Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.

Onnellinen
21.08.2017 |

Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1

Kommentit (838)

Vierailija
181/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te määrittelette lapsettoman. Eihän toi lapseton ole, kun mahdollisuus saada lapsi. En käsitä.

Vierailija
182/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudesta kärsii ihminen joka on ollut säännöllisessä seksuaalisessa kanssakäymisessä (lue yhdynnässä) vuoden ajan, tulematta raskaaksi. Onneksi (ilmeisesti) sun ei tarvi tietää mitä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuudesta kärsii ihminen joka on ollut säännöllisessä seksuaalisessa kanssakäymisessä (lue yhdynnässä) vuoden ajan, tulematta raskaaksi. Onneksi (ilmeisesti) sun ei tarvi tietää mitä se on.

Ja piti vielä mainita, että ilman ehkäisyä. Ennenkun joku scherlock astuu esiin.

Vierailija
184/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsisikö joku nyt selittää, että mikä tästä syntymättömästä lapsesta tekee ankkurilapsen? Aikovatko vanhemmat hänen varjollaan muuttaa johonkin toiseen maahan, vai miksi hänestä käytetään termiä ankkurilapsi?

Ankkurilapsi tarkoittaa uusperheessä termiä kahden vanhemman, jolla on lapsia molemmilla taivain toisella, yhteisestä lapsesta. Eli kun bloggaajan ja nykyisen puolison lapsi syntyy, niin siitä seuraa se että lapsi on ankkuri eli yhteinen lapsi. Näin mä tämän selittäisin, parempaan en pysty itse.

Onko tää merkitys joku av-mammojen ihan itse keksimä juttu, vai onko se yleisemminkin käytössä? En oo itte koskaan kuullut muuta merkitystä kuin sen ns. virallisen, eli pakolaislapsi, jonka kautta vanhemmat saavat myös oleskeluluvan/turvapaikan ko. maasta.

Vierailija
185/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen kirjoitti:

Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1

Onnea lapsesta!

Vierailija
186/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsisikö joku nyt selittää, että mikä tästä syntymättömästä lapsesta tekee ankkurilapsen? Aikovatko vanhemmat hänen varjollaan muuttaa johonkin toiseen maahan, vai miksi hänestä käytetään termiä ankkurilapsi?

Ankkurilapsi tarkoittaa uusperheessä termiä kahden vanhemman, jolla on lapsia molemmilla taivain toisella, yhteisestä lapsesta. Eli kun bloggaajan ja nykyisen puolison lapsi syntyy, niin siitä seuraa se että lapsi on ankkuri eli yhteinen lapsi. Näin mä tämän selittäisin, parempaan en pysty itse.

Onko tää merkitys joku av-mammojen ihan itse keksimä juttu, vai onko se yleisemminkin käytössä? En oo itte koskaan kuullut muuta merkitystä kuin sen ns. virallisen, eli pakolaislapsi, jonka kautta vanhemmat saavat myös oleskeluluvan/turvapaikan ko. maasta.

Ite kuulin kerran uusperhekeskustelussa, mutta vain kerran. En sit tiiä kuinka yleisesti on käytössä.

Vierailija
187/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on se säännöllisyys. Vaikea määritelmä lapsettomuudelle :D

Vierailija
188/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te määrittelette lapsettoman. Eihän toi lapseton ole, kun mahdollisuus saada lapsi. En käsitä.

Lapsettomuuden määritelmä ei ole mikään ihan helpoin. Se on kuin veteen piirretty viiva.

Vierailija
189/838 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kuulin kerran uusperhekeskustelussa, mutta vain kerran. En sit tiiä kuinka yleisesti on käytössä.

Mä en ole koskaan kuullut mistää ankkurilapsesta, kuka tällaisia oikein keksii? En oo uusperheen piirissäkään kuullut

Vierailija
190/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinenn kirjoitti:

Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.

Ne exät aiheuttaa näköjään jo nytkin ongelmia. Masentaa....

Vierailija
191/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana blogilöytö!

Vierailija
192/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen exä taitaa aiheuttaa harmia jo nyt? 

Vierailija
193/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen exä taitaa aiheuttaa harmia jo nyt? 

Mitäs tää tarkoittaa, onko sisäpiiritietoa?

Vierailija
194/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.

Ne exät aiheuttaa näköjään jo nytkin ongelmia. Masentaa....

Tottakai exät reagoi tällaiseen. Kyllä mäkin suuttuisin ja vetäisin herneen nenään.

Vierailija
195/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ankkurilapsi sana on täyttä p*skaa. Ei tuollaista käytetä.

Mä en ole koskaan kuullut mistää ankkurilapsesta, kuka tällaisia oikein keksii? En oo uusperheen piirissäkään kuullut

Vierailija
196/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on mielenkiintoinen keskustelu. Tuo blogi on ihan ok, jäänyt postaukset vähälle.

Vierailija
197/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurannut hetken molempia bloggaajia ja sanotaan, että bloggaajan exä seuraa blogia. Nyt jo masentaa raskausuutiset. Ehkä juuri tämänäin.

Vierailija
198/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

No miehen eksä ei omien sanojensa mukaan piittaa lainkaan eikä pidä mitään yhteyttä. Tosin mitenköhän nyt kun lähestymiskielto tuota eksää kohtaan loppuu...

Naisen eksät taas vaikuttavat fiksuilta ja luotettavilta, ovat paljon mukana nykyisen lapsen elämässä yms.

Toivottavasti sota ei syty tästä raskaudesta.

Vierailija
199/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut hetken molempia bloggaajia ja sanotaan, että bloggaajan exä seuraa blogia. Nyt jo masentaa raskausuutiset. Ehkä juuri tämänäin.

Joo masennusuutisia heti tämän jälkeen.

Vierailija
200/838 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

No miehen eksä ei omien sanojensa mukaan piittaa lainkaan eikä pidä mitään yhteyttä. Tosin mitenköhän nyt kun lähestymiskielto tuota eksää kohtaan loppuu...

Naisen eksät taas vaikuttavat fiksuilta ja luotettavilta, ovat paljon mukana nykyisen lapsen elämässä yms.

Mäkin mietin tuota lähestymiskiellon loppua. Voi käydä huonosti vielä..

Ööö, mitä tarkoitat?

No jos exänsä sekoaa tästä uutisesta.

Järkyttävää jos sekoaa. Ei tällaisista asioista sais seota kuin onnesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi