Nuorten tyttöjen isot, näkyvät tatuoinnit
Ennen ensimmäinen tatska oli siro perhonen nilkkaan, nyt jumalaton ruusu/koukero/ pyssy-hässäkkä rintaan ! Tai kurkun päälle. Onhan näitä kiva esitellä sosiaalisessa mediassa, mutta entä sitten kun on 40 v eikä kuva enää tunnu omalta tai näytä hyvältä`?
Ja työnhaku, ellei ole joku underground-malli voi olla vaikea saada töitä tatuointien, joita ei edes pysty piilottamaan, kanssa.
En edes ymmärrä miten 19v voi olla jo rankasti tatuoitu, kuka sen maksaa ja miten siellä tikattavana ehtii istua?
EN VASTUSTA TATUOINTEJA, MUTTA TÄMÄ MUOTIVIRTAUS ON JÄRJETÖN. Ne ysärin nolot liskot/tribaalit saa sentään poistettua/peitettyä..
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.
Eli hyväksyt viiltelyn, silpomisen, tekotissit, teko pepu, kehonrakennuksen ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.
Toki toki, mutta voiko 18v olla varma että sama tatuointi miellyttää vielä kun on 50v?
Ap
Tietysti se 18v on asiasta täysin varma. Ei se miuten sitä ottaisi.
Erikoista kun sanotaan että 18 vuotias ei ole tarpeeksi kypsä seksiin ja parisuhteeseen mutta on kypsä tatuointiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kun tyttäreni ystävätär, todella kaunis tyttö, ottaa koko ajan isohkoja tatuointeja vartaloonsa. On vasta 19v. Hän on ulkonäöltään ollut "täydellinen" mutta nuo tatskat pilaavat kauneuden.
10 miestä joista kaikki on yhtä mieltä että tatuoimaton on kaunis mutta noista 10 vain 4 tykkää tatuoidusta. Tätä kannattaa jokaisen naisen hieman miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin ap:n ongelma? Jokainen tekee elämässään omat valintansa ja kantaa niiden seuraukset, suosittelen keskittymään siihen omaan elämään vain ja antaa muiden tehdä itselleen mitä haluavat.
Harmi että yhteiskunta ei toimi noin paitsi ehkä heidän mielestä jotka istuu linnassa. Siellä kuulee sitä "minä minä" ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on tatuoija ja olin pistäytymässä studiolla, kun kieltäytyi tekemästä 15(16) v tytölle tatuointia otsaan. Tämä tyttö oli siis saamassa kuvaa synttärilahjaksi, äidin luvalla mutta mieheni ilmoitti ettei tee niin isoa ja näkyvää kuvaa niin nuorelle, lupa tai ! Tyttö oli semmoinen pieni ja siro pisamanaama, en todellakaan ymmärrä miksi halusi tekstin ja tähdenlennon naamaansa... :O
En tiedä, hakiko sitten haluamansa kuvan jostain muualta vai mitä. Miehelläni on kuitenkin tietty ammattietiikka,
Mikä V***U näitä nuoria vaivaa???????? Ja millainen äiti sponssaa tyttärelleen jonkun fakin NAAMATATUOINNIN?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työnantajat tuntuu vieläkin joissain paikoissa "välttelevän" kovin näkyvästi tatuoituja. Olen itse ammattikoulun opettaja ja olen huomannut, että jos opiskelija on tosi näyttävästi tatuoitu niin työssäoppimispaikan saaminen voi vähän takuta. Opetan alaa, jossa ollaan asiakaspalvelutehtävissä.
En suosittelisi minäkään nuorille isoja näyttäviä tatuointeja. Eikä varsinkaan kasvoihin/kaulaan.
Allekirjoitan tän. En palkkaa ketään jolla on tatuointi.
Niin, tytöttele sinä vaan, ap. Mutta selitäpä nyt ihan huviksesi, mitä ovat "nuoret tytöt"?
Minun mielestä naisen kuuluu olla puhdas ja kaunis. Nainen jolla on tatuointeja on minun mielestä likainen ja ruma.
