TS:n toimittajaan kohdistunut vihakampanja poliisitutkintaan
Kohta satelee sakkoja...
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3624712/Poliisi+aikoo+tutkia+Turun…
Kommentit (642)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa kuvatekstissähän muuten lukee, että kun laski kukkia, paidassa oli edelleen ne veritahrat, koska hän ei ollut käynyt kotona. Minä en ainakaan niitä näe, joten mikä ihmeen poru tässä nyt on veritahroista, joita ei näy tuossa uhrin vieressä patsastellessa.
No juurikin niistä olemattomista veritahroista.
Eli sinäkö ihan oikeasti tuosta kuvasta näet, että punaisen paidan hihoissa ei ole yhtään veritahraa? Ei kai kukaan ole väittänytkään, että olisi yltä päältä veressä. Ne tahrat vain mainitaan.
Olen itse osallistunut kampanjaan jo yli vuoden. Perheemme ei osta juuri mitään, emme matkusta, emme kuluta. Näin valtio jää saamatta veroja. Kukkaromme pullistuu.
Jatkamme kukkarolla äänestämistä kunnes hallituksen politiikka muuttuu.
Toivottavasti joku järjestäisi kampanjan somessa. Mielellään moni äänestää kukkarolla.
Äänestäjien ääni ei kuulu muuten. Parempi olla ostamatta.
Ostetaan kirppiksiltä jne jos on pakko.
Sijoitetaan säästöön jääneet varat. Käytetään ne jossakin muussa maassa sitten joskus, tai Suomessa jos politiikka muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kämmenellä tyrehdyttänyt verenvuotoa niin miksi vaatteet pitäisi olla yltä päältä veressä? Kai ne veret on lähinnä valuneet uhrin omille vaatteille.
Hän on itse sanonut että hihat olivat veressä. Ja syvästä puukotushaavasta veri tulee paineella, ihan eri asia kuin sinun ja minun pienet arkiset pintanaarmut.
Posken haavasta ei tule millään paineelle, eri asia jos on valtimohaava. Tutustupa vähän anatomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse osallistunut kampanjaan jo yli vuoden. Perheemme ei osta juuri mitään, emme matkusta, emme kuluta. Näin valtio jää saamatta veroja. Kukkaromme pullistuu.
Jatkamme kukkarolla äänestämistä kunnes hallituksen politiikka muuttuu.
Toivottavasti joku järjestäisi kampanjan somessa. Mielellään moni äänestää kukkarolla.
Äänestäjien ääni ei kuulu muuten. Parempi olla ostamatta.
Ostetaan kirppiksiltä jne jos on pakko.
Sijoitetaan säästöön jääneet varat. Käytetään ne jossakin muussa maassa sitten joskus, tai Suomessa jos politiikka muuttuu.
Sorry väärä ketju. Oli tarkoitus tuohon rarkennusalan yrittäjän ketjuun kommentoida.
Ei mitään osuutta tähän toimittajan ketjuun. SORRY!
Hienoa, että toimittajaan kohdistunut vihakampanja tutkitaan. MV lehti laitettakoon kiinni pysyvästi ! Törkylehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia piirteitä tässä Turun tapauksessa, joita en ole huomannut kun ulkomailla on tapahtunut vastaavaa.
1) kun media puhuu terrorismista, se kyseenalaisetetaan. "On vasta tutkinta menossa."
2) media esittelee auttajia etnisen taustan näkökulmasta. "Auttajat olivat enimmäkseen maahanmuuttajia."
Onko tällaista ollut missään muussa maassa? Eikö ulkomailla olla kiinnostuneita auttajista lainkaan, tai ei ainakaan heidän taustastaan, vai onko Suomeen jostain syystä tullut auttavaisempia maahanmuuttajia kuin muihin maihin?
Ihan varmasti ulkomaillakin pyöritellään jokainen teko mediasa sen pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Ja miksi auttajia ei saisi mainita? Ai koska olivat maahanmuuttajia? Eikö heistä siis saa uutisissa kertoa mitään positiivista, heti koetaan joksikin uhaksi sekin?
Ei minun ole vaikea kuvitella, että ihmiset jotka kenties on sodan keskeltä tänne tulleet ja nähneet vaikka mitä, pystyvät toimimaan tuollaisessakin tilanteessa siinä missä suurin osa pullamössösuomalaisista jähmettyy kauhusta tai kaivaa puhelimet esiin kuvatakseen uhrien kärsimystä. Ihan loogistakin mielestäni.
No luulisi olevan sitten näyttää jotain konkreettista, jos ulkomaillakin "ihan varmasti" pyöritellään. Kuvittelu varmasti onkin helppoa, en sitä epäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kämmenellä tyrehdyttänyt verenvuotoa niin miksi vaatteet pitäisi olla yltä päältä veressä? Kai ne veret on lähinnä valuneet uhrin omille vaatteille.
Hän on itse sanonut että hihat olivat veressä. Ja syvästä puukotushaavasta veri tulee paineella, ihan eri asia kuin sinun ja minun pienet arkiset pintanaarmut.
No ei kaikista syvistäkään haavoista veri kyllä suihkua, varsinkaan jos siinä on välissä jotain, jolla sitä tyrehdytetään. Mieti nyt vähän.
Hei ääripäät, te voitte huutaa niin kovaa kuin pystytte, niin monessa paikassa kuin vaan ehditte, mutta se ei muuta sitä faktaa että te olette minimaalinen vähemmistö ja suurin osa hiljaa pysyvästä kansasta ei ole kanssanne samaa mieltä,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kirjava paita päällä ja kaukaa otettu kuva, ei varmasti jokainen tarha tuollaisessa näykkään. Toinen paita on musta, housut on vaaleat, niissä periaatteessa saattaisi jotain näkyäkkin.
Eläimiä olen teurastanut ja verta vuodattanut, veri kuivuu aika nopeasti esim. käsiin ja yllättävän vähän siinä sitten kuitenkaan vaatteet vereen sotkeutuu, saati että se veri niin hirveästi minnekkään näkyisi, ellei satu olemaan valkoiset vaatteet päällä. Veri myös muuttuu mustaksi kuivuttuaan.
En nyt ymmärrä miksi näitä sankaritarinoita piti tehdä pelkästään maahanmuuttajista. Sehän vaan pahentaa koko tilannetta, tahallaanko media yrittää kuilua rakentaa suuremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyrehdyttänyt viimeisen uhrin verenvuotoa vaan aiemman.
Eli patsasteli ensin viimeisen uhrin luona ja meni sitten auttamaan edellistä? Jota kukaan ei ollut siihen mennessä auttanut?
Haluatko lukita tämän vastauksen?
Niin, auttoi ensin sitä viimeistä uhria, mutta ei tyrehdyttänyt mitään, joten ei tullut vertakaan. Kun viimeinen uhri oli ambulanssissa, meni edellisen uhrin luo ja alkoi tyrehdyttämään. Mikä on vaikeaa? En tiedä, mitä tarkoitat tuolla patsastelulla. Jos jossakin on parin kymmenen sekunnin video, jossa vain "patsastellaan" niin mitä se nyt mielestäsi todistaa. Sen verran nyt ehkä menee huomata, että henkilöstä tulee verta ja miettiä, millä sitä tyrehdytetään.
Miten autetaan puukotuksen uhria tyrehdyttämättä verenvuotoa? Jutellaan rauhoittavia toisen valuessa kuiviin anpulanssia odotellessa?
Siinä kohtaa missä tyyppi seisoskelee aikaisemman uhrin äärellä oli jo kaksi kantaväestön jäsentä auttamassa tätä. Miksi Hossein vain patsasteli katselemassa tilannetta? Jos hän auttoi ja tuli veriseksi miten hän kuitenki oli seuraavana päivänä tahrattomana laskemassa kukkasia tekopaikalle?
Mitä enemmän te yritätte keksiä tälle tarinalle jatkoa sitä huonommin se istuu todellisuuteen.
Miten autetaan? No vaikka asettamalla parempaan asentoon, nostamalla istumaan, paareille, ottamalla ylimääräistä vaatetta pois jne. Ja verenvuotoakin voi tyrehdyttää siten, ettei itse tule veriseksi.
Ja minä en edelleenkään tiedä, mikä on tämä kohta kun tyyppi seisoskelee aikaisemman uhrin äärellä ja mitä se patsastelu nyt tässä tarkoittaa. Minä en nyt näe edes mitään verta tuossa Turun sanomien kuvassa, joten en nyt todellakaan tiedä, mikä tässä on ongelma. Jos siinä hihassa jotain pieniä tahroja on ollut, jotka mainitaan tuossa haastattelussa, nehän voivat olla niin pieniä, etteivät näy noissa kuvissa ja tuohon seuraavaan päivään menessä pesty pois. Onko jossain siis kuva, jossa hän on yltä päältä veressä?
Hän on itse väittänyt painaneensä kättä jonkun haavan päälle niin että hihatkin ovat tulleet verisiksi.
Mystisesti kaikissa kuvissa mitään veritahroja ei ole käsissä eikä vaatteissa.
No linkitä ihmeessä kuva josta näkee ettei hihansuissa ole mitään tahroja!
No kaikki kuvat mitä tuosta epelistä julkisuudessa on ollut.
Toimittelija voisi näyttää niitä kuvia Hosseinista oikeasti auttamassa ketäänn jos niitä kerran muka on.
Sinä siis luulet oikeasti, että nuo auttajat ja toimittaja ja paikalla olleet ihmiset on jotenkin liittoutuneet johonkin salaliittoon ja kehitelleet valheellisen sankaritarinan ihan vain sinua huijatakseen? Vai mikä sinulla nyt on tuossa skeptisyydessä ajatuksena?
Jaahah, nyt taisi työttömät kaljupäätkin päästä ylös sängyistään kirjoittelemaan krapulatuskissaan vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyrehdyttänyt viimeisen uhrin verenvuotoa vaan aiemman.
Eli patsasteli ensin viimeisen uhrin luona ja meni sitten auttamaan edellistä? Jota kukaan ei ollut siihen mennessä auttanut?
Haluatko lukita tämän vastauksen?
Niin, auttoi ensin sitä viimeistä uhria, mutta ei tyrehdyttänyt mitään, joten ei tullut vertakaan. Kun viimeinen uhri oli ambulanssissa, meni edellisen uhrin luo ja alkoi tyrehdyttämään. Mikä on vaikeaa? En tiedä, mitä tarkoitat tuolla patsastelulla. Jos jossakin on parin kymmenen sekunnin video, jossa vain "patsastellaan" niin mitä se nyt mielestäsi todistaa. Sen verran nyt ehkä menee huomata, että henkilöstä tulee verta ja miettiä, millä sitä tyrehdytetään.
Miten autetaan puukotuksen uhria tyrehdyttämättä verenvuotoa? Jutellaan rauhoittavia toisen valuessa kuiviin anpulanssia odotellessa?
Siinä kohtaa missä tyyppi seisoskelee aikaisemman uhrin äärellä oli jo kaksi kantaväestön jäsentä auttamassa tätä. Miksi Hossein vain patsasteli katselemassa tilannetta? Jos hän auttoi ja tuli veriseksi miten hän kuitenki oli seuraavana päivänä tahrattomana laskemassa kukkasia tekopaikalle?
Mitä enemmän te yritätte keksiä tälle tarinalle jatkoa sitä huonommin se istuu todellisuuteen.
Miten autetaan? No vaikka asettamalla parempaan asentoon, nostamalla istumaan, paareille, ottamalla ylimääräistä vaatetta pois jne. Ja verenvuotoakin voi tyrehdyttää siten, ettei itse tule veriseksi.
Ja minä en edelleenkään tiedä, mikä on tämä kohta kun tyyppi seisoskelee aikaisemman uhrin äärellä ja mitä se patsastelu nyt tässä tarkoittaa. Minä en nyt näe edes mitään verta tuossa Turun sanomien kuvassa, joten en nyt todellakaan tiedä, mikä tässä on ongelma. Jos siinä hihassa jotain pieniä tahroja on ollut, jotka mainitaan tuossa haastattelussa, nehän voivat olla niin pieniä, etteivät näy noissa kuvissa ja tuohon seuraavaan päivään menessä pesty pois. Onko jossain siis kuva, jossa hän on yltä päältä veressä?
Hän on itse väittänyt painaneensä kättä jonkun haavan päälle niin että hihatkin ovat tulleet verisiksi.
Mystisesti kaikissa kuvissa mitään veritahroja ei ole käsissä eikä vaatteissa.
No linkitä ihmeessä kuva josta näkee ettei hihansuissa ole mitään tahroja!
No kaikki kuvat mitä tuosta epelistä julkisuudessa on ollut.
Toimittelija voisi näyttää niitä kuvia Hosseinista oikeasti auttamassa ketäänn jos niitä kerran muka on.
Sinä siis luulet oikeasti, että nuo auttajat ja toimittaja ja paikalla olleet ihmiset on jotenkin liittoutuneet johonkin salaliittoon ja kehitelleet valheellisen sankaritarinan ihan vain sinua huijatakseen? Vai mikä sinulla nyt on tuossa skeptisyydessä ajatuksena?
Ei se ole mikään salaliitto että pääasiassa vain mamuista rakennellaan mediaan sankaritarinoita. Sen hellyyttävän avointa toimintaa.
Meidän vain odotetaan käyttäytyvän niin kuin emme huomaisi sitä.
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs niille potentiaalisille väkivaltarikoksen tekijöille pitikään tehdä? Sellaisiahan nämä vihapostin lähettäjät ovat.
Viharyhmistä voi käydä katsomassa mikä olisi sopiva rangaistus löyhkääville rasisteille.
----------------------------------------------------------------------
Terroristit ovat näköjään voittaneet, sillä niiden kerrotaan haluavan tänne hajaannusta ja sisäisiä ristiriitoja.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joku on näköjään terroristien puolella, sillä tämä on sensuroitu jo kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kirjava paita päällä ja kaukaa otettu kuva, ei varmasti jokainen tarha tuollaisessa näykkään. Toinen paita on musta, housut on vaaleat, niissä periaatteessa saattaisi jotain näkyäkkin.
Eläimiä olen teurastanut ja verta vuodattanut, veri kuivuu aika nopeasti esim. käsiin ja yllättävän vähän siinä sitten kuitenkaan vaatteet vereen sotkeutuu, saati että se veri niin hirveästi minnekkään näkyisi, ellei satu olemaan valkoiset vaatteet päällä. Veri myös muuttuu mustaksi kuivuttuaan.
Paidan vielä ymmärtäisikin jos siellä joku pieni veritahra piilottelee kirjavassa kuosissa mutta se ettei noihin vaaleihin housuihin tullut siinä tohinassa tahran tahraa kuten kuvista näkyy on aika paksua uskoa.
Sitä ihmettelin kovasti, kun tätä sairaalassa ollutta ruotsalaismiestä tuotiin, oliko se nyt sitten siihen hiljaiseen hetkeen, niin hänellä oli kanyyli kädessä, mutta musta t-paita ja punaiset shortsit. Käsi kantositeessä. Miksei hänellä ollu potilasvaatteita päällä ja saattajaa sairaalasta? Oliko hänet tuotu lanssilla torille? Ei kauheen sairas varmaan sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisissä tapauksissa kannattaisi ne varmat kuvatodisteet näyttää jo alkuperäisen jutun yhteydessä, koska on itsestäänselvää että muuten juttua epäillään. Tietenkin on törkeää että mv-jengi yrittää vesittää faktoja, mutta se on tiedossa etukäteen, joten se olisi syytä huomioida todistamalla faktat mahdollisimman tarkasti.
Videotodisteet kehiin.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708212200340214_u0.shtml
Halla-aho on poistanut facebook päivityksensä.
Et ehkä tunne twitterin toimintoja, mutta siellä voi lähettää myös yksityisviestejä, jotka eivät näy julkisesti. Viestejä voi lähettää myös sähköpostiin, tekstiviestillä tai ihan vaan puhelimella soittamalla.