Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.

Onnellinen
21.08.2017 |

Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1

Kommentit (838)

Vierailija
161/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku onnistuu

Vierailija
162/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä! Tällaisista saa vain haaveilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen onni on sitten toisten epäonni.

Vierailija
164/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mahtava juttu et yks täs maailmas on vähemmän lapseton, peräs tullaan.

Vierailija
165/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu miks tällaisesta pitää jauhaa

Vierailija
166/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nappaa, niin tarviiko kommentoida..?

Vierailija
167/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks IG salainen?

Vierailija
168/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka menneisyys bloggaajalla, tsemppii tulevaan

Vierailija
169/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks IG salainen?

Ettei exä nää

Vierailija
170/838 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkien katoin ton videon. Ihana tapaus :)).

Vierailija
171/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks IG salainen?

Ettei exä nää

Miten sen voi estää, tarkistaa kaikkien seuraajien henkilöllisyyden, siltikin joku voi jakaa kuvia eksälle.

Vierailija
172/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko N tosiaan saanut lähestymiskiellon? Sitä ei Suomessa saa kuin tosi vakavissa tapauksissa. Minunkin ex on uhkaillut ja häiriköinyt, mutta lähestymiskieltoa ei silti tullut.

Pitkälle hän on mennyt että sai lähestymiskieltoa. Exät toisinaan aiheuttaa ongelmaa, mutta en ole vielä kuullut, että noin pitkälle mennnään, että ihan meinataan tappaa tai uhataan toista :((

Eikö sitä saa aika helposti. Toinen asia on sitten se, kuinka lähestymiskieltoa valvotaan, jos sitä ei halua noudattaa.

Vierailija
173/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämäkö selvittäneet lapsettomuuden tällä raskaudella?

Joo, mies jopa entinen Simpukka ry:n jäsen ja nyt kun uuden vaimon kanssa ei olekaan hedelmällisyysongelmaa, niin julistaa blogissaan, kuinka monet ultra käynnit ym. seurannat ovat oikeastaan ihan turhia.

Tottakai ne on turhia, jos omaa nyyttiä ei ole saanut. Turhaa ajan haaskausta ja tuhlausta exän kanssa. Simpukan tiedän joo, eronnut hommasta vissiin? En mäkään olisi, ku eihän lapsettomuus asiat mua koskisi.

Miten sä liityt nyt tähän juttuun? Tuskin sä olisit siihen Simpukka ry:hyn edes liittynyt, vai?

Pahoittelut kirjoitus sotkua. Meinasin siis sitä, että en mäkään missää lapsettomuus hallituksessa enää olisi, mikäli tulisin raskaaksi, ongelma (lapsettomuus) olisi poistunut siinä vaiheessa.

Pointti taisi olla, että entinen  Simpukka ry:n hallituksen jäsen  ei nyt enää niinku ymmärrä, miksi jotkut käyvät useammin ultrassa, kuin sen kerran tai kaksi.

Ultrassa saa käydä vaikka 20 kertaa, ei ole minun ongelmani. Enkä mäkään Simpukan hallituksessa olisi, jos saisin lapsen kun en olisi silloin mikään lapseton.

Tässä keskusteltiin bloggaajan ultramielipiteistä. Mitkä on perin oudoksuttavia lapsettomuustaustaa vasten.

Vierailija
174/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkurilapsi tarkoittaa uusperheessä termiä kahden vanhemman, jolla on lapsia molemmilla taivain toisella, yhteisestä lapsesta. Eli kun bloggaajan ja nykyisen puolison lapsi syntyy, niin siitä seuraa se että lapsi on ankkuri eli yhteinen lapsi. Näin mä tämän selittäisin, parempaan en pysty itse.

Näin mäkin tämän selittäisin, lyhyesti, vaikeasti selitettynä juurikin näin.

ei hitto näitä kommentteja :D

Vierailija
175/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mies jopa entinen Simpukka ry:n jäsen ja nyt kun uuden vaimon kanssa ei olekaan hedelmällisyysongelmaa, niin julistaa blogissaan, kuinka monet ultra käynnit ym. seurannat ovat oikeastaan ihan turhia.