M32
Miehenä en ole vielä nähnyt yhdelläkään naisella isoa näkyvää tatuointia joka olisi tehnyt naisesta millään tavalla paremman näköisen. Sen sijaan olen nähnyt lukemattomia naisia, jotka olisivat noin 100 x viehättävämpiä ilman tatuointejaan. Joo, mä tiedän että jokainen voi tehdä omalle kropalleen mitä haluaa ja mua ei tarvi miellyttää, se ei oo tässä pointti. En vaan tajua. Se iso kuva siinä sun käsivarressa, rinnassa tai reidessä aiheuttaa lähinnä yökötysrefleksin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä naisen kuuluu olla puhdas ja kaunis. Nainen jolla on tatuointeja on minun mielestä likainen ja ruma.
M32
Näin on tasan tarkkaan "sun mielestä". Minä, minä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki toki, mutta voiko 18v olla varma että sama tatuointi miellyttää vielä kun on 50v?
Ap
Tietysti se 18v on asiasta täysin varma. Ei se miuten sitä ottaisi.
Mieli voi muuttua vanhempana.
Monella nuorella sairaanhoitajalla/lähihoitajalla näyttää olevan isojakin tatuointeja esimerkiksi käsivarsissa eli näkyvillä. Tai näkyy puseron kaula-aukosta osa.
Anna kun arvaan: AP:n mielestä samanlaisen tatuoinnit pojilla ovat kuitenkin cool, ovat päällikköjä ja arvostettavia oman tiensä kulkijoita?
Vierailija kirjoitti:
Monella nuorella sairaanhoitajalla/lähihoitajalla näyttää olevan isojakin tatuointeja esimerkiksi käsivarsissa eli näkyvillä. Tai näkyy puseron kaula-aukosta osa.
Haiskahtaa mt ongelmilta. Tutkimusten mukaan naisilla tatuoinnit on liitännäisiä mt ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ole vielä nähnyt yhdelläkään naisella isoa näkyvää tatuointia joka olisi tehnyt naisesta millään tavalla paremman näköisen. Sen sijaan olen nähnyt lukemattomia naisia, jotka olisivat noin 100 x viehättävämpiä ilman tatuointejaan. Joo, mä tiedän että jokainen voi tehdä omalle kropalleen mitä haluaa ja mua ei tarvi miellyttää, se ei oo tässä pointti. En vaan tajua. Se iso kuva siinä sun käsivarressa, rinnassa tai reidessä aiheuttaa lähinnä yökötysrefleksin.
Miehenä et ole vielä nähnyt mutta oletko naisena nähnyt? Tämä on aina yhtä huvittava aloitus korostaa nimittäin miten "miehenä/naisena".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa mt ongelmilta. Tutkimusten mukaan naisilla tatuoinnit on liitännäisiä mt ongelmiin.
Kirjoitapa nyt viimeinkin linkki noihin tutkimuksiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei voi olla varma. Itse olen 30 vuotias ja otin juuri ison tatuoinnin olkavarteen, tottakai on mahdollista että joskus kyllästyttää ja harmittaa että meni ottamaan, vähän toisaalta epäilen, koska se on nyt otettu niin se on otettu, eikä se harmittelemalla mihinkään lähde, on osa minua ihan yhtälailla kuin vaikka luomet ja arvetkin.
Ihonsa pilaaminen tatuoinnilla on tyhmä teko, luomet ovet täysin eri asia, samoin arvet yleensä ovat vahinkoja tai tarpeellisen leikkauksen tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työnantajat tuntuu vieläkin joissain paikoissa "välttelevän" kovin näkyvästi tatuoituja. Olen itse ammattikoulun opettaja ja olen huomannut, että jos opiskelija on tosi näyttävästi tatuoitu niin työssäoppimispaikan saaminen voi vähän takuta. Opetan alaa, jossa ollaan asiakaspalvelutehtävissä.
En suosittelisi minäkään nuorille isoja näyttäviä tatuointeja. Eikä varsinkaan kasvoihin/kaulaan.
Allekirjoitan tän. En palkkaa ketään jolla on tatuointi.
ihmisoletettu, joka kirjoittaa "tän",on harvemmin työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jokaisen oma asia ihan niin kuin Torahampaiden viilaaminen tai itsensä viiltely.
Jalkansakin voi amputoida jos trendit niin määrää.
Onko se fiksua tai kaunista on erijuttu.
White trash...