Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten tyttöjen isot, näkyvät tatuoinnit

Vierailija
21.08.2017 |

Ennen ensimmäinen tatska oli siro perhonen nilkkaan, nyt jumalaton ruusu/koukero/ pyssy-hässäkkä rintaan ! Tai kurkun päälle. Onhan näitä kiva esitellä sosiaalisessa mediassa, mutta entä sitten kun on 40 v eikä kuva enää tunnu omalta tai näytä hyvältä`?
Ja työnhaku, ellei ole joku underground-malli voi olla vaikea saada töitä tatuointien, joita ei edes pysty piilottamaan, kanssa.

En edes ymmärrä miten 19v voi olla jo rankasti tatuoitu, kuka sen maksaa ja miten siellä tikattavana ehtii istua?

EN VASTUSTA TATUOINTEJA, MUTTA TÄMÄ MUOTIVIRTAUS ON JÄRJETÖN. Ne ysärin nolot liskot/tribaalit saa sentään poistettua/peitettyä..

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointienpoisto tulee olemaan iso bisnes tulevaisuudessa. Viime kesänä Espanjassa näin jo pari laserklinikkaa koka erikoistui tatskojenpoistoon.

Vierailija
2/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Nykyään ja varsinkin tulevaisuudessa tatuoinnit ovat niin yleinen, normaali asia että ei ne vaikeuta työnsaantia.

Toki toki, mutta voiko 18v olla varma että sama tatuointi miellyttää vielä kun on 50v? 

Ap

Vierailija
4/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki toki, mutta voiko 18v olla varma että sama tatuointi miellyttää vielä kun on 50v? 

Ap

Tietysti se 18v on asiasta täysin varma. Ei se miuten sitä ottaisi.

Vierailija
5/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannataisi ajatella se tatskojen ottaminen sellasena koko elämän rituaalina jos niistä tykkää ja haluaa olla kovinkin tatuoitu. ne on  järkyn näkösiä jos on nopeesti tehty isoa kuvaa, pahimassa tapauksessa jtn trendi tatskoja ja näkyvälle paikalle ja sekin on totta että harvalle käy, joillekin kyllä. yleensä ammatti tatuoijat ei edes suostu tatuoimaan mitään isoja näkyviä paikkoja ensimmäisenä mikä on helvetin hyvä. mutta kyllä niitä tekiöitä löytyy sitten niitäkin jotka tekee mitä vaan ja minne vaan. yks kaveri väritti itsensä kokonaan parissa vuodessa parikymppisenä, nyt kolmenkympin kynnyksellä suoraan sanoo että vituttaa. mikä helvetin järki niitä tatuointeja on otettava niin näkyville paikoille HETI! maltti on valttia tässäkin hommassa.

t.värikäs n29.v

Vierailija
6/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miten se on sinun huolesi? Tämä henkilö sitten varmaan poistaa sen tai opettelee elämään sen kanssa.

Vierailija
7/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kun tyttäreni ystävätär, todella kaunis tyttö, ottaa koko ajan isohkoja tatuointeja vartaloonsa. On vasta 19v. Hän on ulkonäöltään ollut "täydellinen" mutta nuo tatskat pilaavat kauneuden.

Vierailija
8/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tulevaisuudesta ole koskaan takeita. Miellyttääkö se 18-vuotiaana valittu ammatti enää viisikymppisenä? Entäpä jos menee naimisiin tai vaikkapa ostaa asunnon niin miellyttääkö se päätös tulevaisuudessa?

Aika köyhää olisi elämä jos mitään ei uskaltaisi tehdä ettei vaan ehkä joskus tulevaisuudessa ole kaduttavaa.