Tottakai ne on turhia, jos omaa nyyttiä ei ole saanut. Turhaa ajan haaskausta ja tuhlausta exän kanssa. Simpukan tiedän joo, eronnut hommasta vissiin? En mäkään olisi, ku eihän lapsettomuus asiat mua koskisi.

Miten sä liityt nyt tähän juttuun? Tuskin sä olisit siihen Simpukka ry:hyn edes liittynyt, vai?

Pahoittelut kirjoitus sotkua. Meinasin siis sitä, että en mäkään missää lapsettomuus hallituksessa enää olisi, mikäli tulisin raskaaksi, ongelma (lapsettomuus) olisi poistunut siinä vaiheessa.

Pointti taisi olla, että entinen  Simpukka ry:n hallituksen jäsen  ei nyt enää niinku ymmärrä, miksi jotkut käyvät useammin ultrassa, kuin sen kerran tai kaksi.

Ultrassa saa käydä vaikka 20 kertaa, ei ole minun ongelmani. Enkä mäkään Simpukan hallituksessa olisi, jos saisin lapsen kun en olisi silloin mikään lapseton.

Tässä keskusteltiin bloggaajan ultramielipiteistä. Mitkä on perin oudoksuttavia lapsettomuustaustaa vasten.

Tuo kyseinen lapsettomuustausta oli sellaista että eksänsä valitti julkisesti että pitää laskea kolikoita että saa maitoa ja leipää ostettua ja silti samaan aikaan kävi useammassa ultrassa yksityisellä. Keskenmenoepäily kun oli päällä niin halusi koko ajan juosta ultrassa vahtimassa onko kohtu tyhjentynyt, välillä ei uskonut ultraajaa vaan lähti samantien toiselle yksityiselle klinikalle yms.

Itse ymmärrän varsin hyvin että tuollaista taustaa varten ei ylimääräisä ultrakäyntejä kannata. Jos menee kesken niin sitten menee, siinä ei ultrassa ravaaminen auta.

Vierailija
176/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen kirjoitti:

Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1

Vierailija
177/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks IG salainen?

Ettei exä nää

Miten sen voi estää, tarkistaa kaikkien seuraajien henkilöllisyyden, siltikin joku voi jakaa kuvia eksälle.

Sitä mäkin mietin :D kannattaa olla bloggaamatta jos exä ei sais nähdä. Ei kyllä kyse ole siitä. En usko

Vierailija
178/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyseinen lapsettomuustausta oli sellaista että eksänsä valitti julkisesti että pitää laskea kolikoita että saa maitoa ja leipää ostettua ja silti samaan aikaan kävi useammassa ultrassa yksityisellä. Keskenmenoepäily kun oli päällä niin halusi koko ajan juosta ultrassa vahtimassa onko kohtu tyhjentynyt, välillä ei uskonut ultraajaa vaan lähti samantien toiselle yksityiselle klinikalle yms.

Itse ymmärrän varsin hyvin että tuollaista taustaa varten ei ylimääräisä ultrakäyntejä kannata. Jos menee kesken niin sitten menee, siinä ei ultrassa ravaaminen auta.

Juuri noin mäkin luin. Oliko peräti 2 ultraa samana pöivänä?

Vierailija
179/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankkurilapsi tarkoittaa uusperheessä termiä kahden vanhemman, jolla on lapsia molemmilla taivain toisella, yhteisestä lapsesta. Eli kun bloggaajan ja nykyisen puolison lapsi syntyy, niin siitä seuraa se että lapsi on ankkuri eli yhteinen lapsi. Näin mä tämän selittäisin, parempaan en pysty itse.

Näin mäkin tämän selittäisin, lyhyesti, vaikeasti selitettynä juurikin näin.

ei hitto näitä kommentteja :D

Ihan paskaa jankuttamista.

Vierailija
180/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää raskausuutiset tulee ryppäissä. Just viime viikolla omassa fbssä oli 2 uutta raskausuutista ja nyt sit tää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi