Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Kommentit (838)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aivan sairas ketju. Parin henkilön vuoropuhelu, jossa mustamaalataan jonkun random-miehen nobody-eksää. Onko tällainen ihan laillista, eikö tavallisilla ihmisillä ole laajempi yksityisyydensuoja?
Joltain jäänyt lääkkeet ottamatta? Miksi palstan mode sallii tällaisen, onko joku kaverinsa tämän blogin takana vai mikä on syy? Eikö ketään muuta ihmetytä jatkuva mainostus ja herjaus tässä ketjussa?
Olen minäkin samaa ihmetellyt. Todella outoa, tuskin noilla blogeilla on edes juurikaan lukijoita. En ollut edes kuullut niistä ennen tätä ketjua, vaikka blogeja luenkin jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aivan sairas ketju. Parin henkilön vuoropuhelu, jossa mustamaalataan jonkun random-miehen nobody-eksää. Onko tällainen ihan laillista, eikö tavallisilla ihmisillä ole laajempi yksityisyydensuoja?
Joltain jäänyt lääkkeet ottamatta? Miksi palstan mode sallii tällaisen, onko joku kaverinsa tämän blogin takana vai mikä on syy? Eikö ketään muuta ihmetytä jatkuva mainostus ja herjaus tässä ketjussa?
En nyt tiedä tarkoititko minua, mutta itse en ole kirjoittanut mitään mitä ei olisi maininnut blogissaan tai blogin fb (tämä N), jotka molemmat julkisia. Lisäksi olen kertonut omasta keskustelustani.
En aio mollauslinjalle lähteä koska toivon hänelle parempaa jatkoa ja tuota alamäkeä oli aika kauhea seurata (kyllä seurasin blogia vaikka hirvitti mihin päättyy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, edelleen lueskelen satunnaisesti.
T. Nn pomon kanssa keskustellutOnko sulla tietoa saiko N potkut töistä? Millaista palautetta pomo antoi sulle? Kerros sisäpiiri juttua.
Ei saanut potkuja, keskustelun vakavasti minkä verran sopii työasioista kirjoittaa somessa. Pomo oli hyvillään siitä että kerroin, musta on ammattieettisesti väärin mennä näkövammaisen kotiin asenteella "ei haittaa ku ei näe..". Mainitsin että pitkä lapsettomuustausta ja bloggauksissa tuntuu välillä ahdistuvan kun hoitaa vauvoja. Jne.
En missään tapauksessa tehnyt sitä kiusalla, vaan jos osaisi ottaa blogin kautta palautetta niin olisin ollut suoraan yhteydessä N, mutta tuo on asia mikä on syytä oppia. Pomon kautta varmasti meni perille eikä ohitettu ilkeilynä.Aikamoinen paljastus taustoista, tätä ei tainnut missään lukea.
Muistaakseni jollekin kyselijälle kommentoi tuosta keskustelusta että ei tietenkään saanu potkuja kun täähän oli vaan M tai ystävänsä tekemää kiusaa.
Jos ketään kiinnostaa tietää niin se kuva löytyy yhä edelleen blogin fbstä. Oli ainoastaan seinältä sen piilottanut
(https://m.facebook.com/toiveena.vauva/photos/a.461638687322915.10737418…)Mutta vielä faktana se että aiemmin yritin blogin kautta toisesta asiasta häntä "herätellä" (ihminen jolla on mielialalääkitys ja jotain muita (?) ja kaiken huipuksi opintoja lähärilinjalta, vetäsee jollekin toiselle määrätyn reseptilääkkeen tietämättä mikä se edes on (saati miten vaikuttaa omien lääkkeiden kanssa) että ei oo kovin fiksua, pahin keissi niin henki pois) ja vastaukseksi sain tyyliä "no ootko idiootti, yhden illan VIIHDEKÄYTTÖ, en mä mikään narkkari oo" tai jotain samanlinjaista. Siksi en yrittänyt enää järkeä puhua.
Lisäksi puistatti ne jutut kun lähti ajelee (humalassa?) ja kirjoitti huolestuneille ettei häntä kiinnosta(nut) vaikka joku (jopa lapsi) olis jäänyt alle.
Ihan jäätävää settiä tulee. Itse moisesta sokean jutusta luin, mutten jaksanut noteerata. Toi lääkeveto oli ja on ihan jäätävä suoritus. Viihdekäytön ammattilainen, ennenkin kokemusta tällaisesta, yliannostusten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Ainakin tekstityyli pysyy samantyyppisenä, niin ettei ainakaan montaa eri kommentoijaa taida olla.
Olen itse lukenut N:n blogia muutaman vuoden. En ole ollut kaikesta samaa mieltä, mutta se ei poista sitä, että blogi ja persoona on kiinnostava. Siksi olenkin jäänyt seuraamaan.
Meno on ilmeisesti rauhoittunut hurjasti, mikä on hyvä asia.
Mutta sitä ihmettelen, että nyt kun meno on rauhallisempaa, niin keskusteluun kaivetaan uudelleen päiviteltäväksi vanhoja aiheita?
Toivon, ettei näiden myötä koko blogi poistu.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan nopeasti vielä ennenkuin palsta menee kiinni etten tietenkään voi tietää onko joku muukin ottanut aikanaan sinne +Nn töihin yhteyttä. Mutta ei mulle asti ainakaan koskaan poliisilla oo ollu asiaa ("Anonyymi27. syyskuuta 2016 klo 9.28
Ehkä sitten kannattaakin vähän miettiä mitä kirjoittaa :) koska nyt esimiehesi tietää blogistasi jne.Toiveena vauva.27. syyskuuta 2016 klo 10.06
Hahah niimpä ! ;) siltä oon myös saanut todistusaineistoa mun rikosilmotukseen ;)Anonyymi27. syyskuuta 2016 klo 10.21
Kiva! Sanoiko mitään siitä sokean halventamisesta? Mutta on kyllä ikävää jos joku sinua kiusaa ja onneksi oikeus aina voittaa!Toiveena vauva.27. syyskuuta 2016 klo 10.25
En ole yhden yhtä ihmistä halventanut joiden kanssa olen työskennellyt. Siellä on taas yks kukkahattutäti vauhdissa. ;) "
"Toiveena vauva.27. syyskuuta 2016 klo 14.08
Totta tuo !
Mä kerroin eilen asian poliisille ja se ite sano et kunnialoukkaussyyte voidaan tehdä jo sillä että on menny mun työpaikkaan puhumaan paskaan !
Mä oon aikoja sitten jo estäny kyseiset ihmiset. Mutta täällähän ne ja tämän naikkosen kaverit on kyttämässä ja vääntämässä joka sanan toiseks... :/")
Ja ihan omalla nimellä esittäydyin ja saatoin jopa paikkakunnankin kertoa.
Eikai kukaan voi saada kunnianloukkaus syytettä siitä, et sä soitat työpaikalle ja sanot pomolle, et hei sun työntekijä pilkkaa sokeaa blogissaan. Hyvä Suomen poliisivoimat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Ainakin tekstityyli pysyy samantyyppisenä, niin ettei ainakaan montaa eri kommentoijaa taida olla.
Olen itse lukenut N:n blogia muutaman vuoden. En ole ollut kaikesta samaa mieltä, mutta se ei poista sitä, että blogi ja persoona on kiinnostava. Siksi olenkin jäänyt seuraamaan.
Meno on ilmeisesti rauhoittunut hurjasti, mikä on hyvä asia.Mutta sitä ihmettelen, että nyt kun meno on rauhallisempaa, niin keskusteluun kaivetaan uudelleen päiviteltäväksi vanhoja aiheita?
Mulla tipahti intohimo em bloggaajaan siinä vaiheessa, kun tuli nää yliannostukset. Blogi ja ig täyttyi lääkehiilellä sotketuista jutuista. Ei kiitos, ja vaikka homma olisi mennyt parempaan suuntaan niin paluuta ei enää ole. Mielenkiinnolla luin tämän exänsä blogia. Sai selvyyden tiettyihin asioihin. Blogiin kun voit kirjoittaa mitä haluat, tietämättä totuutta asiasta.
Jos voi palata vielä edelliseen kommenttiini, tämän viestiketjun idea oli varmaankin keskustella raskaudesta, entisestä ajasta ja lapsettomuudesta(?), ei bloggaajan exän asioista, joten onnea bloggaajalle ja tämän nyksälle! Vauva on parasta, mitä elämältä voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno on ilmeisesti rauhoittunut hurjasti, mikä on hyvä asia.Mutta sitä ihmettelen, että nyt kun meno on rauhallisempaa, niin keskusteluun kaivetaan uudelleen päiviteltäväksi vanhoja aiheita?
Minustakin tuntuu että sama tyyppi täällä käy vähän väliä huutelemassa "Olet M säälittävä älä jaksa mainostaa surkeaa blogiasi ketään ei kiinnosta". Ei näy muissa blogiketjussa vastaavaa käytöstä, taitaa olla taustalla jotain henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei näiden myötä koko blogi poistu.Minustakin tuntuu että sama tyyppi täällä käy vähän väliä huutelemassa "Olet M säälittävä älä jaksa mainostaa surkeaa blogiasi ketään ei kiinnosta". Ei näy muissa blogiketjussa vastaavaa käytöstä, taitaa olla taustalla jotain henkilökohtaista.
Täysin henkilökohtaista. Olisko N tai N:n kaverit. Yhdes vaiheessa tuli tietoon privaatti juttuja N:n puolelta, mitä ei lue netissä.. no joka tapauksessa hieman säälittävää toimintaa :(.
Onnellinen kirjoitti:
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Toivottavasti kaikki päättyy parhainpäin ja perhe saa lapsen. Onnea jo tässä vaiheessa tilanteesta ja tsemppiä tulevaan. Toivottavasti mies kerkee kypsyä vaivanhoitoon niin, että pyatyy olla tukena hoidossa, ettei käy niin niiku meillä, että pää vastuu lapsenhoidosta on minulla (nainen) ja mies pääasiassa karttaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oppisi ainakin kirjoittamaan paremmin kuin isänsä. Ja säästyisi mielenterveys- ja talousongelmilta.
Ei kai kirjoittamisasiat liity millään tavalla mielenterveys- tai talousongelmiin :D metsästät kuuta taivaalta?
Vierailija kirjoitti:
Säälittää noiden tuleva lapsi :(
Olis varmaan parempiakin perheitä, kun ei tää nyt huonoin ole. Rakastavat vanhemmat. Jos jotakin talousongelmia on, se ei lapsen kasvatukseen ja rakkauteen vaikuta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Säälittää noiden tuleva lapsi :(
Kateelliset huutelee?
Minulla ja miehelläni myös lapsettomuutta. Sperma-analyysissä oli heikkoutta ja hitautta siittiöissä. Voiko asia korjaantua itsestään, vai onko toivo menetetty?
Mitä keinoja sperman laadun parantamiseen oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni myös lapsettomuutta. Sperma-analyysissä oli heikkoutta ja hitautta siittiöissä. Voiko asia korjaantua itsestään, vai onko toivo menetetty?
Mitä keinoja sperman laadun parantamiseen oikein on?
Voihan spermanlaatu korjaantua pitkällä aikavälillä. Terveellinen ruoka, painon pudotus vaikuttaa ja sitten esim macajauhe auttaa vissiin jollakin tavalla. Toi maca vaan maistuu ihan hirveeltä, mutta niitä saa kapseleina.
Kyllä se sperman laatu voi korjautua pitkällä tähtäimellä, mutta hieman epätodennäköistä se on. Pieniä muutoksia saattaa tulla päivittäin, kuukausittain, esimerkiksi päivissä, kuinka kauan on pidättänyt ennen kun näytteen antaa. Mutta mitään suuria hyppäyksiä ei tule.
Jos niitä näytteitä otetaan useita ja niissä kaikissa on selvää poikkeavuutta, niin suosittelen kääntymään lääkärin puoleen. Lääkkeitä on markkinoilla, Macatuotteet on itselleni vieraita, naisena, joten en siitä tiedä.
Muuttoasiat etenee näköjään. Kiva että saivat asunnon hyvältä paikalta. Tuolla vuokralla ja noin hyvällä sijainnilla, mitä bloggaaja väittää niin vuokra on naurettava! Miten voi olla noin halpa, onkohan joku diili tossa asunnossa, ei pääkaupunkiseudulla saa noin halpaa noin läheltä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Muuttoasiat etenee näköjään. Kiva että saivat asunnon hyvältä paikalta. Tuolla vuokralla ja noin hyvällä sijainnilla, mitä bloggaaja väittää niin vuokra on naurettava! Miten voi olla noin halpa, onkohan joku diili tossa asunnossa, ei pääkaupunkiseudulla saa noin halpaa noin läheltä palveluita.
Kyllä on halpa kämppä.
Jatkan nopeasti vielä ennenkuin palsta menee kiinni etten tietenkään voi tietää onko joku muukin ottanut aikanaan sinne +Nn töihin yhteyttä. Mutta ei mulle asti ainakaan koskaan poliisilla oo ollu asiaa ("Anonyymi27. syyskuuta 2016 klo 9.28
Ehkä sitten kannattaakin vähän miettiä mitä kirjoittaa :) koska nyt esimiehesi tietää blogistasi jne.
Toiveena vauva.27. syyskuuta 2016 klo 10.06
Hahah niimpä ! ;) siltä oon myös saanut todistusaineistoa mun rikosilmotukseen ;)
Anonyymi27. syyskuuta 2016 klo 10.21
Kiva! Sanoiko mitään siitä sokean halventamisesta? Mutta on kyllä ikävää jos joku sinua kiusaa ja onneksi oikeus aina voittaa!
Toiveena vauva.27. syyskuuta 2016 klo 10.25
En ole yhden yhtä ihmistä halventanut joiden kanssa olen työskennellyt. Siellä on taas yks kukkahattutäti vauhdissa. ;) "
"Toiveena vauva.27. syyskuuta 2016 klo 14.08
Totta tuo !
Mä kerroin eilen asian poliisille ja se ite sano et kunnialoukkaussyyte voidaan tehdä jo sillä että on menny mun työpaikkaan puhumaan paskaan !
Mä oon aikoja sitten jo estäny kyseiset ihmiset. Mutta täällähän ne ja tämän naikkosen kaverit on kyttämässä ja vääntämässä joka sanan toiseks... :/")
Ja ihan omalla nimellä esittäydyin ja saatoin jopa paikkakunnankin kertoa.