellakaan kaunista ketään. Olen varma että hän katuu ottamiaan tatskoja viimeistään 20 vuoden päästä. Sama on lävistyksien kanssa, harva niitä aikuistuttuaan haluaa enää pitää, poikkeuksena joku Hantta Schlizewski. 

Vierailija
79/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset melkein tatuoituja. Yök yök. Nykynaiset on varmaan historian rumimpia

Vierailija
80/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

M 54

Koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.

Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.