Vierailija
9/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eiköhän siitä ole tullut osa omaa kehoa siinä vaiheessa, toki on myös niitä, jotka katuvat ja poistattavat tatuointeja. Eihän 50 vuotiaana välttämättä miellytä oma kroppa muutenkaan tai jotkut vihaavat jotain piirrettään läpi elämänsä. Eihän sitä voi tietää etukäteen katuuko vaikka lapsien hankkimista tai hankkimatta jättämistä. Mieli saattaa muuttua asioiden suhteen mutta vaikea se on elää niin että kaikki tekemämme asiat miellyttäisivät tulevaisuudessa, joten minä kehottaisin harkitsemaan tatuointeja kunnolla mutta myös ottamaan semmoisen, jos oikeasti sitä haluaa, oli se sitten millainen tahansa.

Vierailija
10/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuten tuolla jo mainittiin - tatuointien poisto laserilla yleistyy kokoajan ja sen tehoavuus paraneee myös kokoajan. Tatuointi ei ole yhtä pysyvä kuin ennen. Minustakin on (itse nuorena) harmi, että monet ottavat tänä päivänä tatutointeja vain sen trendikkyyden takia. Toisaalta pitää muistaa, että monet ova myös harkinneet asiaa pitkään ja valmistautuneet tatuointien peittämiseen töissä yms. ja vaikka meistä jotkut  ruusu-tribaali-pistoli rykelmät näyttävät mauttomilta ja kamalilta, aina löytyy joku joka aidosti pitää sellaisesta ja ottaa tatuoinnin koko loppuelämä mielessä.

Vierailija
11/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannataisi ajatella se tatskojen ottaminen sellasena koko elämän rituaalina jos niistä tykkää ja haluaa olla kovinkin tatuoitu. ne on  järkyn näkösiä jos on nopeesti tehty isoa kuvaa, pahimassa tapauksessa jtn trendi tatskoja ja näkyvälle paikalle ja sekin on totta että harvalle käy, joillekin kyllä. yleensä ammatti tatuoijat ei edes suostu tatuoimaan mitään isoja näkyviä paikkoja ensimmäisenä mikä on helvetin hyvä. mutta kyllä niitä tekiöitä löytyy sitten niitäkin jotka tekee mitä vaan ja minne vaan. yks kaveri väritti itsensä kokonaan parissa vuodessa parikymppisenä, nyt kolmenkympin kynnyksellä suoraan sanoo että vituttaa. mikä helvetin järki niitä tatuointeja on otettava niin näkyville paikoille HETI! maltti on valttia tässäkin hommassa.

t.värikäs n29.v

Kirjoitustaitojes perusteella 

"t. värikäs n9.v"

Vierailija
12/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahdoin myös tatuoinnin nuorempana. Pistin itselleni nenäkorun 12-vuotiaana ja kyllä nyt 12 vuoden jälkeen häiritsee se pieni reikä ja epäsymmetrisyys nenässä.

Onneksi en siis saanut/ottanut tatuointia. Nykyisin ei edes kiinnosta koska terveysriskit ovat tiedossa. Allergiatestejä minulle tehnyt lääkäri kertoi kuinka iho saattaa ajan saatossa ruveta hyljeksimään musteita, jolloin tatuoinnin kohdalta iho rupeaa kuoriutumaan tai märkimään.

Vierailija
13/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voisi sanoa että rebel yel ja tehän ette mua rajoita, mutta joku 18-vuotias ei ole edes aikuinen vielä kuin korkeintaan lain edessä. On erittäin hyvä, että moni paikka ei tee junnuille tai ekaa/tokqq/kolmattakaan kuvaa hakevalle esim. kämmenselkiä, kaulaa saati naamaa. Trendit määrää nykyään tatuoinneissa yhtä vahvasti kuin meikissä ja hiuksissa, mutta trendi nimenomaan on trendi. Se menee ohi.

Olen itsekin näkyvästi tatuoitu. Ekaa kuvaa olin hakemassa kovaa vauhtia 15-kesäisenä, mutta eihän mulla siihen rahaa ollut. Loppujen lopuksi tatuoinnit tehtiin, kun olen aikuinen, perheellinen ja mikä olennaisinta, myös työmaailman lainalaisuuksista on jo kokemusta. Jos vielä sen jälkeen tuntui, että on valmis vetämään esim. Kämmenselät, niin päätös on varmasti pitävä.

Olen lukemattomat kerrat ollut iloinen siitä, että mulle ei sitä teini-iän tribalihaavetta tehty. Kun se ajatus oli jo silloin, että hotellit big or go home. EI elämäänsä kannata elää peläten virheitä, mutta joidenkin kohdalla niitä lähinnä hakemalla hakee, jos ei anna omalle päälleen aikaa kypsyä.

Tatuointipiireissä nuorten tyttöjen "v*Tun iso chest peace ja loyalty otsaan" noteerattiin jo vuosia sitten, muttei se kyllä kauheasti osoita laantumisen merkkejä. Tosin kasvotatuoinnit alkaa olla aika 2016. Se on just se,mitä trendit saa aikaan. Jos 10000 tyyppiä tatuoi ankkuria ja loyaltya ja familya naamaan kuin paraskin gettogirl ja -boy, niin on satavarma, että se ei kauaa näytä hyvältä. Onneksi nykyään laserit toimii.

Vierailija
14/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.värikäs n29.v

Kirjoitustaitojes perusteella 

"t. värikäs n9.v"

sori mulla on järkky lukihäiriö, oon toisella puolella maapalloa täällä kello on puoli yksi yöllä ja en ole puhunut suomea pitkiin aikoihin niin huomaan itsekkin että on vaikeuksia kirjoittaa.  kaikkea hyvää sullekin :) 

Vierailija
15/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitähän tulikin oikein puhelimen sanakirjan ilotulitus sitten.

Vierailija
16/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin ap:n ongelma? Jokainen tekee elämässään omat valintansa ja kantaa niiden seuraukset, suosittelen keskittymään siihen omaan elämään vain ja antaa muiden tehdä itselleen mitä haluavat.

Vierailija
17/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siitähän tulikin oikein puhelimen sanakirjan ilotulitus sitten.

mees nyt hiivattiin kiukkuamasta :)

Vierailija
18/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei voi olla varma. Itse olen 30 vuotias ja otin juuri ison tatuoinnin olkavarteen, tottakai on mahdollista että joskus kyllästyttää ja harmittaa että meni ottamaan, vähän toisaalta epäilen, koska se on nyt otettu niin se on otettu, eikä se harmittelemalla mihinkään lähde, on osa minua ihan yhtälailla kuin vaikka luomet ja arvetkin.

Vierailija
19/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työnantajat tuntuu vieläkin joissain paikoissa "välttelevän" kovin näkyvästi tatuoituja. Olen itse ammattikoulun opettaja ja olen huomannut, että jos opiskelija on tosi näyttävästi tatuoitu niin työssäoppimispaikan saaminen voi vähän takuta. Opetan alaa, jossa ollaan asiakaspalvelutehtävissä.

En suosittelisi minäkään nuorille isoja näyttäviä tatuointeja. Eikä varsinkaan kasvoihin/kaulaan.

Vierailija
20/83 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tatuoija ja olin pistäytymässä studiolla, kun kieltäytyi tekemästä 15(16) v tytölle tatuointia otsaan. Tämä tyttö  oli siis saamassa kuvaa synttärilahjaksi, äidin luvalla mutta mieheni ilmoitti ettei tee niin isoa ja näkyvää kuvaa niin nuorelle, lupa tai ! Tyttö oli semmoinen pieni ja siro pisamanaama, en todellakaan ymmärrä miksi halusi  tekstin  ja tähdenlennon  naamaansa... :O

En tiedä, hakiko sitten haluamansa kuvan jostain muualta vai mitä. Miehelläni on kuitenkin tietty ammattietiikka,